Pff lastig hoor Lizzie... Denk dat op dit moment heel weinig mensen zekerheid hebben. Ik heb een vaste baan, maar ze zijn ook aan het reorganiseren. Zou zomaar kunnen dat ik er in de volgende ronde uit lig. Ik zou er mijn wens iig niet naast me neerleggen hierom. Maar goed, ieder z'n eigen gedachten en mening daarover he! Ja het was idd weer heerlijk buiten! Weinig zon, maar zeer aangename temperatuur! Ga zo mn eerste ovu ertegenaan knallen! Vanochtend ook voor het eerst getempt. Verder weinig te melden...
Dat is wel balen Lizzie!! En een lastige keus.... Hopelijk kom je samen met je vriend tot een goeie beslissing waar jullie beiden achter staan!
We hebben het over zwanger worden en contract gehad. En hebben besloten er gewoon voor te gaan. Het is niet zeker dat ik hem krijg als ik niet zwanger ben dus ja. Dan zouden al die maanden weggegooid zijn. Hebben gelukkig een mooie buffer dus kunnen wel wat hebben, maar zit daar wel op mijn plekje. Ach ja misschien duurd het ook wel nog,maanden voor we weer zwanger zijn. Lees straks allea ff bij. Zit nu op telefoon, niet zo handig.
Lizzie gelukkig liggen jullie op 1 lijn! Hier had ik gister me beddengoed al buiten hangen...super fris Vanmiddag had ik steken in me lies en onderbuik is dat ook een teken dat je ei eraan komt? Ik zit pas 8 dagen na eerste dag ongi.... Ik gebruik verder geen ovu testen en ik temp ook niet,extra spannend zo Maar ben stiekem wel benieuwd natuurlijk!
O Lizzie dat moet toch opluchting geven of niet? En inderdaad, anders zijn al die maanden wachten voor niks geweest. Als je toch een buffer hebt zit je al helemaal goed. Fijn hoor!! Hier vanavond laatste ovutest gebruikt. Heb ik maandag en dinsdag en vandaag dus gedaan omdat ik mijn lichaam even niet meer volgde. Maar mn gevoel zei al dat ik mijn ei al had gehad en dat klopt want alle 3 de testen waren negatief. Dus ik zit dus al een paar dagen op t wachtbankje. Nod verwacht ik tussen 14 en 17 maart... Spannend!!!
Lizzie, fijn dat jullie op 1 lijn zitten! Spannende tijden dus weer. Losje, dat heb ik ook! Kan dus heel goed! Voor de zekerheid maar klussen Vraagje: is je NOD altijd rond dezelfde dag of kan dat verschillen? Bij mijn 1e zw.schap ei rond dag 18-19 (cyclus 28 dagen). Destijds in het ziekenhuis gelopen dus wist wanneer mijn ei was. Testte destijds op nod negatief en 4 dagen later pas positief Bij de 2e zw.schap op de gok geklust, op NOD een positieve test. Vandaag heb ik wat slijm en ook een gevoelige buik. Zit nu op dag 14. Zou mijn ei nu al zijn? Gaan vanavond gewoon klussen hoor en morgen ook. Vrijdag en zaterdag wordt het ws niet wat.
@mamsie Ik heb altijd 2 weken na mijn eisprong nod, maar m'n totale cyclus schommelt wel tussen 29 en 33 dagen. @Lizzie fijn dat jullie er hetzelfde over denken en dat jullie er voor gaan. @salamander Spannend! @hier vandaag acupunctuur gehad voor het eerst in m'n leven. Prettige ervaring met een vriendelijke man en prettig gesprek. Hij past de behandeling aan op m'n cyclus. Ik ben benieuwd. We gaan in april in ieder geval voor een mooie eisprong en goede innesteling.
Losje en Dido zeker spannend... ik weet ook niet goed wanneer ik zal gaan testen. Ik ga dat weekend van de 15e namelijk weg. Dus zit te twijfelen of ik voor of na het weekend zal testen. Wanneer testen jullie?? MamsieM of je nod altijd rond dezelfde dag is hangt er vanaf of je een regelmatige cyclus hebt of niet? Houd je dat bij? Succes met klussen!
