Ik ga nog even een wasje wegvouwen en dan op tijd "naar bed". Moeten nog even aan de slag! Fijne avond nog meiden!
Hoi meiden, Ik kom even kort reageren. @Lizzie, wat balen met dat contract. Fijn dat jullie niet gaan uitstellen. Vandaag was mvm. Gelukkig meteen een mooi streepje op de test. Ik vond het toch wel eng, maar hij verscheen meteen. Het was een aardige vrouw. Ik heb nog een tijdje met haar over de mk gesproken.
Hahahaha er breken weer drukke paasdagen aan voor ons. Alleen nog geen positieve ovu test. Zelfs geen licht streepje! Komt dat vaker voor by ww en k? Steeds geen streep en dan ineens die knaller? Ik doe gewoon de testen volgens de gebruiksaanwijzing. Doen jullie netjes om de dag klussen? Als ik zo vrij mag zijn. Men zegt dat iedere dag niet goed is maar wil zo graag weer zwanger zijn dat ik m het liefst iedere dag mee mn konijnenhol intrek, in mn paashaaspak! Wil geen kans onbenut laten!
Hahahaha er breken weer drukke paasdagen aan voor ons. Alleen nog geen positieve ovu test. Zelfs geen licht streepje! Komt dat vaker voor by ww en k? Steeds geen streep en dan ineens die knaller? Ik doe gewoon de testen volgens de gebruiksaanwijzing. Doen jullie netjes om de dag klussen? Als ik zo vrij mag zijn. Men zegt dat iedere dag niet goed is maar wil zo graag weer zwanger zijn dat ik m het liefst iedere dag mee mn konijnenhol intrek, in mn paashaaspak! Wil geen kans onbenut laten! Haha.
fijn ika! Goed om er weer over te praten! Waar ga je de kratten nou neerzetten en komen ze ze by jou thuis ophalen? Heeft je man dat spul al geroken? Zonder over zn nek te gaan?
mgkb. Wij doen het niet om de dag hoor. We willen er ook plezier aan hebben en niet alleen voor zo"n klein beebje. Maar ja meneer heeft nu een libido van 0,0 hahaha. Hopelijk kan ik hem ook verleiden dit weekend met een paashaaspak. Lol Of een ander leuk setje hahaha
@lizzie: dat is echt balen... 't is te zien of je gemakkelijk ander werk zou vinden, ik weet niet in welke branche je zit, en ook afh van wat jouw vriend doet en wat zijn situatie is. Eens die wens er is, is dat verschrikkelijk om dat op zij te zetten hé.... als je dat zo graag wilt, is de kans groot dat je toch oplossingen vindt als het moment er is hé... ben blij dat je vriend zelfde voelt/denkt als jij... @mamavandj: ben benieuwd naar je vorderingen de komende dagen... @mamsie: je gewone cyclus kan toch een paar dagen verschillen, dus NOD ook denk ik. Als ik over een heel jaar bekijkt is mijn cyclus gem 22 d maar kortst was 18 en langst 24 dagen. toen ik ovutest gedaan had, kwam mijn ei op dag 14, was beginnen testen op dag 5 zoals ze in de clearblue aanraden voor cyclus van 22 dagen @dido: schitterend dat die acupunctuur goed meeviel. en nu maar hopen op mooie resultaat in april hé. @mgbk: mannen hé, als het uit jouw mond komt geloven ze het niet en van iemand anders direct, de mijne is ook zo... is wel redelijk typisch ik voel me gisteren en vandaag veel minder moe... begin dan direct mij zorgen te maken, maar misschien is het gewoon omdat ik elke dag al 2u langer heb mogen slapen? ik wil niet doem denken, maar ik sta er toch vaak bij stil dat het weleens weer mis kan gaan, zou niet eerlijk zijn, maar als de wereld eerlijk zou zijn, zou dat al lang geweten zijn...
Ik zet ze op het balkon. Vriendlief maakt er een grote boog omheen hihi. Ik kan ze bij de bellen kwijt. De buren zullen ze dus goed te zien krijgen. Ach ja, nieuwsgierig zijn ze toch al (veel gepensioneerden) De informatrice zei dat we niet bang hoefden te zijn dat er mensen mee aan de haal gaan. Ze had goede ervaringen bij flats. En tegen degenen die eraan zitten... veel plezier
Die angst heb ik ook! Vandaag minder gevoelige borsten en minder misselijk en ik maak me gelijk zorgen. Ook had ik dat mvm streepje knalliger verwacht (was middagurine van een waterig plasje denk ik dan maar). Ondanks een goede echo ben ik toch niet helemaal gerust.
