Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    lizzie bij een eisprong heb je pijn in je buik aan 1 kant richting je lies en dit duurt een paar uur (voel die elke maand) heb je dat gehad? en wanneer?

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie zoveel kleur heb ik nooit. De laatste lijkt op de 4 na laatste maar ik vind verse toch altijd lastig te vergelijken met oude.
    Nog ff kijken als ie ietwat is opgedroogd?

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik reageer hier eigelijk nooit... maar sorry... deze opmerking doet mij pijn!!! ik heb uit mijn vorige relatie 2 kids.. Ik heb nu een super geweldige man... en we zijn al erg lang bezig voor een kindje van ons samen... (zie handtekening) Inmiddels 9!!!!! miskamen gehad.. en gehoord dat de kans op een miskraam groter is dan een gezond kindje wegens verouderde eierstokken...En ik wens niemand maar dan ook niemand dit toe... maar de wens voor een 2e of derde kindje kan net zo groot als voor een eerste... want mijn man heeft bijv nog geen eigen kindje En tuurlijk begrijp ik dat he het moeilijk hebt na het verliezen van een kindje...

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. De controlestreep is altijd donkerder geweest. Nu wordt de test streep weer wat donkerder. Maar nog niet zo donker als de controlesteep.
    Vanavond om 7 uur doe ik er nog 1. Ik ben benieuwd..

Ohh en de laatste was nog niet droog..

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Vergeet ik nog te zeggen.

Je ziet zo het verschil tussen de streepjes beter. Op de foto is dat wat minder. Maar misschien is hij dan wel geweest woensdag. Toen deed ik nog geen 2 testjes per dag ;)

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Lizzie Wat een kleur inderdaad.

M'n moeder zei het laatst mooi toen ik tegen haar zei dat ik eigenlijk niet mocht zeuren. Ik heb tenminste geen kanker zoals een vriendin van mij. Iedereen heeft recht op zijn eigen verdriet. Hoe klein of groot ook. Sommige ervaringen leren je alleen wel beter relativeren.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @maybe3 Als je hier alleen meeleest, lees dan alles. Ik schreef later ook dat het afhangt van de situatie.
    En ik zeg dat het anders is, ik gebruik niet het wordt erger oid. Jij hebt al wel 2 kinderen en ik niks. Dat is toch anders? Ik zeg niet dat het voor mij erger is want wat jij meegemaakt hebt is super verrot.

En daarbij we praten hier over gevoelens he.

8. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    @dido mooi verwoord!

@maybe: Bouwjaar heeft helemaal niets. dus ik snap haar stelling wel. Ook al heb ik ook 3 kids, en een andere relatie. Pijn doet zo'n stelling bij mij niet omdat ik weet hoe het is om een kind te verliezen.

@Lizzie: vanavond nog een keer klussen:D en morgen en overmorgen ook haha

Klus ze dames:D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gek hoor....ik vindt ze namelijk best donker allemaal;)
    Maar als je maar een piek hebt uiteindelijk :D

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    toeter. Idd pijn aan 1 kant. Steken die steeds erger worden en dan is dat weg. Ik had dit woensdagavond rond van 11- to 1 snachts. Daarna opgestaan zonder deze steken.
    En klussen proberen we nu wel maar de pijn van mijn vriend zijn ongeluk zit beetje in de weg :p
    Klussen gaat helaas niet op zaterdag en zondag want vriend moet wel naar het werk. Middagdiensten.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat klopt helemaal hoor!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mij stak het gewoon even dat ik als moeder van 2 kids dan niet mag zeuren. ;) als ik het even zwaar had of dat een zwangere vrouw niet mag klagen want ze mag blij zijn dat ze een kindje krijgt.

En dat iemand zoals barbie geen kinderen had morgen krijgen....vindt dat altijd moeilijke dingen.....

Ik vindt het heel erg dat sommige dames verder in de zwschap een mk hebben gehad ....echt vreselijk ...
    Ik vindt het zelf ook erg dat ik een kindje moest verliezen.....maar daarom ben ik niet zo dat ik vindt dat andere niet mogen zeuren.

Iedereen heeft idd wel recht op zijn eigen verdiet en zeker op zijn eigen gevoel;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Mooie afsluitende zin.

Nog leuke plannen voor dit weekend?
    Losje en ika de hort op. Lizzie kledingkast vullen ;). Anderen?

14. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    als je die pijn hebt.. dan moet je klussen binnen 12 uur als je dat gedaan hebt, dan is de kans groot dat het raak is. En zoals jij het uitlegt is het idd een eisprong.

