@bouwjaar ja idd .... Ik zou ze dus daar kopen @mgbk ik snap je hoor! @july lekker dan......zwanger kun je worden.....alsof het elkaar vervangt?
Ik werk ook onregelmatig maar heb niet minder salaris gehad. Nemen ze bij ziekte niet een gemiddelde van je ORT? Heb ook 4 weken niet gewerkt.
Welkom July, Jeetje meid, 18 weken.... Wat heftig allemaal! En die opmerkingen, tja die hebben we allemaal gehad. Kun je niets mee he! Hopelijk wordt het een mooi jaar voor ons allemaal!
@mgbk Er he met zo'n verbouwing. Als je alle kleinere bedrage bij elkaar optelt schrik je er van. Ik wilde bijv alleen echt goede verf.. die potten kosten dus zo 50 euro. Mochten jullie nog gaan schilderen kan ik eht wel aanraden om Wijzenol of Sikkens te kopen. Heb laatst beste verf van de karwei gekocht (geen zin om naar speciaalzaak te gaan), maar achteraf spijt van. Over de inkomsten is toch evengoed rot: je hebt al de ellende van de mk en dan dit ook nog tot gevolg.
Bouwjaar wij hebben verf van een grote bouwpakket hier en die is ook goed moet ik zeggen. Is wel gewoon wit....als we de woonkamer gaan doen, die dus taupe wordt, zitten we dus ook te twijfelen of we voor de duurdere of goedkopere gaan...
Jeetje mgbk, wat schrikken van je moeder! Groot gelijk dat je dicht bij haar blijft. Beterschap voor haar! July, ook welkom. Ook al zo'n heftig verhaal... pff. Wat is er precies misgegaan bij de zwangerschap? Ik snapte het ovugebeuren ook al niet, haha! Maar nu is t duidelijk... Zou idd lekker bij Z&K bestellen! Hoe is het bloedverlies nu Nimme? heb eigenlijk geen rotopmerkingen gehad na de bevallingen. Als ik nu foto's terugkijk denk ik ook, oh my... die buik!! Gelukkig was ik snel alles kwijt! Wow Mermaid, Dubai! Blijkt echt mooi te zijn. WIj zijn naar Curacao geweest op huwelijksreis en daar willen we over 3,5j weer naartoe. Dan is het 10j geleden.... Wow, wat een tijd!! Dan zijn mijn kids 9, 6 en een evt. derde zo rond de 3. Best te doen denk ik. Hier lekker dagje vrij. Toch nog wel wat bloed hoor van de ongi en wat kleine stolseltjes. Neem aan dat mn bm nu des echt wel schoon is! Vlg week donderdag weer naar de gyn... Weinig gedaan, vriendinnetje gespeeld bij zl en lekker aan de knutsel geweest. En wasjes draaien en vouwen... Morgen nog een dag werken en dan is het weekend!!!
@ mgkb; veel succes meid. @ july; ik begrijp je... mensen staan er soms niet bij stil dat een zwangerschap niet vanzelfsprekend is (ik was ook 1 daarvan en stelde die vraag gwn uit gezonde interesse. Nu denk ik wel 2x na voordat ik die ga stellen . @ bouwjaar; Mijn man is geen rijke olie cheik hoor hihi. je kan het zo duur en goedkoop maken als dat je wilt hoor. Sinds de Emiraten een recessie heeft ondergaan, is het een stuk betaalbaar daar geworden. Aanvankelijk was het zo dat alleen de ''elitairen'' zich Dubai konden veroorloven, nu is het haast voor iedereen toegankelijk. Hotels zijn een stuk goedkoper... uiteraard zijn er nog altijd de onbetaalbare hotels (zoals Burj Arab bijvoorbeeld ) voor de high social class... maar je hebt daar genoeg betaalbare faciliteiten.. en zeker een aanrader als je gesteld bent op je rust.
@lov Voor muurverf weet ik het niet hoor, maar voor aflakken.. Die 2 merken vloeien gewoon veel mooier. En het verschil in zijdeglans van goed merkverf en bouwmarkt verf...laten we het daar maar niet over hebben. Das echt raar namelijk. Oja een goede roller is ook cruciaal bij muurverf. Kost wel wat maar ja dan zit het erop zoals ik wil. Bij je woonkamer : je kijkt er voorlopig toch weer tegen aan. Wij hebben de muren laten stuccen (niet glad dus maar met 1.5-2 mm korrel ofzo) @mermaid ikd acht niet meteen dat jullie steenrijk waren ofzo maar ik vroeg het me gewoon af. Ben vaak best wel een krent met dingen, overweeg vaak of ik het wel echt nodig heb enzo of dat ik het het waard vind. Dus de planning van dit jaar en terras laten doen en trouwen zie ik ook wel tegen op, wat een aanslag op de spaarcenten. Maar ja je hebt er ook iets voor
Welkom July, we zijn leeftijdgenootjes. Ik ben ook 33 en heb nog geen kinderen. Jouw verhaal is ook heftig Fijn dat je meekletst, al is de reden natuurlijk k#t. Ik begin langzaam een beetje bij te lezen. Ik ben net thuis van een middagje gesprekken. Straks nog even nakijken en voorbereiden voor morgen. Dan nog een ouderavond en dan hoef ik pas volgende week weer. Het is heel vermoeiend, maar wel geweldig leuk. We doen voor het eerst de gesprekken met het kind erbij. Ze mogen zelf laten zien hoe het gaat en wij vertellen natuurlijk ook. Heel bijzonder en ouders ervaren het als mooi om hun kind zo te zien.
