Wij hebben ook op verschillende plekken gewoond en raar doet het wel maar wie weet een verse start voor iets moois ??
haha nope ,alles is klaar dacht het niet klaar te krijgen , morgen gaat ML helpen de zaken omhoog te brengen durf ik nu niet. en kwa namen ja wij hadden ook al een naam ,maar of we die gaan schrappen geen idee...heb het nog niet daarover gehad met ML.
oei ik zal duimen dat je eitje mag springen hier deed het er 3 dagen over vd.zwangerschap wat nu een mk is geworden.
@mannen. Hier ook zo'n man die best snel weer verder ging, Hij heeft in het ziekenhuis moeten huilen en toen hij het verhaal las wat ik hiet bij de vlindertjes heb geschreven. Maar het heeft hem wil heel erg geraakt. Hij zag het al helemaal voor zich. Papa. Maar hij is niet zo'n prater ( al kunnen we hiet goed over praten) Hij vond de ovutesten dan wel weer heel interresant.. hahahahaha
@ Eda, ja gister begon het al een beetje met zeuren, maar vanmiddag heb ik toch wel echt pijn gehad dat ik gewoon even op de bank moest gaan liggen pff, maar gelukkig is ie nu gesprongen en neemt alle pijn weer af Een vooruitspoelknop zou niet verkeerd zijn nee, of wie heeft het verzonnen dat je pas na 14 dagen kunt testen!! Waarom niet al meteen een dag na de eisprong of ie raak is hahaha... Niet zo handig van moeder natuur! Ik zal vast niet ergens een FAQ kunnen inschieten?? @ Lov, mijn man is ook wel echt verdrietig geweest, vooral de eerste week na de bevalling en de crematie... heb hem nog nooit zo intens verdriet zien hebben en hard zien huilen. Was ook best heftig, omdat ik dat nog nooit bij m gezien had op die manier. Na een aantal weekjes ging het wel steeds beter met hem, hij had eigenlijk wel na een week of 3 weer kunnen gaan werken maar bleef voor mij thuis de lieverd. Wij zijn gister allebei weer voor het eerst begonnen.
nu elke man reageerd anders ,vorige keren was mijn man ook niet zo melvend of attend en nu ,denk dat ze hem ontvoerd hebben ! Maar evoor willen gaan wil hij wel wetende dat het wel lukte ervoor ,misschien heeft je vriend daarom angst??
@mamsie ik zie ook op tegen een meidenweekend dat staat gepland. 3/6 zwanger en bij 2 daarvan zou ik even ver zijn nu. Ik zie er wel tegen op om dan een heel weekend tussen 3 zwangeren te zitten en ik heb er nu ook nog helemaal geen zin in. Ik hoop maar dat ik eind april nog sterker ben anders weet ik niet of ik het hele weekend blijf. Ik weet zeker dat als ik dat zeg dat vriend zegt owh maar waarom dan...het is toch gezellig, het zijn je vriendinnen En om dan nog maar niet te spreken over alle bevallingen die in het verschiet staan. Maar je man is dus niet de enige die er weinig mee kan, misschien is het wel mannig. @ Bella hoe vond je man het om weer te werken?
Vergeten doe je echt nooit hoor ,loslaten stukje per stukje wel maar vergeten neen echt niet... Ik heb een klein beeldje voor de mk* een engeltje in kristal en dat staat bij de streenbeelden van de kinderen en de onze.
Is idd.goed ben ook blij dat alles aan het loskomen is ben 4 uur geleden een grote lob verloren en man die weeachtige pijn brrrr.... We tellen samen ongeveer af ,hopelijk met een mooie test
Mijn man was bij de 1e 5 x gevoelloos zoiets van maar goed dat het gebeurd is ,het was mis of fout en liever dan (ok begrijp ik wel). Maar ik had geen steun en dat weet ik mede wat hij nu wel voor me doet ,zo lief ,attend ,zorgzaam ,...enz...
@Nimme zou je heeel misschien niet elke keer alles kunnen quoten in je reactie? Ik hoop dat dit niet lullig overkomt want dat is niet mijn bedoeling, maar het wordt mi zo rommelig/druk.
Ook dat herken ik ,het ergste was toen iemand die ik kende (vrouw van man zijn collega) bevallen was op mijn vbd... was van de 1e mk.pijn dat dat deed zo irreel...
Vanzelf ,ik kan volgende week woensdag gaan op nacontrole dan ziet de gynè of alles proper is maar tot nu toe heeft mijn lichaam dat altijd zelf goed gedaan ,dus ik moet erop vertrouwen dat dit nu ook het geval is. Het kwam er mooi allemaal uit in 1 groot geheel dus ik denk of hoop het ergste gehad te hebben. Echo krijg ik dan ook en ik zal dan ook om hcgmeting vragen , testjes bestel ik ook om te kijken of hcg echt weg is ,wil zeker zijn...
Dank jullie wel voor het warme welkom! bella noa spannend meis, ja 14 dagen duren dan lang he? duimen draaien hier mee hoor! Dido lijkt mij ook erg gek, je hebt daar dan inderdaad toch al wat meegemaakt samen... Lov mijn man is ook ontzettend verdrietig geweest! heb hem nog nooit zo verdrietig gezien, pff! hebben het samen ontzettend goed kunnen delen en erover praten. heel fijn! Bouwjaar dat je je medaillon vergeet om te doen, zegt niet dat je je kleine vergeet meis! ik herken wel je gevoel, ik heb een ring als tastbare herinnering aan mn kleintje.... en als ik die vergeet om te doen dan steekt het ook wel een beetje. Maar dat weet ik wel gauw te relativeren. Je sieraad is iets tastbaars. Maar we dragen onze kleintjes vooral in ons hart mee, toch? Wat vervelend van dat meidenweekend trouwens, zou ik ook als een blok tegenop zien! Ik weet ook niet wat ik in jouw plaats zou doen... Hopelijk trek je het dan wat beter en anders zouden ze het toch wel begrijpen als je niet het hele weekend blijft?