@nimme ik hoop dat je het ergste heb gehad nu maar de echo afwachten......wel goed dat je meteen een hcg meting vraagt dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Pffff ongi komt nu echt op gang....net nu ik naar bed wilde.....ik voel het gewoon stromen(sorry) Maar had al gelezen van een paar van jullie dat de eerste ongi heftiger is dan normaal,ben bang dat ik nog wel een paar keer eruit moet om naar de wc twee gaan @bouwjaar dat lijkt me ook een heftig weekend voor je
Losje ja wel erger maar het was nu al de tweede ongi dus niet zo erg als de eerste keer na de mk. @all wat hebben we toch fijne mannen meiden...in zo'n tijden leer je elkaar wel kennen he. Hier was hij gewoon zo lief als hij kon zijn....hij deed alles voor me zorgde voor de kids. En dat is dan al genoeg. Het emo gebeuren moet je samen doen maar Eem hoop zit toch in je eigen kop. Meiden truste.l.
@bouwjaar. Klinkt als een pittig weekend. Maar ze zijn ook je vriendinnen en snappen waarschijnlijk je verdriet maar al te goed. Misschien is het goed om er al een keer voor het weekend er over te hebben. Dat het je zwaar valt zo met al die zwangere dames. Ik ga richting bed. Morgen wel een beetje uitslapen En dan toch maar zelf de stijk doen.
Ik heb het aangeboden maar moet je het wel even naar Z.wolle brengen! Ik ga slapen meiden. Sweet dreams!
Weer gezellig veel gekletst zie ik hier... Vandaag weer hele dag (incl avond thuis...) gewerkt. Morgen gelukkig vrij, al staat m'n telefoon wel standby... Tis hier nu vakantie, dus het wekkertje gaat niet morgen, fijn!! Losje, fijn dat je ongesteldheid is losgebroken! Ik had net als Mamsie en Lov twee dagen veel bloed zonder teveel buikpijn. Het begint nu al te minderen... Leuk even shoppen voor jezelf! Ik doe het nog maar even niet... 3x heel vruchtbaar geweest, dus wie weet nu nog steeds. We zullen het merken over een paar weekjes... Pff Ika, jij ook zo druk met je werk. Vermoeiend he... Nog een paar daagjes en de week is om. Bouwjaar, goed gezegd idd van Eda. Door alle drukte en dagelijkse sleur vergeet je weleens je sieraden om te doen.Niet schuldig voelen! Je draagt hem idd altijd in je hart bij je, dus één dag zonder medaillon zal *Ukkie vast begrijpen! Voor de 'to be' mama's, het komt allemaal goed! Met één zeker. Je leven veranderd, dat is zeker, maar in positieve zin. Van één naar twee moest ik even (heel even maar..) schakelen. Daar wen je zo snel aan! En nu nr 3, tja 't zal druk worden, maar tegen die tijd heb ik twee schoolgaande kinderen. Dus overdag alle tijd voor de baby, alleen het halen en brengen wordt dan een dingetje, maar dat zien we dan wel weer! Ik zag een mooie foto van een pup voorbijkomen, geweldig! Zo lief! Verder weet ik het even niet meer op wie ik allemaal moet reageren, sorry! Beetje moe, dus geen concentratie... lekker snel naar bed en hopelijk een beetje uitslapen morgen. Nieuwe dames, helaas welkom hier. Ook nog even leuk nieuws. Zoontje slaapt al de derde nacht zonder speen (wel standby op m'n nachtkastje voor het geval dat...) en vandaag ook op het potje de grote boodschap gedaan! Gaat in één keer snel joh! Met een beetje geluk alleen nog maar luiers voor de nacht nodig! Kleine kindjes worden groot... Nou truste ladies!
Pieuw ik heb net optijd het toilet gehaald dit is echt niet te doen, precies of je net bevallen bent waarom moet een vrouw zo afzien?? Hoop dat mijn man snel thuis is, heb 2 grote verbanden aangedaan waren we maar al een week verder ofzo! Dikke knuffel voor iedereen X
Dames... Net een testje gedaan en het lijkt of ik een heeeeel licht tuurstreepje heb. Zit nu 2 dagen voor nod. Ik verwacht er nog niks van. Wilde hem hier plaatsen maar krijg het met geen mogelijkheid vastgelegd op onze spiegelreflexcamera. Grr... vanavond dus nog maar eens proberen. Moet zo gaan werken
Ohhhhhh Jaydee je houdt de spanning er mooi in zo! Duimen draaien hier meid! Beroerde nacht gehad hier, zoontje is niet fit en hoest veel dus ook veel wakker Zo even naar het werk voor een bespreking maar al op tijd weer thuis.
