Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@nimme wat ben je toch een lieverd!
    @bella mooie naam!
    @mgbk frustrerend als ze dan niet willen grrrr.....
    @bouwjaar je hebt toch gewoon altijd kans om zwanger ge worden meid.....;)
    @dido ooooh mooie combi :D hahaha. Ik ben trouwens volledig Nederlands hahaha...maar mijn kindjes niet. Ze zijn Nederlands/Zwitserland/Latino :D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ongi bijna weg hier.......JOEHOE!
    Ben blij omdat dat betekent dat we er weer voor mogen gaan :D
    Maar op welke dag beginnen met ovu testen.....want misschien is de cyclus nu wel korter he....hmmmm

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zou ik zeker doen hoor Lov eerder starten, idem hier ALS het bloeden stopt ;)

Mijn man is jarig vandaag beetje dubbel gevoel zei hij :(
    Dit is ook niet de cadeau wat ik voor had voor hem ...

Ik ga tomatensoep maken, spaghettisaus had ik al klaar,
    lekker makkelijk als je eens minder zin hebt om te kokorellen!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tomatensoep en spaghettisaus??! Die snap ik niet hahahahaha...

Ja niet leuk voor je ventje.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hmm bij ons is het eerder andersom. Maar ik vind 'm niet slaapverwekkend :D

@Belle Ik vind het een mooie naam. Moet ook bij de achternaam passen. Daar vallen bij ons al div namen door af.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd bouwjaar het is een combi van.....soms koet je ook goed op de initialen letten zoals het op een brief zou staan bv.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Inderdaad familie van mij hun achternaam begint met een C en ik hoorde ooit es dat mijn tante Wendy ook een mooie naam vond. Maar dat is dan toch wat raar :D

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Club, ik kijk er eigenlijk nooit in hihi.. zal zo eens doen.

@ Mgbk, als ML maar niet in diepe slaap ligt wanneer je eisprong komt ;)

@ Jaydee, duidelijk toch? :D

@ Zwangere, jullie moeten wel even jullie uitgerekende datum opgeven he ;)

@ Lov, zou beginnen op dag 10 dan ben je vroeg genoeg.

@ Nimme, gefeliciteerd met je mannetje!

@ Bouwjaar, ja bij onze achternaam kan echt iedere voornaam ;) Gelukkig hoef ik daar niet op te letten hihi. Voorletters zouden dan zijn J.M.C. en achternaam begint met een W.

@ Jolie, de naam is hier echt een kanshebber geworden. ML moest er even aan wennen, maar vanochtend zei die.. Ik vind Jolie eigenlijk wel een hele geschikte naam! :D Nu nog maar eens zwanger raken en dat het een meisje is hahahaha... anders moeten we echt diep gaan graven, kan me nog steeds geen een jongensnaam bedenken. En het gekke is dat ik bij mijn zoontje juist de jongensnaam had en toen geen meisjesnaam kon vinden.

9. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2969 Mermaid, 28 feb 2013
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
    Hoi hoi meiden..

sorry, even een egocentrisch berichtje van mij. Kleine vraagt echt ontzettend veel aandacht en typ nu even tussen zn huiltje door. Ik ben bang dat ik hem te veel verwend heb met optillen en aandacht geven. Of hij heeft last van verlatingsangst de laatste tijd, dat kan ook ;)

Hier zo dadelijk ff naar de stad en naar een verjaardagsfeestje van een vriendin in de avond. Ik zal later even voor alles de tijd nemen.

Groetjes

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: van die sauna wist ik niet, maar doe dat toch niet vaak, dus mis het niet
    W.C. is er echt over hé, dan maar snel trouwen en naam ML overnemen zou ik zeggen....

@volgens mijn banner is richtdatum 21/10/2013, dus maar die datum nemen tot we meer zekerheid hebben daaromtrent!

@lov: ja moeilijk om te weten wanneer je best aan ovutesten begint. Ik was op dag 5 begonnen omdat ik maar een korte cyclus heb, maar uiteindelijk pas op dag 14 positief...

11. BellaNoa

#2971 BellaNoa, 28 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2013
    Aan t relaxen, met CDtje van Sandra van Nieuwland, aanrader ;)

12. BellaNoa

Ik herken je verhaal zo erg. Dat is weer een fase rond die leeftijd, het gaat vanzelf over. Ze lijken dan ineens meer aandacht nodig te hebben ja, geef het ook.. het is namelijk weer een soort sprongetje en waarschijnlijk zal hij over een paar weken weer minder aandacht vragen. Zo heb je steeds van die fases :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mermaid is idd een fase......zo af en toe komen die eens voorbij wippen...grrr....hahahahaha.
    @ovu begin denk ik volgende week maandag.....mijn cyclus zal eerder langer zijn dan opeens 28 dagen...

@bouwjaar nee das niet zo handig dan die naam :D
    @namen.....jongensnaam hebben wik ook nooit....gek he!

