Goedemorgen meiden, @MamsieM: fijn dat je vanmiddag al op controle kan. Hopelijk ben je helemaal schoon, dan kun je het echt afsluiten en weet je dat je weer verder kan. Verder inderdaad maar lekker rustig aan doen en een dagje voor jezelf nemen. @Knuffie23: welkom meis. Vervelend dat je nog een keer gecuretteerd moest worden. Hopelijk is het herstel je meegevallen en voel je je goed. Klets maar lekker van je af hier. @Annabeth: lief van je maar ik blijf liever hier kletsen. Dit zijn allemaal meiden die een beetje in dezelfde fase zitten. Ik zou het persoonlijk te confronterend vinden om met meiden te kletsen die uitgerekend zijn in augustus bijvoorbeeld. Ook omdat we niet weten hoe het gaat lopen bij ons en als het wel spontaan kan, gaan we ervan uit dat het weer een lange tijd op zich zal laten wachten. Ik ga zo de sportschool bellen voor een proefles. Zijn hier meiden die zumba, yoga of pilates doen?
O lekker Eliz, even sporten! Ik volleybal. Heb altijd ook wedstrijden gespeeld maar is niet handig mee te combineren met mijn werk en thuis dus nu alleen trainen. Als het weer een beetje goed is, ga ik ook regelmatig hardlopen. Heerlijk even alleen naar buiten!
Fijn dat je vandaag al terecht kan MamsieM. Ik hoop voor je dat alles er goed uitziet. Ze kunnen dan ook goed zien of er nog grotere stolsels zitten en een inschatting maken van het bloedverlies wat je nog kan verwachten. En of je baarmoedermond nog open staat. Bij mij was deze al gesloten. Ik heb ook haast een beetje het idee dat m'n eisprong eraan komt. Wat steken in m'n zij en vanochtend behoorlijk wat slijm, maar wel met bloed erbij. En maandag natuurlijk nog positieve zwangerschapstest, dus kan eigenlijk haast niet denk ik.
Ja ben wel benieuwd wat ze zien. Bloedverlies is nu echt heel weinig. Kan me haast niet voorstellen dat er niet meer komt.....
@Mamsie: ja ik ben best wel geschrokken van de operatie maar ik ben heel trots op mijn lichaam. Het is zo ijzersterk! En daar mag ik best wat beter voor zorgen Ik heb besloten deze periode te gebruiken als een soort van "het roer om". Alles wat ik al jaren roep ga ik nu echt eens doen. Zo ook sporten en wat strakker worden en bewuster eten en leven. Dus vanavond Zumba proberen en dan hoop ik dat echt te gaan volgen samen met Pilates (mat). Volleybal lijkt me hartstikke leuk maar ik ben zo onhandig hihi! Vind je het jammer dat je geen wedstrijden meer speelt? @Dido: raar is dat he? Ik meende dus ook dat ik al richting mijn eisprong ging en toen zei de CB digital zwanger 1-2 weken. Ik ga nu toch maar uit van 6 weken na de operatie voor mijn eerste menstruatie. Dan kan het alleen maar meevallen
Op zich wel maar het is niet handig met mijn werk. Ik speelde op zaterdag wedstrijden maar werk onregelmatig dus moet 2 weekenden per maand werken. Tja, dat was altijd een heel geregel. Nu ook een zoontje van 2 die ik ook graag wil zien dus de wedstrijden laten vallen. Goed van je Eliz, het roer om! Vorig jaar mezelf het doel gesteld 14 kilo af te vallen. Het werden er 9. In de zomer ontdekte in knobbeltje in mijn borst. zet alles weer even in perspectief.... Afvallen kwam op een laag pitje te staan... Wil nu eigenlijk wel weer beginnen met hard lopen en mijn eetpatroon aanpassen (als ik helemaal hersteld ben natuurlijk). Het zou mooi zijn als ik nog wat gewicht kwijt raak voordat ik weer zwanger raak.
wanneer zijn jullie trouwens begonnen met testen na je miskraam? Wil deze week even naar de kruidvat en wat testen inslaan....
