Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heb je geaccepteerd hoor!

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @BellaNoa: dank u, en ook van mij veel sterkte toegewenst bij je heel recent en heel immens verlies. vind het zo knap hoe jij en je man ermee omgaan. Ik zou niet weten hoe ik zou zijn, denk dat ik met niemand zou willen praten.. zo zie je, iedereen reageert anders...

@Kimm25: we hebben zo wat zelfde ongeveer zelfde moment meegemaakt. Ikzelf verschoot ik ervan dat ik zo snel terug een cyclus had, want dacht echt dat het verschillende extra weken ging duren. En toen ik vroeg aan de controle gyn of ik wel geövuleerd had voor die ongi, zei ze van waarschijnlijk wel... was echt verbaasd

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Meiden, ik ga lekker slapen (hoop ik). Hoop dat we allemaal een goede nacht hebben. Truste!

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Slaap lekker Mamsie!

5. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Wat ontzettend mooi. Zit hier met tranen over mijn wangen

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Ik ga er eens vroeg in vanavond, moet morgen vroeg op.

voor ik afsluit wil ik even aan iedereen zeggen dat het echt wel een gezellig praatgroepje is.

Hoe ontzettend fijn om dingen te kunnen posten waarvan je weet dat degenen die het lezen precies weten hoe het voelt, want als je het niet meegemaakt hebt, weet je echt niet wat het is...

Droom zacht iedereen!!!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Slaap lekker Eda :) Fijn dat je hier alles kwijt kunt. Ik ben het met je eens. En wie weet hoe het hier straks is al we misschien allemaal een lief kleintje in de buik hebben.

8. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Slaap lekker meiden! Ik hoop dat iedereen snel slaapt en fijn droomt.

Ik blijf wachten tot mijn lief thuis is van zijn werk. Ik schat nog 2,5 uur.

Bis morgen

9. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Slaap lekker eda. Het is zeker fijn om hier te praten, iedereen snapt hoe je je voelt en (ver)oordelen je niet!

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja dat weet je niet van tevoren denk ik. Vanaf 17 dec wisten wij dat het niet goed was met het hartje. Vlak daarna echo in Nijmegen gehad en toen kon het nog alle kanten op, oftewel 1 operatie met goed resultaat of de slechte weg. Paar dagen later een vruchtwaterpunctie gehad en deze was goed, ons meisje had verder geen afwijkingen. We kregen toen dus weer hoop, vervolgens 2 weken later hoorde we pas dat het echt mis was met het hartje. Je bent jezelf dan toch al wel een aantal weken aan het voorbereiden op het verlies, eigenlijk al vanaf 17 dec. Ik dacht ook dat ik zoiets echt niet zou aankunnen, maar nu zie je maar weer hoeveel een mens kan hebben. Het gaat wel met vallen en opstaan, want verdriet is er natuurlijk nog steeds, maar het gaat wel goed komen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Slaap lekker meiden....

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Het voelt een beetje dubbel. Aan de ene kant houd je er meer rekening mee dat het mis kan gaan en is die klap wel minder hard, maar op m'n mindere momenten is het vooral een gevoel van onrechtvaardigheid dat we dit nu weer moeten meemaken. De vorige keer hield ik me aldoor voor 'kan gebeuren, volgende keer gaat het goed', maar nee dus. En toch probeer ik vil vertrouwen mezelf weer moed in te praten voor een volgende keer. Maar vooral de angst om het voor een 3e keer wellicht mee te moeten maken speelt mee. We zijn ook binnen hele korte tijd van onverwachts zwanger naar een 2e miskraam gegaan. Dat is een achtbaan van emoties en van hormonen.

13. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn testje van 2 weken geleden was net zo alleen die was met ochtenurine en deze niet....ik heb vk gebeld en ik ga vandaag voor een echo of ik goed schoon ben :(. ik hoop het zo :cool:

14. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemorgen
    klets graag met jullie mee als het mag
    wij hebben eind nov miskraam gehad met zw van 9 weken ook gecurreteerd eind dec nog een keer gecurreteerd omdat nog niet alles weg was
    nu wachten op ongi maar volgens de gyn mag ik gewoon zwangerworden dus we wachten af maar klets graag mee

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen meiden!

Goed geslapen allemaal?
    Hier niet echt. Kon slecht in slaap komen en ben een aantal keren wakker geweest. Voel me vandaag moe en heb nog best een gevoelig buik (misschien wel logisch na gister). Vloeien valt echt mee gelukkig!

Vandaag nog maar een dagje rustig aan doen.
    Jullie nog plannen?

Welkom Knuffie!

16. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Goedemorgen,

Dat js zeker logisch, het is niet niks voor je lichaam.
    Het is toch eecn kleine bevalling!
    Wel heel fijn dat het vloeien erg mee valt!

Hier half half geslapen. Voor het eerst mijn zoontje zonder speen naar bed gedaan en was steeds bang dat hij wakker zou worden. Maar hij heeft heel goed door geslapen. Dus ik zal vannacht ook weer rustig kunnen slapen hihi

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kan vanmiddag al voor een controle echo is het ziekenhuis terecht. Wel prettig dat ze direct even kijken.

Wat goed van je zoontje zeg, zonder speen! Hier moeten we die strijd ook nog een keer aan gaan........

18. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Oooh wat fijn zeg dat je vandaag een controle echo hebt.
    Ik denk dat je een volledige miskraam hebt gehad vanwege dat het helemaal heel was. Maar altijd erg fijn om een bevestiging te hebben

Ja ben ook super trots op heb:D! Ik stelde het zelf ook steeds uit, vond het zo zielig en was bang dat hij er niet aan toe was. Wat worden kinderen dan ineens groot zeg, gaat veel te snel

19. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hey meiden,
    Ik zag toevallig dit topic voorbij komen. Voor zwanger worden na een miskraam is al een Club. :) Misschien is dat iets voor jullie? (Ik klets er zelf ook. Gezellig en hoopvol, meerdere meiden hebben inmiddels kindjes of zijn succesvol zwanger).

Je vindt de club hier:
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Toegang krijgen kan via Aloha. (Zonder toegang kun je wel lezen, maar niets plaatsen).

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja denk het ook Annelies. Weet alleen niet of de placenta volledig eruit is.
    Maar wel fijn om direct de echo te hebben.

Deel Deze Pagina