Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    groot gelijk mamaAnnelies! Geniet er alvast van...

ik moet nog een half uur wachten tegen dat ML thuiskomt...

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    @lizzie dat vind ik een heel leuk en origineel cadeautje

3. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meidennn...

hier ff snel een berichtje van mij; Ik houd het écht niet meer bij hoor alle pagina's op de topic. Erg jammer, maar ik heb er gewoonweg de tijd niet voor.

De tijd vliegt hier aan mij voorbij... de kleine vraagt ontzettend veel aandacht & naast het huishouden, zijn we bijna altijd wel even weg.

Mama van een baby/ peuter zijn is een (zware) fulltime baan ervaar ik!

Anyway... vandaag een aantal meiden bij mij thuis geweest en dit weekend wordt het hier druk voor ons.

De kleine wordt 1 jaar. Dus hiep hiep hoera!

Nou een heel fijn weekend allemaal & geniet ze.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika veel plezier met de echo morgen! Ik duim voor je dat je een mooi plakbeebje ziet.

@bella wat vaag je ovutesten

@hier hcg is goed aan het dalen, maar nog wel 92. Volgende week dus hopelijk voor de laatste keer laten prikken.

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Even snel, zou ik nog een CB kunnen doen of is het daar nu te laat voor?

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie wat een superleuk kado!

@mmva idd is het geen versiertijd voor jou?

@mermaid alvast gefeliciteerd, fijn weekend

@bella je kunt t proberen, maar t is wel wat laat.
    Tot 20:00 had ik ergens gelezen

Ik lig lekker in bad, daarna meteen t bed in.

7. BellaNoa

Ik ben gerust :D

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mooi zo :)

9. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

He fijn Bella!

Ika, heel erg veel succes en plezier morgen!! Hoe laat mag je?

Mermaid, een hele fijne eerste verjaardag voor je zoontje!

Lizzie,super origineel! Denk dat het in de goede smaak gaat vallen!

Dido, fijn dat ie zakt! Op naar de 0!

Hier, lekker slapen, morgen druk dagje voor de boeg!
    Fijn weekend allemaal!

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx meiden voor het duimen :) Ik ben net thuis. Het was heeeeeel gezellig. Ik ga zo naar bed. Ik heb om 11.00 uur de echo. Zo spannend!

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

#3091 mgbk, 2 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2013
    Ika hopelijk een prachtige echo voor jullie meis!

Mermaid van harte!

Bella fijne dat je nu gerust bent. Wel apart dat ze zo lang donker bleven.

Ik reageer ook niet op alles. Sorry. Vandaag weer geregeld bloedverlies. Bij het vegen en ook daarnaast klodders. Waar komt dat nou weer vandaan?? Van 20-26 ongesteld gewees. Met héél veel bloed en veel pijn. En nu weer? Wat wil mn lichaam nou? En dat terwijl zon ovu kalender aangeeft dat dit weekend en maandag en dinsdag mn vruchtbaarste dagen zijn. Lichheidt streepje te zien op ovu tus zou wel eens kunnen kloppen. Maar ja ml is alweer diep in slaap :( na het geweldige nieuws over wéér bloed verlies. Grr word gek van mn lijf!mn gevoel van vrouwelijk heid ook weer flink de grond in getrapt!

Iedereen fijn weekend of sterkte als het ff niet zo lekker gaat.

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: goed van je hcg dat daalt, nog een klein beetje meer geduld en zal wel weer op 0 staan...

@bella: nu ben je gerustgesteld dat je ei echt wel geweest is

@mgbk: ja, raar wat die lijven soms met ons doen... hoop dat dat bloed snel weer weg is en dat je het gezellig kunt maken (morgen dan misschien? :D)

alweer zo vroeg moeten opstaan, ik haat het, blij dat het morgen eindelijk zondag is... en vanavond misschien gaan dansen als ik niet te moe ben. Is misschien een van de laatste keren dat ik in een bepaald kleedje kan...