@MamsieM: ik begrijp dat de keuze dan snel is gemaakt. Je zoontje gaat voor alles natuurlijk. Inderdaad wat jij ook zegt, ik leer nu relativeren. Lekker belangrijk dat ik een keer een tentamen niet haal en dat ik geen figuur a la Doutzen Kroes heb, ik ben er tenminste nog. Mijn lief en ik hebben afgesproken dat we allebei 3 dingen mochten opschrijven die we dit jaar nog willen doen. Als tegenhanger voor het slechte begin van 2013. We gaan over 2 maanden 5 dagen naar Rome en eind november naar Miami en de Keys (als ik niet hoog zwanger ben haha)
Ik teste gisteren dus nog 1-2 weken zwanger. Het is vandaag 2 weken na de operatie. Grrr Heb daarom bij zwanger&kids een 25 dipsticks voor 14 euro besteld. Dan kan ik het lekker in de gaten houden.
Leuk idee! Wij gaan binnenkort verhuizen. Dat voelt ook wel als een nieuwe start. Ik ben ook 'blij' dat ik de beide miskramen nu ook door de verhuizing fysiek wat meer achter me kan laten.
Ik krijg vandaag een belletje over m'n gemeten hcg gehalte van gister en ik denk dat ik aanstaande maandag ook nog even een test doe. Ik hoop dat 'ie dan helemaal wit is.
Hoi meiden, Zo lang geleden is het niet dat ik op het forum zat (nog geen 24 uur geleden) maar kan het niet bijhouden haha. @mamsie hoe was je controle? Ik had precies vier weken na curettage weer getest. Was negatief en bijna twee weken later ongesteld (wat nog steeds niet echt doorzet vanochtend weer slierten afgeveegd lijkt wel een vroege mk...!) Oei wat lijkt me dat eng als je een knobbeltje voelt hoe is het verder gegaan? @eliz ja ik vind de uitgerekende datum ook best confronterend. Ik zou 24 juni zijn uitgerekend zo'n mooie tijd, lekker in de lente. Ik zat toen ook bij een topic voor 'buikjes juni 2013'. Heel leuk natuurlijk, maar nu heel confronterend. Zo lang zou ik nu ook zwanger zijn geweest als die meiden daar en dan had ik nu ook al een beste buik gehad..Hoop voor ons allemaal dat wij ook weer een mooie datum hebben om naar uit te kijken! Alle nieuwe meiden welkom!
Dorianne (31), 3e kindje, nod 04 februari BellaNoa (26) , 3e kindje, nod... Jam87 , 1e kindje, nod .. Lov23 (29) , 3e kindje, nod .. Ikapika (33), 1e kindje, nod 31 januari MamsieM (30) , 2e kindje, nod .. Lizzie (26), 1e kindje, nod ?? Mietie (32), 1e kindje, nod .. MamaHeleen (26) 1e kindje, nod 20 februari RockinMommy , 1e kindje, nod .. Eliz30(31) , 1e kindje, nod 7 - 9 februari Dido82 (31), 1e kindje, nod .. Jettos , ? kindje, nod .. Fie2kids (31) , 3e kindje, nod.. Eda (30), ? kindje, nod .. MamaAnnelies (21), 2e kindje, NOD 9 februari Kimmm25 , 1e kindje, nod ..
Moet nog, afspraak om 16.00. Ja dat knobbeltje was inderdaad eng. Vooral omdat 1 van mijn beste vriendinnen borstkanker heeft gehad (op jonge leeftijd). Er werd direct gezegd dat het goedaardig zou zijn (maar ja, dat zeiden ze tegen die vriendin ook). Gelukkig was het allemaal goed. Heb het wel weg laten halen.
