Ja het is toch niet min allemaal zo'n vrouwenlichaam als het ontregeld is... beetje roze weer ,had ook wat zeurig gevoel ,ga even doordoen met het huishouden ,heb al heel wat in de was gedraaid voor het wat proper en frisser te hebben (lakens ,kussenslopen ed.)want we hebben een kat. Die geniet ook van het wat warmere weertje Morgen met ML en jongste telg naar de speelgoed winkel en ook naar een kledijwinkel voor mij kijken. Wilde een paar tuniekjes voor de zomer ,zwanger of niet zwanger zijnde zoiets rekt ook mee niet ?! Fijne avond dames ,niet zo veel nieuws dus van onze kant x
@ Nimme, ja jurkjes kan makkelijk, daar kun je wel een buik in proppen hihi. Ik heb hier eigenlijk bij allebei mijn zwangerschappen gewoon mijn eigen kleding gedragen, op 2 zwangerschapsbroeken na Maar heb nu ook wel hoor dat ik nu eigenlijk nog niet echt kleding ga kopen... want als het dadelijk toch weer zo ver is, dan heb ik ook liever van die rekbare jurkjes Oohh nog een weekje wachten hier
Zit trouwens te denken... 8 maart ben ik 10 DPO... de achtste blijft een speciaal getal voor mij, als ik zwanger zou zijn, zou een testje dan werken? Of zou dat echt veeeeeel te vroeg zijn?
Ik houd geen rekening met wel of niet kopen van kleding ivm de zwangerschap. Anders kan ik nooit iets kopen. Vrijdag morgen ga ik denk ik weer helemaal los in Uden. Heb zo veel leuke dingen gezien. En leuke schoenen. Ik ben te erg hahaha
Met welke termijn moesten jullie positiebroeken aan? Ik merk dat mijn gewone broeken wel iets strakker gaan zitten, maar voorlopig kan het nog wel.
Bella. Ik vind het erg vroeg. Zo'n teleurstelling als er 2 streepjes staan. Ika. Ik moest ze rongd 9-10 weken aan. Mijn broeken gingen nog wel maar zatten beetje strak.
Met broeken had ik het ook moeilijk , bovenstuks gingen wel Is een teken dat het buikje goed groeide e Ika
Eerste werkdag na m'n weekje vrij was erg vermoeiend. Morgen spannende dag met een grote bijeenkomst Woensdag intake bij de acupuncturist en donderdag hopelijk voor de laatste keer hcg prikken....is het al april?
Nja misschien dat ik het gewoon probeer de 8ste maar ook rekening hou dat het te vroeg kan zijn als ie wit is
Misschien is dat dan het best Bella. Wetende dat het gewoon te vroeg kan zijn. En als je genoeg testen hebt Dido. nog een maandje meid! Wat gaat de acupuncturist voor je doen?