@mgbk haha je ga heel wat afklussen dit weekend @mmvdj ik hoop een duidelijke streep, wel zo handig Weekend hier. Vanavond boodschappen doen, misschien klussen maar dan gewoon voor de leuk. Morgen sporten en s avonds naar vrienden Zondag maar wat voorbereiden voor een cursus van werk.
@ Mgbk, ik had vorige maand wel wat roze tijdens de eisprong, maarja dat was net de eerste cyclus na de bevalling. Pff de dagen duren nu inderdaad super lang zeg bah. Heb er best wel spijt van dat ik vanochtend getest heb Had dan nog liever gewoon een omo witte test gehad. Nu blijf ik twijfelen van, zal het wel of zal het toch niet? Als ie zondag negatief is dan ben ik denk ik echt teleurgesteld, want dat testje heeft me nu toch echt hoop gegeven. @ Dido, gaan jullie toch deze ronde weer een poging wagen? @ Toeter, ja testen op nod is zeker het beste en duidelijkste.. maar wilde vandaag per se een testje wagen omdat ik het dan een mooie dag had gevonden als ie positief was geweest. Het is vandaag 2 maanden geleden dat onze dochter was geboren. Mensen die klagen tijdens de zwangerschap vind ik dat het best kan. Tuurlijk zijn ze blij dat ze zwanger zijn, maar soms kun je echt van die ongemakken krijgen waar niemand op zit te wachten. Ik heb toen ook echt weken pijn in mijn rug gehad dat ik niet op of neer kon, nou ookal was ik super blij met mn zwangerschap maar prettig was het niet hoor. Maar inderdaad wel die niet meer kunnen genieten als het er twee zijn, dat vind ik dat wel weer irritant om te lezen. @ Bouwjaar, oohh ja dat topic heb ik ook gelezen, schandalig was het! Dat ze inderdaad meteen dacht dat er iets mis met haar was omdat ze niet in ronde 1 zwanger werd pfff... @ Lizzie, hij begint nu toch wel donkerder te worden? Zou nog een paar dagen doortesten en als ie dan nog zo blijft dan denk ik wel dat ie geweest is, maar heb je misschien een korte LH piek gehad. @ Weekend, morgen eerst werken van 10 tot 16 uur, bah zo geen zin in! En daarna een kinderfeestje en 's avonds lekker op de bank ploffen. Oh ja ook nog ergens tussendoor boodschappen doen. Zondag lekker een 'lazy sunday' en hopelijk een positief testje
Nou kom net thuis, ga naar de wc: ravage in mijn ondergoed (Had wel iets gevoeld, maar dacht dat t beetje afscheiding was.) Jammer dacht na gisteren dat ik er gewoon lekker snel vanaf was. Raar hoor hoe dat daarbinnen verloopt
Hmm... Hier een beetje een onrustig gevoel. Vanmiddag bij het afvegen bruin bloed vermengt met slijm erbij. Verder niks... Hoop dus dat het gewoon goed is nog steeds Heb dus niet alles bijgelezen...
Dames even een snel berichtje van mij; ik zie dat ik heel wat heb bij te lezen, Maar ik weet niet of ik dat allemaal red dit weekend; Ik ga morgen lekker met ML even weg Geen ruzie maken hè als ik weg ben @jaydee misschien oud of innesteling.... @bouwjaar ik hoop dat die ravage snel over is.....
@bella. Ik test dit weekend nog door en hoop dan op steeds lichere of echt een knaller. Al hoop ik niet meer op een knaller. We kunnen dit weekend niet klussen ivm werk. Bouwjaar. Wat wazig zo weer in 1 keer. Hopelijk is het snel weer opgelost. Losje. Veel plezier! Update vriend. Hij voelt zich een stuk beter nu hij begin deze week nieuw gips heeft gehad. Andere zat veel te los en had hij totaal geen steun aan. Hij gaat morgen ook weer naar het werk. Hij zal vervangend werk gaan doen. Al zal dat ook ongemakkelijk zijn met zijn linkse hand. Hij wordt wel heel netje opgehaald en gebracht.. De collega die dit doet krijgt er extra bezinegeld voor. Das dan wel weer netjes van de mars.
@ Jaydee, bruin bloed is niet erg, zolang het maar niet rood wordt. Van innesteling lijkt me niet, want dan zou je nog niet positief getest kunnen hebben. Je maakt pas hcg aan na de innesteling... maar denk dat het onschuldig is hoor zolang het oud bloed blijft.
@Jaydee wat schrikken meid. Als je het niet vertrouwt gewoon de verloskundige bellen. Hoe ver ben je nu? @ovu Nou meiden...heb net ovu test gedaan. Eerst van sensi en toen van clearblue...hartstikke positief! Dus wie weet.
@bella zelfs rood bloed hoeft niet per definitie slecht nieuws te zijn. Ik had helder rood bloed, dacht dat t mis was maar toen zat ie er gewoon nog. Ik in paniek natuurlijk maar dat schijnt vaker voor te komen. @jaydee ik snap dat het je onrust geeft. Hopelijk is het niks
Jaydee wat schrikken. Bruin verlies. Je kunt ook een contactbloeding hebbem gehad. Van sex of zelfs ontlasting. Hopelijk is het snel weg.