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk T
    Ik sta er ook versteld van wat m'n lichaam allemaal aan het doen is. Een beetje het gevoel 'ik stond er bij en keek er naar'. Maar ik laat het allemaal maar over me heen komen. Als ik hier doorheen moet om straks een gezond kindje in m'n armen te houden heb ik het er graag voor over. Scheelt ook dat wij er in april weer voor willen gaan. Dus in maart mag m'n lichaam nog even voor circus spelen ;)

@Eda leuk dansen! Veel plezier.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Ika, vandaag dan eindelijk de echo. Succes meid!

Eda, lekker even dansen! Veel plezier als je gaat!

Mgbk, hier donderdag ook ineens weer een klein beetje bloed. Snap het ook allemaal niet....

Hier vandaag en morgen werken (van 13.00 tot 22.00). Ga zo denk ik eerst maar eens eveneen rondje hardlopen....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika heel veel succes!!

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Wat is dat nou weer mgbk?? Ik had het dinsdagavond ook, wat klodders, maar dat was midden in mn ongi. Denk dat dat mijn laatste zooi was. Woensdag al veel minder en vanaf donderdag helemaal geen bloed meer!
    Hopen dat jullie lijven gauw weer normaal doen! En anders moet ml maar even gaan douchen na het klussen... Want je wil je ei niet missen toch?!

Oh Ika,nog een kleine anderhalfuur! Heb je een beetje kunnen slapen?!? Hoop het en hoop helemaal op een mooi hartje straks!!

Nog hardgelopen Mamsie? Pff respect hoor voor degenen die dat doen! Lijkt me zo NIET leuk! Ik ben al helemaal geen actieveling...

Ga me zo ff douchen en dan boodschapjes doen.
    Ika, have fun!!!!

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Even niet veel tijd hier, maar wilde je even veel succes wensen en natuurlijk plezier bij de echo Ika!!
    Ik hoop op een mooi beebje!

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika, wou je ff succes wensen. Ik ga weer snel werken. Xx

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik doe net een ovu....heb 2 merken. Wondfo en z&k ... De wondfo was al zo duidelijk dat ik dacht...kan toch niet?
    Ook de z&k gedaan....nu is die in zijn geheel lichter;)....ook lekker vaag. Maar er staat toch een komend streepje....lh heb je altijd wel in je lichaam maar vindt m toch al donker voor de dag waar ik zit in mijn cyclus.
    Misschien eens eerder mijn ei?

20. BellaNoa

@ Lizzie, heel leuk cadeau!

@ Mermaid, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoontje!

@ Ika, heel veel succes vandaag en vooral genieten van jullie kleine wonder ;)

@ Mgbk, gek dat je nu weer bloed verliest. Ik weet wel dat ik de eerste cyclus na mijn bevalling ook een hele rare had. Rond eisprong bloedverlies en een week later bloedverlies.... misschien dat je lichaam zich toch nog niet helemaal hersteld heeft en daar nu mee bezig is? Deze cyclus heb ik niks raars namelijk dus denk dat mijn lichaam nu hersteld is

@ Eda, ik vind jouw uitspraken soms echt grappig haha... "in een kleedje kan" :D

@ Ovu-test, ik vond het inderdaad ook maar raar.. maar gelukkig zag ie er gister avond lichter uit. Kan dan wel weer denken, komt het misschien omdat ik het om half 10 in de avond heb gedaan, maar ik stop ermee. Wacht nu gewoon af tot de dag dat ik een zwangerschapstest kan doen ;) maar eigenlijk denk ik dat het niet raak is..... maarja, dat is alleen gebaseerd op een gevoel

@ Hier, dadelijk even boodschappen doen met zoonlief en vanavond (als het doorgaat) naar de verjaardag van m'n zwager en verder lekker niks. Ben weer een paar dagen zo moe, gisteren lag ik om 10 uur al te slapen op de bank, dat is niks voor mij.. normaal echt een nachtmens

Deel Deze Pagina