Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, Hopelijk kan de acupuncturist veel voor je betekenen. Ik ken veel mensen die baat hebben bij acupunctuur. Mijn vader heeft er bijvoorbeeld veel minder migraine door.

Ik ga binnenkort maar eens voor positiebroeken kijken. Waar slaagden jullie goed? Ik dacht zelf aan H&M. Ik ben alleen niet zo groot, 1,60 m.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dan gewoon proberen. Sommige hebben een positive test op die dag.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha Bella nou dan:D

Ika wehkamp....h&m .... Prenatal......

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hai!

Ika, hier bij de laatste zwangerschap al met 6 weken een positiebroek aan.... Had echt al een buik. Pfff lastig hoor, om het te verbergen. Schijnt bij een tweede sowieso sneller te groeien.
    Bij mijn eerste met 15 weken ofzo.

Lov, je ei komt er vast aan. Nog even geduld! Ik moet ook nog een paar dagen wachten.

Eda, morgen mag je al. Spannend hoor!

Salamander, heb je gemerkt dat je ei geweest is? Spannend hoor!

Bella, lief zeg dat de buurvrouw even kwam voor het boek!
    Ik zou zelf niet voor NOD testen. Heb een late ei. Bij zoonlief ook pas 4 dagen na NOD positief (op NOD negatief). Bij de MA op NOD heel licht positief. Als ik ervoor test, weet ik zeker dat hij negatief is.
    Moeilijk he, wat nu wijs is. Snap wel dat het ook mooie datum zou zijn voor een positieve test!

Nimme, tuniekjes en jurkjes kunnen altijd toch!

Lizzie, leuk, even shoppen! Wel even showen wat je gekocht hebt he! :D

Dido, spannend meid! Hoop geen HCG meer voor je en over een paar weken wel weer :D

Wat een heerlijk weer ja! Veel in huis gedaan. Mocht ook wel.... Zoonlief heeft veel buiten gespeeld (dus nu weer zand in huis ;)).
    Wat wel erg leuk is: zoonlief slaapt nu voor het eerst in zijn grote bed! #trots :D

verder niet veel te verllen, wachten tot we eitjes kunnen zoeken en beschilderen....

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ja wat Lov ook al zegt. Of Miss Etam

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #3246 Rylie, 4 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
    Ika Ik heb er 2 van miss etam. Wel gekregen van een collega. Maar zatten er lekker! Hoe is het met de rug van je vriend? Al wat minder pijn?

Mamsie. Eitjes zoeken gaat hier goed. Maar vrees voor het versieren. Jij alvast succes!

Hier. Zit me te vervelen en zorgen te maken of we deze maand wel een kans hebben op een zwangerschap. Denk eind deze week Vrij dag of zaterdag een eisprong te hebben.
    Vriend heeft alleen maar pijn aan zijn arm en totaal geen zin in sex
    Morgen gaat hij naar het ziekenhuis met zijn broer. Hopelijk daarna wat minder pijn.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie ik heb tijd hoor :D
    Trouwens bij c&a kun je ook nog wel eens een goede spijkerbroek kopen....

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Lekker bezig geweest dus
    Als het weer wat warmer wordt en de zon schijnt kun je ook weer zo lekker je huis luchten :)

@Jaydee 28 maart zal nof wel als een eeuw voelen voor jou :)

@mgbk maar je blijft bloedverliezen? Wat vertrouwd ze niet?

@nimme jammer dat er nog HCG in je lijf zit, maar wel lekker wezen shoppen, zo te lezen

@salamander wat een actieve zoektocht naar testen, ik ben lui en bestel dat allemaal op internet

@ika lastig dat je zo enorm misselijk bent

@ kleren kopen: ik zou geen rekening mee houden of ik heel misschien wel een zwanger zou kunnen worden. Als het dan niet zo is heb ik niet het plezier van de nieuwe kleding gehad

@bella ik zou niet te vroeg testen, maar je meot t natuurlijk zelf weten

@mamsie kind voortaan beter uitkloppen na spelen inde zandbak :p

@hier net terug van sport. Heel stom maar soms doen we dingen waarbij ik dan toch aan moet denken dat had ik eigenlijk niet meer moeten kunnen doen.
    Verder is het vandaag nog niet zo erg op gang gekomen als gehoopt, maar goed dan komt het morgen wel.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja Lizzie dat snap ik wel :(
    Hier werd mijn vriend ziek....ik dacht nog neeeeee...niet nu.

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    toen ik testte de 9ste februari was ik 11 DPO denk ik, dus zou wel kunnen hé, maar liever een dag langer wachten en geen twijfel. Ik heb maar getest na mijn NOD (heb blijkbaar een heel korte LF...) als je test, houd er dan gewoon rekening mee en dan gewoon 2 of 3 dagen later terug testen of wachten tot NOD hé

@dido: succes bij de acupuncturist, kan alvast geen kwaad en je misschien wat geruststellen of ontstressen op bepaalde punten, dus alleen maar positief

ja, morgen is de dag waarop ik eindelijk zekerheid in de ene of andere richting krijg... zal wel zenuwen hebben in de wachtkamer

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend eda! Je zult wel gek worden van de zenuwen ....!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie Hmm jammer als je dan je ei mist.:(
    Misschien kun je beargumenteren dat een beetje afleiding geeft van de pijn? Hij hoeft alleen maar te liggen (of zitten) ;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @eda succes morgen hoe laat mag je?

Nu douchen en dan de mand in.
    Slaap lekker allemaal

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goede tip Bouwjaar! ;)
    (maar hij kwam zo lief met zijn snotterneus een takje brengen, speciaal voor mama *smelt*)

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ja, ik wil zo graag weer heerlijk misselijk zijn.. hahaha

Hij moet maar ff op zijn tanden bijten. Is voor het goede doel. Zei hij ook steeds tegen mij :p

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaha dat vind ik een goed compromis :D

17. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    MamsieM nou het is meer een gevoel dat hij al is geweest. Zeker weten doe ik het niet, vandaar dat ik t/m donderdag nog ovutesten doe....
    Voor mn miskraam was het heel duidelijk want dan had ik 24 uur lang een steek links of rechtsonder en dan hield het weer op. Nu heb ik mn hele cyclus door steekjes en sinds vrijdag 1 zeurende links onder die ik vandaag dus nog steeds voel!

Bouwjaar ja ik zou ook liever op internet bestellen maar wilde vandaag al een test kunnen doen dus ja... vandaar dat ik zolang bezig was :)
    En ik herken me wel in wat je zegt, dat je soms denkt aan dingen die je nu niet meer had moeten kunnen doen... of ik denk wel eens, hoe groot zou mijn buikje nu zijn geweest. Hoe zou het gevoeld hebben als het kindje voor het eerst zou bewegen/schoppen enz...
    Ik hoop dat we het allemaal gauw alsnog mogen gaan ervaren!

Eda, spannend hoor!! Duimen draaien!

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ja toch, Dan mag hij dat weer zeggen in de komende maanden. Als hij raak kan schieten hahahaha

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Eda, succes morgen!

Welterusten meiden!

20. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Eda, veel succes morgen!! Hopelijk bij jou ook een mooi beebje te zien!

Morgen weer werken, dus kom later weer eens uitgebreid reageren!

Deel Deze Pagina