Klinkt heerlijk mermaid! Ben je trouwens een halfbloedje? @mamavandj hier had ik ook veel bloed maar geen stolsels....dus toen dacht ik.....moet het niet meer zijn....het bmslijmvlies moet zich wel,goed opbouwen ?
toen wij daar 2 jaar geleden gingen keek ik wel mijn ogen uit hoor en zag prachtige faciliteiten voor gezinnen. Ik zei nog tegen mijn man; ''Ik wil hier binnen nu en 2 jaar terug komen, maar dan als gezinnetje samen'' haha. Ik reageer later dames, plichting roept hier. Tot spreeks xx
Nod bekend: Jaydee (23), 1e kindje, nod 1 maart Bouwjaar (33), 1e kindje, nod 6 maart BellaNoa (26) ,3e kindje, nod 11 maart MamaAnnelies (21), 2e kindje, nod 15 maart MamsieM (30), 2e kindje, nod 21 maart MGBK (29), 1e kindje, nod 23 maart Lizzie (26), 1e kindje, nod 23 maart MamavanDJ (30), 3e kindje, nod 25 maart Lov23 (29), 3e kindje, nod 25 maart Losje (33), 3e kindje, nod 28 maart Dorianne (31), 3e kindje, nod 2 april Nod onbekend: Dido82 (31), 1e kindje Pauze: Mermaid (26), 2e kindje, nod 20 maart Zwanger: Eda (30), 1e kindje, uitgerekend op .., Redrose82 (30), 2e kindje, uitgerekend op .. Ikapika (33), 1e kindje, uitgerekend op 17 oktober 2013
Even het lijstje erbij gezocht voor de nieuwe dames! Verf; onze woonkamer is ook gestuct. Zorg wel voor een ondergrond, dus voorstrijken voor latex! Wij hadden ook de duurdere verf en dat zit er na 7 jaar nog mooi op! Hebben maar 1 laag hoeven te doen. Kleur leliewit ofzo. Maar mag nu wel weer eens gebeuren hoor. Wij gaan van boven naar beneden! Dus denk dat de woonkamer volgend jaar ergens aan de buurt is!
Hier is het ook alweer 7 jaar geleden....en ja met die 2 ondeugden hier moet het weer! Maar ja eerst verbouwen nu.
Dan voeg ik mezelf nog even toe Nod bekend: Jaydee (23), 1e kindje, nod 1 maart Bouwjaar (33), 1e kindje, nod 6 maart BellaNoa (26) ,3e kindje, nod 11 maart MamaAnnelies (21), 2e kindje, nod 15 maart Salamander (25), 1e kindje, nod 17 maart MamsieM (30), 2e kindje, nod 21 maart MGBK (29), 1e kindje, nod 23 maart Lizzie (26), 1e kindje, nod 23 maart MamavanDJ (30), 3e kindje, nod 25 maart Lov23 (29), 3e kindje, nod 25 maart Losje (33), 3e kindje, nod 28 maart Dorianne (31), 3e kindje, nod 2 april Nod onbekend: Dido82 (31), 1e kindje Pauze: Mermaid (26), 2e kindje, nod 20 maart Zwanger: Eda (30), 1e kindje, uitgerekend op .., Redrose82 (30), 2e kindje, uitgerekend op .. Ikapika (33), 1e kindje, uitgerekend op 17 oktober 2013
whoops! nu hopelijk wel? Nod bekend: Jaydee (23), 1e kindje, nod 1 maart Bouwjaar (33), 1e kindje, nod 6 maart BellaNoa (26) ,3e kindje, nod 11 maart MamaAnnelies (21), 2e kindje, nod 15 maart Salamander (25), 1e kindje, nod 17 maart MamsieM (30), 2e kindje, nod 21 maart MGBK (29), 1e kindje, nod 23 maart Lizzie (26), 1e kindje, nod 23 maart MamavanDJ (30), 3e kindje, nod 25 maart Lov23 (29), 3e kindje, nod 25 maart Losje (33), 3e kindje, nod 28 maart Dorianne (31), 3e kindje, nod 2 april Nod onbekend: Dido82 (31), 1e kindje Pauze: Mermaid (26), 2e kindje, nod 20 maart Zwanger: Eda (30), 1e kindje, uitgerekend op .., Redrose82 (30), 2e kindje, uitgerekend op .. Ikapika (33), 1e kindje, uitgerekend op 17 oktober 2013