14. BellaNoa

Ik zit me eigenlijk te bedenken he... dat ik eigenlijk het afgelopen half jaar vanaf september alleen maar ellende heb gehad! Niet alleen emotionele ellende maar ook materiële ellende.

Begint op 1 september, ML rijdt een deuk in onze auto (begin van onze vakantie). Vervolgens zijn we op vakantie en pakt ML mijn telefoonhoesje en schuift mijn iPhone uit het hoesje (uitgezet door de warmte denk ik) en ketst zo op de grond, glas kapot. Vervolgens zijn ML en zoonlief de laatste 2 dagen van onze vakantie in Turkije doodziek.

2 weken na thuiskomst krijgen wij het verschrikkelijke nieuws dat mijn schoonvader heel ernstig ziek is, longkanker zeiden ze. Na tig onderzoeken en een second opinion bleek het de ziekte van Wegener te zijn. Hij krijgt het ene onderzoek na het andere en ze stellen een behandel plan op, dat gaf weer even ruimte om te ademen. En vervolgens blaas ik mijn adem nog niet uit en ik krijg een telefoontje dat mijn opa is overleden aan een hartstilstand en het geregel rondom begrafenis, financiele zaken, zijn woning beginnen. Mijn moeder en mij was namelijk het enige wat hij had.

Tussendoor rijdt ML onze tweede auto totalloss en doordat we steeds snel op plaatsen moesten zijn vielen er ook nog 3 boetes op de mat, totaalbedrag van 450 euro! Dus reparatie eerste auto met deuk en ook nog eens de tweede auto moeten vervangen. Het was ML zijn schuld dus geen tegemoetkoming van de verzekering.

Vervolgens is de begrafenis achter de rug en een week later krijgen wij het verschrikkelijke nieuws te horen over onze dochter en zwangerschap en jullie weten al hoe de rest van de weken volgde.

Toen werd het 2013, we hebben oudjaars avond nog nooit zo somber gevierd! Met z'n tweeën en een filmpje, niet eens naar de programma's gekeken die ze op zo'n avond op tv draaien. Geen oliebollen voor ons. We hadden namelijk die middag het besluit met de artsen gemaakt om onze zwangerschap van 23 weken af te breken. En de rest van de ellende die volgde kennen jullie.

Nou, na een maandje krijgen we het weer te horen, ondanks dat schoonvader de afgelopen maanden een beetje was opgekrabbeld, was hij dit keer erg hard genekt door een griepje en sinds die tijd gaat het hartstikke slecht met hem, de vraag is of hij hier wel weer van op kan krabbelen, of dat het over een tijd einde verhaal is.

Dus echt waar...... ik kan over 2 weken ECHT goed nieuws gebruiken van een nieuwe en gezonde zwangerschap!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ppppppffffffff Bella..........

:(

Idd jij hebt eindelijk,wat positiviteit verdient! Hoeveel,kans een mens aan jeetje

16. BellaNoa

Ja echt he, dat vraag ik me de laatste tijd dus ook steeds meer af! Wanneer stopt al die ellende eens een keer?

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jeetje Bella wat een gehannes allemaal.

Wat ik me laatst besefte is dat mijn referentiekader enigszins is veranderd door wat we hebben meegemaakt.

Heb jij niet dat je nu anders kijkt/denkt als je mensen zie/hoor klagen? Dat je denkt: juist waar kun je je druk om maken?
    Jij hebt wel erg veel op je bordje gekregen.

18. BellaNoa

@ Bouwjaar, ja dat heb ik inderdaad ook. Aan de andere kant denk ik ook wel weer van, tja dat voelt voor hun als een probleem en gelukkig maar dat ze nooit in onze schoenen hebben gestaan. Ik wilde dat ik me ook alleen maar druk hoefde te maken om kleine dingen..

Voorbeeld is dus dat een vriendin me laatst op belde en ze is net van baan gewisseld, met een nieuwe studie erbij en dat het allemaal zo zwaar was.... Dacht ik mezelf, je kunt je maar ergens druk om maken zeg, aan de andere kant dus voor haar is dat misschien wel zwaar dus heb wel gewoon de troostende woorden geboden dat het allemaal maar tijdelijk is en het wel goed komt. Al zei ze daarna dat ze zich ook wel weer stom voelde dat ze daarmee bij mij kwam terwijl ik vast dacht van wat zit zij nu te zeiken over zoiets kleins... maar wil dat gevoel dus niet geven aan mensen en dat ze dus ook om nutteloze dingen tegen mij kunnen klagen als ze daar behoefte aan hebben.

19. BellaNoa

Zoonlief lekker naar bed gebracht, dus RUST! Denk dat ik ook even m'n oogjes dicht ga doen, ben zo moe dat ze gewoon branden..

Dus, welterusten en tot straks maar weer :D

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

mijn man is ZOT van soep en die kan vanavond geen spaghetti meeeten dus daarom de soep vanmiddag al :)
    De spaghettie is dan voor hem morgenmiddag :)

Deel Deze Pagina