Dido. Wat fijn dat de acuputuur je goed bevallen is. Hoe vaak ga je daar naar toe? Hoe zo voor je dat je gewoon in april zwanger bent. Je verdiend het zo. Iedereen. Geniet nog maar van het weer. Vandaag vertelde ze me dat er volgende week gewoon weer sneeuw aan zit te komen. Toch jammer dan ik deze week net de late dienst heb. Contract. Ik had niet verwacht dat mijn vriend meteen zou zeggen dat hij voor een kindje wil gaan. Hij is nog al van financieel zekerheid hebben. Zeker ook door de situaties die hij heeft meegemaakt met zijn ouders. Vond het zo spannend om het gesprek te beginnen hahaha. gelukkig goede uitkomst.
@ lizzie ik ben blij voor je dat je gewoon door kunt gaan Neeeeeeee geen sneeuw....ben het zo zat,doe mij maar de zon! ML is moe dus word weinig klussen vandaag
Dankje Lizzie! Ik hoop het ook! Op zich lijkt het zwanger worden bij ons geen probleem, maar het blijven wel. Hopelijk nestelt zich snel een gezond plakbeebje in. Eerst nog even grote schoonmaak over 2 weken schat ik. Acupunctuur is voorlopig 1 keer per week, maar niet rond de eisprong. Voelt in ieder geval goed om het te doen. En morgen hopelijk voor de laatste keer bloed prikken.
Fijn Dido, dat het goed voelt! Hopelijk snel een mooie test en dan natuurlijk ook een goede zwangerschap!
Lizzie ben blij voor je! Losje ach dan doe jij toch het grootste werk Mamsie het kan verschillen .... Mijn cyclussen waren ook anders iedere keer. Dido fijn dat je zo tevreden bent Salamander spannend nu afwachten maar
Goede avond , Sorry dat ik ff niet reageer , had gisteren een enorm moeilijke dag mede mijn man een total breakdown had (beseffen van de miskraam) en ja dat woog ook op mijn gemoed. Wilde even meedelen dat mijn bloeding volledig gestopt is ,hcg testje is zeer licht + en mijn temperatuur is zoals voorheen als mijn cyclus begon. We hopen dus op een nieuw begin Bekijk bijlage 310161 Liefs x
Lizzie ik snap je onzekerheid. Ik zit in hetzelfde schuitje. Geen vast contract. Maar ja. Wij gaan er ook gewoon voor. We zien wel. We hebben samen al zoveel overwonnen! En mn baas reageerde super enthousiast toen ik vertelde dat ik zwanger was. Ze verzekerde me dat ik desondanks gewoon een vast contract zou krijgen. m Mamsie. Ben vandaag by vk geweest voor controle echo en heb ook naar cyclus en ei sprong gevraagd. Ze vertelde dat je ei zelfs binnen een redelijke constante cyclus kan verschillen. En dat het dus niet altijd op dezelfde dag hoeft te springen. Hier. Controle by vk was spannend. Ze snapt niet goed waarom ik blijf bloeden. De echo liet een schone bm zien met zelfs een eitje in de wachtrij. Gelukkig heeft zij ml ervan kunnen overtuigen hoe belangrijk om de twee dagen sex hebben is. Ik had altijd precies dezelfde argumenten maar dat was blijkbaar niet genoeg. Dus vanavond tussen het uitzoeken van tegels en zijn voetbal lekker bezig geweest. Toen zei hij, ach wat zeurde ik toch, elke andere man zou willen dat ie om de twee dagen sex had! Haha. Mafkees!
Salamander spannend. Afwachten dus. Nimme fijn dat de hcg daalt, dan kun je idd verder. Lov hoe is het met jou? Je reageert veel maar weinig over jezelf. Moet mn tweelingzusje wel in de gaten houden hè? Acupun is fijn hè? Uiteraard weet je nooit of het helpt maar de eerste maand nadat hij de banen van de liefde heeft bewerkt was ik die maand zwanger. Haha. Dus toeval of niet, heb hem flink bedankt!