Dat wordt gezellig in bed vanavond bij een hoop! Hier ook denk ik... Licht streepje en een ieniemiene slijmerig slijm... Dus mss komt mn ei dit keer wel eerder? Lizzie, fijn dat jullie het eens zijn en de knoop doorhakken! Dido, fijn dat de acupunctuur zo goed bevallen is! Ika, fijn een streep bij Mvm! En ook fijn dat je nog met haar hebt kunnen praten over je mk. Eda, je zal idd minder moe zijn omdat je meer slaapt! Probeer jezelf niet gek te maken! Ml gaat naar boven dus ik 'huppel''m maar achterna, haha! Trusten en veel plezier tussen de lakens!
@Ika en Eda Ik snap jullie twijfels heel goed en toch gun ik het jullie zo om onbezorgd van jullie zwangerschappen te genieten. @mgbk Rond m'n vruchtbare periode doen we het wel om de dag. Klusse meiden...wij houden het jasje voorlopig nog even aan
Ika en eda kan me zó goed jullie angst in beelden! Helaas nemen de kwaaltjerk echt wel af naarmate de weken vorderen, ook als je echt wel zwanger bent! Maar toch...kan me voorstellen dat de angst blijft en je de dagen tot de volgende goede echo wel vooruit kunt kijken! lizzie hoe gaat het nu met het herstel van ml ? Kan hij al wat meer en heeft hij minder pijn? Mamadj hopelijk een goede vruchtbare zoektocht! Wel leuk dat we steeds redelijk gelijk lopen! Moest net tijdens de seks, Haha hoe fout, aan jullie denken. Wij allemaal onze mannen verleiden...en maar ons best doen..,
Mgbk....lief dat je naar me vraagt het gaat goed hoor. Wachten op mijn eitje. Wat fijn dat je een eitje kon zien op de echo! Ja die mannen soms he... Hier vindt hij het altijd meer gek dat ik nu vaker sex wil. Ach ja ik zeg dan dat hij maar blij moet zijn toch?
Nimme fijn dat je alweer door kan ....! Wel grappig dat meer dames van dit topic het net gezellig hebben gehad...,,wij dus ook
@nod ik heb hetzelfde als dido. Mijn echt nod weet ik dus pas als mijn eisprong geweest is @dido hopelijk heeft de acupunctuur succes volgende maand @nimme gaat het weer met je man en met jou. Nou gelukkig een nieuw begin veel succes alsvast @werk Hier ook geen vast contract en die ga ik voorlopig niet krijgen ook. Lang leve de bezuinigingen @mgbk om de 2 dagen sexen? ik dacht dat om de dag het advies was? Ik wil wel om de dag klussen rond de vruchtbare periode, maar dat gaat dan ook prima er is meer drive. Maanden gedaan zonder succes. De keer dat ik zwanger werd was het 2x op een dag (weekend) en de dag ervoor ook. Dus wat nu het beste is...geen idee @mamsie veel plezier @eda het komt vast doordat je langer geslapen hebt. Daarbij misschien een stukje rust na de echo. Emoties vreten ook energie Nu gauw de mand in
Hahahahahahaha het is me toch gelukt hoor Maar hebben jullie ervaring met na het klussen dat je dan wat steken in onderbuik hebt? Eda en ika ik denk dat mensen die een mk hebben gehad altijd meer ongerust zijn,zelf had ik vorige keer ook nooit rekening gehouden met een mk omdat ik al twee kindjes gekregen had zonder toestanden.....daar denk je dan niet over na.....en nu wel. De echo's waren goed,dus ik hoop dat jullie wel een beetje kunnen gaan genieten,het is jullie heel erg gegund
Idd losje ik had ook nooit gedacht na 2 gezonde zwschappen opeens een mk te krijgen. Steken tijdens de sex...? Nee geen last van. @bouwjaar om de dag is idd het beste.....
O sorry ja ik bedoelde idd om de dag! Sorry! En dan idd alleen rond de eisprong uiteraard. Haha de hele maand door om de dag? Nee bedankt. Haha. Mn lief ziet me aan komen! Losje ja ik herken wat je zegt. Maar dan alleen rond mn ei. Je bm schijnt dan anders te staan. Weet niet hoe je dat zegt. Ik heb dan ook in bepaalde normaal fijne standjes net iets meer pijn, normaal nooit en na de sex steken. Klus ze dames! Hier morgen maar weer s kijken of ie te porren is voor nog een potje eieren schilderen. Niemand ervan met witte ww en kids ovu testen? Of die lang wit kunnen blijven en dan ineens knallen?