Als je vanaf 6 dagen na je menstruatie begint met om de dag klussen is de kans groter op een zwangerschap omdat het zaad van de man dan intact blijft als er meer dan 2 dagen tussen zit,...dan lanceert hij meer dode zaadcelletjes.

Ik heb deze methode echt geprobeert en heeft al 2 keer gewerkt:) misschien is het een tip voor iemand.

Lov ik ken je natuurlijk verder niet zo goed, en ik weet ook niet wat je hebt meegemaakt of wie je eigenlijk bent hihi maar ik snap wel wat je bedoeld met dat het eventjes stak.

Het is niet om iemand te steken, maar het zijn de steken van de pijn die een moeder voelt als ze een kind verliest daar kan niemand iets aan of tegen doen. Het is niets of niemands schuld dat er een kindje verloren raakt, en het ligt echt aan niemand.

Zeuren heeft voor iedereen een andere betekenis. Als iemand zeurt dat ze spuugt terwijl ze zwanger is en dat ze het beu is, is te begrijpen maar iemand die een kind verliest denk anders die denkt dan...ik zou er alles voor over hebben om een gezond kindje in me te mogen dragen Ook dat spugen..dus zeur niet zegt die dan...ergens hoort dat bij die vrouw

Ik denk dat ieder een eigen belevenis wereld heeft, dit onderwerp sneed ik niet aan om mensen te steken... Maar meer om te zien om meiden dit herkende, en die meiden die het niet herkende zoals jij dus lov.... die zullen het anders opvatten denk ik, maar is niet persoonlijk bedoeld hoor het zijn gewoon eigen gevoelens en gedachten die gedeeld worden.

knuff

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja ik lijk by jou ook positieve te zien. Zeker de laatste.

De zw en kids van tien minuten geleden. Wat denken jullie? Denk m ook gisteren gevoeld te hebben paar uur last van stekende zeurende pijn rechts onder. .. Is mn ei nu al geweest?

En dames geen ruzie maken hè? Laat ieder zn eigen verdriet en mening hebben. Het hangt gewoon van je referentiekader af. Wie zijn wij om daar wat van te vinden? De één heeft verdriet om zn hond die dood gaat, de ander om zn overleden vader. Ieder heeft toch recht op haar mening? Het één is toch niet erger of minder erg? Het s anders ja, maar laat mensen in hun waarde in de manier waarop ze met dingen omgaan. Het is niet te vergelijken en dat hoeft ook niet.

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    mgkb.
    Ik heb geen idee meer meid. Ik snap die testen niet meer. Ik denk ook echt dat mijn ei woensdag is geweest maar de testen zeggen van niet. Of ik heb de piek gemist..

17. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ik vind 'm nu mooi kleuren mgbk!

Ieders verdriet is idd anders, ik ben na de mk niet héél verdrietig geweest. Tuurlijk baalde ik en voelde ik me rot, maar niet dat ik echt huilend in bed heb gelegen ofzo. En hoe dat komt?! Mss. omdat ik idd al twee gezonde kids heb, of omdat ik het goed kan relativeren, of omdat ik nuchter ben, of omdat ik heel de tijd al zo'n onderbuik gevoel had. Ik weet het niet....
    Vond het vooral een heftige ervaring om mee te maken en ik heb hier idd weer van geleerd hoe relatief het leven eigenlijk is.

Leuke dingen doen, we gaan zo naar een feestje en morgen op bezoek bij een vriendin en zondag lekker thuis hangen!

Fijne avond allemaal meiden!

18. MamavanDJ

Trouwens... heb zo'n dorst! ga nu eindelijk m'n ovu'tje doen en dan even een lekker groot glas drinken, haha!

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

En dit weekend? Prima overgang bouwjaar!
    Vanavond eten by mn ma net als afgelopen drie weken haha . Vanavond komt de jongste zwager zn nieuwe auto showen. Vanavond hopelijk klussen bed, morgenvroeg klussen in huis, morgen vóór mn werk hopelijk klussen in bed en om vier u werken en zondag vroege dienst en miss als ie te porren is nog een keer eieren rapen!? Jullie?

20. MamavanDJ

Haha, je krijgt het druk mgbk! Mijn test is ook weer wit, maar heb hoop als ik jouw testje zie mgbk! Verwacht m'n ei dinsdag, dus dan zal er zondag of maandag toch wel een streepje te zien zijn!

Deel Deze Pagina