@ Knuffie, hey meid! Hoe gaat het nu met jou? @ Mamsie, fijn dat het vloeien mee valt. Maar logisch dat je een aantal keer wakker bent geworden, rustig aan! @ Annalies, goed van je zoontje dat ie zonder speen is gaan slapen. Mijn zoontje duimt, dus dat is wat lastiger om hem zonder duim naar bed te doen @ Annabeth, ik blijf ook liever hier kletsen, indd ook omdat we met deze meiden nu in dezelfde fase zitten en we het allemaal opnieuw gaan proberen @ Mamsie, denk wel dat je placenta er volledig uit is, want dacht op je foto te zien dat ie aan de onderkant van het vruchtzakje vast zat. @ Testen, ik heb net een zwangerschapstest gedaan en deze was super negatief, dus best snel al het HCG eruit. Daarna ook even een ovutestje geprobeerd en daar stond een heeeel licht streepje, dacht zelf dat ik gister mijn ei had dus dat ik dan over 2 weken weer ongi ga worden. Ziet er eigenlijk gewoon uit hoe mijn cyclus altijd is geweest, maarja kan nog wel veranderen natuurlijk volgende maand maar hoop het niet @ Mamsie, succes dadelijk! @ Hier, vanmiddag nacontrole bij de gyn gehad. Had eigenlijk verwacht dat ie even zou kijken of mijn BM al gesloten was enzo... maar helemaal niets. Gewoon alleen gevraagd hoe het nu ging en hoe het lichamelijk gaat etc. Nou, dat was het dan. We hebben wel groenlicht gekregen dan om weer zwanger te worden na mijn eerste menstruatie.
Dorianne (31), 3e kindje, nod 04 februari BellaNoa (26) , 3e kindje, nod... Jam87 , 1e kindje, nod .. Lov23 (29) , 3e kindje, nod .. Ikapika (33), 1e kindje, nod 31 januari MamsieM (30) , 2e kindje, nod .. Lizzie (26), 1e kindje, nod ?? Mietie (32), 1e kindje, nod .. MamaHeleen (26) 1e kindje, nod 20 februari RockinMommy , 1e kindje, nod .. Eliz30(31) , 1e kindje, nod 7 - 9 februari Dido82 (31), 1e kindje, nod .. Jettos , ? kindje, nod .. Fie2kids (31) , 3e kindje, nod.. Eda (30), ? kindje, nod .. MamaAnnelies (21), 2e kindje, NOD 9 februari Kimmm25 , 1e kindje, nod 30 januari Knuffie 23 , ? kindje, nod .. Knuffie, welkom! Ik heb je bij de lijst gezet @Mamsie, succes met de controle echo. Hopelijk goed nieuws! @Annabeth: ik denk dat de meesten hier willen blijven praten. Ik vraag me alleen af of dit topic misschien verhuisd moet worden naar het subforum van de zwangerworden clubs. Ik heb volgens mij in de forumregels gelezen dat ze in dit subforum liever korte vragen hebben i.v.m. het overzicht. Na ja, anders zien we wel of we verhuisd worden @Testen: 5 dagen na de miskraam met cytotec testte ik nog positief op maandag en vrijdag was de test bij mij negatief. @Eliz, wat een goed voornemen dat sporten. Ik moet maar weer eens beginnen met hardlopen. Het is er alleen geen weer voor hihi. @Dido, spannend zo'n verhuizing. Verhuis je ver weg? Wij zijn meer dan een jaar geleden verhuisd. Dat was een drukke tijd. Succes! @Bella, wat fijn dat je groen licht hebt gekregen. @Hier: wat betreft mijn cyclus, is er qua temperaturen geen touw aan vast te knoppen. Vandaag weer 0,2 graden lager, maar wel heel veel doorzichtig slijm We blijven wachten.
@Ikapika We verhuizen niet zo ver weg. We wonen nu in Den Haag en gaan wat meer buiten de steden wonen. Wel het gemak maar niet de last van een grote stad. Net gebeld door het ziekenhuis. HCG-waarde was 94. Weet niet of ik daar blij of niet blij mee moet zijn. Volgens mij nog hoog genoeg om een positieve test mee te krijgen, dus ik wacht nog even voordat ik weer ga testen. 13 februari weer een bloedtest als voorbereiding op ons gesprek op 15 februari in verband met herhaalde miskramen.