Bedankt voor het meeduimen Ikapika en MamsieM. Het doet me toch meer dan ik dacht. Ben nu echt zenuwachtig... Ach, dat zal tijdens het werken wel minder worden. Dat wachten is alleen zo slopend.. @MamsieM: ohh.. dat is heel vervelend. Sterkte vandaag met de dag doorkomen en natuurlijk beterschap voor zoontjelief!
over emoties man: die van mij heeft enorm afgezien, hij kon het alleen niet goed verwoorden denk ik, ook omdat hij er met niemand in zijn situatie kon over spreken... ik kon met mensen praten die het ook meegemaakt hadden, maar hij niet, en daar had hij last van. Precies ook een mannenforum nodig... en hij voelt er natuurlijk niets van en zijn dagdagelijkse leven was niet veranderd... toen de gyn zei dat ik 6 weken bloed kon verliezen, was ik zo bang van: ga ik niet bloedarmoede krijgen of zo??? maar gelukkig maar een dag of 12... allé, ik ga werken :x
Oooo jaydee wat spannend nou ik ook hoor:duim,duim,duim Hier belt me beste vriendin me uit bed haar zus gaat bevallen,ik ben helemaal nerveus voor haar! Ik had trouwens van die apps gedownload op me tabblad tien ik zwanger was en nu kreeg ik gister een bericht;"je baby in week 14" pfff dat had al opgeschoten Nou voor iedereen die moet werken werkse.....hier zenuwachtig op de bank met een bakkie koffie!
@salamander ah jij bent dat dus ook met je ring @Nimme beetje kunnen slapen vannacht? Ik geloof dat nu werkelijk iedereen wel een week verder wil zijn hier. Pff. @Lizzie heel veel plezier met strijken Is de berg erg groot? Ik klopt de overhemden van mijn vriend altijd goed uit en laat ze op een hanger drogen , als hij ze strak gestreken wil hebben weet hij waar de bout staat @mmvDJ beetje kunnen uitslapen? Je zoon gaat lekker zo, way to go! @Jaydee nou spannend hoor. @MamsieM sterkte voor vandaag, beterschap voor je zoon @eda mijn ventje is ook heel slecht in het verwoorden van zijn emoties, sterker nog hij kan het nagenoeg niet. Thuis ook nooit geleerd vroeger vermoed ik. Hij was op een gegeven moment wel een beetje gefrustreerd. Hij zijn in de grote mensen wereld kan ik niet huilen en om een animatiefilm wel. (wij zitten rustig met zijn 2-en te sniffen/huilen als het zielig is) Ik weet ook neit wat het is. Soms kan ik met doorvragen er wel iets uit krijgen, maar het blijft lastig. Ja dat meidenweekend... Ik ga ze binnenkort maar even inlichten, dan kan het alvast even inzinken en komt het voor hen ook niet als een slag bij heldere hemel. En inderdaad Lizzie het zijn wel mijn vriendinnen (ik bereken ent dat ik ze al zo'n 19 jaar ken ) Al duurt het ook nog 2 maanden voor het zover is (als zouden we nou eens 1x heel erg veel geluk hebben onze kinderwens......zou het misschien niet zo erg zijn) En daarbij zijn er nog 2 niet zwangeren. Al kan ik voor de ene daarvan alleen maar blij zijn als dat wel zo blijkt, degene die al jaaaaren bezig is. De andere heeft geen vaste relatie dus dat zou dan wel een beetje apart zijn Zo eigenlijk vrij vandaag maar vanwege mijn inefficiënte werken te laatste tijd, vanochtend maar even aan de bak en dan vanmiddag ff in huis rommelen denk ik. Oja wat ik trouwens ook nog bedacht heb: ik heb lang haar en ik wil het gaan afknippen en doneren aan Stichting Haarwensen (zie Hier website met info). Ik laat het nog wat langer groeien zodat ik zelf ook nog voldoende overhoudt, ze hebben nl minimaal 25 cm nodig. Wanneer het precies gaat gebeuren weet ik niet. Voor een bruiloft kapsel is lang misschien wel leuk, maar erna kan het ook.
Goedemorgen, zo heerlijk geslapen tot 8.45! Fijn hoor uitslapende kinderen! Mamsie, ohnee, gaat de ziekenboeg bij jou ook beginnen... beterschap voor je zoontje! Werkse eventjes! Nimme, hoe is het? Mijn VK zei dat als mn verband binnen een half uur vol was dat ik aan de bel moest trekken! Jij hebt natuurlijk al het eea meegemaakt, maar wilde het toch even melden! Jaydee!! Spannend meid! Heb je geen 'moderne' telefoon om foto's mee te maken? Bouwjaar, wat goed van je! Super om op zo'n manier een goed doel te steunen! Ja het meidenweekend... ook al zijn het zulke goede vriendinnen, zou er denk ook tegenop zien. Nu heb ik geen moeite met zwangeren en baby's om me heen, maar in jou geval is het toch anders. Grote kans dat er veel over baby's gepraat wordt. Mannenemoties, mijn man kwam na de mk pas los. Hij vond het echt heel erg om mee te maken, vooral voor mij dan. Die onzekerheid of het wel vanzelf komt, moeten we mss naar de gyn? Hij had ook echt geen zin in dat gehannes aan m'n lijf. Nu hoor ik 'm er niet meer over. Ikzelf denk er nog wel regelmatig aan, maar dan op de manier dat ik blij ben dat mijn lijf het toch zelf heeft gedaan en dat het kindje niet goed was geweest. Denk dat ik het 100% kan afsluiten na het laatste bezoekje aan de gyn. Strijken, pokkewerk!! Ik strijk wel veel, maar is echt niet mijn leukste hobby! Nu, even ontbijten en douchen. Om 11u komt vriendinnetje van mijn zoon spelen! Gezellig keutelen dus.