@bouwjaar: ik vind dat ook, als je nog niet het geluk hebt om een kind te hebben, is alles precies nog pijnlijker denk ik, omdat je ook niet weet of het ooit wel zo zal zijn... als je al 1 of meer hebt, is dat ook erg en verdrietig en een verlies maar in het slechtste geval zal je je moeten bijleggen bij het feit dat je tevreden moet zijn met wat je al hebt, maar als je niets hebt... een kinderwens niet volledig of totaal niet vervuld is niet hetzelfde denk ik en idd: als er wat klachten zijn, mogen we die melden, is niet direct zeuren. Ik zou graag wat meer klachten hebben, om me wat zekerder te voelen over mijn toestand... en zo is een mens nooit tevreden hé! da's ook typisch menselijk... en hoe minder je meegemaakt hebt in je leven, hoe vlugger je ook ontevreden zult zijn! Relativeren is zo moeilijk, vooral als het over iets gaat dat je heel dierbaar is, maar soms denk ik dan: ben toch gezond voor de rest, is ook al heel belangrijk, als je denkt aan mensen met kanker of geboren met mucovisidose... en zo zijn er zoveel voorbeelden! Ik draag een bril, maar ben ten minste niet blind, dat zou erger zijn... dat sommige mensen het niet verdienen, ik snap dat je dat denkt en je zo voelt en je zult gelijk hebben bij sommige mensen, maar schijn bedriegt, ook 'oppervlakkige' mensen kunnen dingen hebben meegemaakt en zich verstoppen achter een bepaald uiterlijk en sommige waarvan je zegt OMG, die gaan misschien wel goeie ouders zijn, heel liefhebbend en een ok job doen me de kids, terwijl andere die er op papier goed uitzien, misschien helemaal niet zo warm zijn... dat is een heel filosofisch gedachte hé (verdiende de moeder van Hitler om kinderen te hebben?) . Ik ben nog steeds van gedachte dat iedereen recht heeft op een kinderwens (zoals je ook bewust mag kiezen voor geen kinderen, zou geen schande moeten zijn), maar nogmaals: de wereld is gewoon oneerlijk en vaak zijn het niet de meest verdienende waarbij het vlot gaat... vraag me soms wel af hoe sommige mensen zouden reageren moesten ze ook problemen hebben op dat gebied, zouden ze het zo goed opnemen als de meiden hier? da's normaal dat zo'n ervaring je veranderd heeft, er zou wel iets met jou schelen moest dat niet het geval zijn denk ik! ik ben ook veranderd, ik wist gewoon niet hoeveel pijn het deed... en sommige "drama's" zijn helemaal geen drama's, maar voor sommige mensen raar genoeg wel, getuigt van niet veel intelligentie denk ik dan en hoef ik er niet dieper op in te gaan, ze snappen het toch niet @toeter: ja, we zijn een ervaring rijker en daarom beleven we al wat er komt anders dan als we nog "heel" waren geweest.... je bent zeker niet de enige die voor alles moet vechten, terwijl anderen het idd gewoon cadeau krijgen, zonder erbij na te denken... ik snap dat je soms wat jaloezie voelt voor anderen. Heb dat ook een beetje: toen mijn schoonzus kwam zeggen dat ze zwanger is aan pas 2 maanden terwijl ik 1,5 maand ervoor een mk heb gehad. Ging anders een maand voor haar zijn, en we gingen het maar rond 12 weken zeggen, dus ze kwam het eigenlijk zeggen op moment dat we het gingen zeggen... niet eerlijk, en bij haar gaat alles goed hoor, wellicht geen haar op haar hoofd die eraan denkt dat het weleens mis kan gaan. Ze heeft al een gezonde zoon van 1 jaar en nu in juli haar tweede... alles gaat zo vlotjes daar en wij maar knokken... dipjes zijn normaal, en dan ga je ook wat zwarter denken, als de zon wat langer schijnt, zullen jullie jullie ook wat beter voelen. Goed dat je ventileert en er niet mee blijven zitten!!! KNUFFEL AAN BEIDE dat van de kindjes: persoonlijk heb ik meer respect voor de werkers, maar mensen met bepaalde troeven, moeten er ook voor werken, om dan iets anders te bereiken. Niet iedereen kan dezelfde doelstellingen hebben, dat is niet mogelijk. Ik heb gewoon respect voor mensen die hun best doen, bvb iemand die een 9 kan halen maar niets doet en er gemakkelijk door is... vind ik niet knap. @maybe3: sterkte meid, 't is ook een heel lastige situatie, snap dat je een kindje wilt schenken aan je ML.... gelukkig toch geen leeg huis, maar een huis vol leven en hopelijk snel een 3de wondertje. Elk situatie is anders en die wens is niet minder aanwezig of minder sterk, maar heb je je al ingebeeld hoe je je zou voelen moest je nog geen kinderen hebben en al meer dan 2 jaar proberen voor eens 1 keer dat geluk te mogen kennen? het leven is echt onfair, sommige situaties zouden niet mogen bestaan. @dido: mooi verwoord en idd om echt te weten hoe de ander zich voelt, zou je gewoon in zijn schoenen moeten staan hé... we maken geen ruzie, iedereen heeft gewoon zijn eigen mening en het is ook moeiljik te formuleren via forum... ik denk in het algemeen dat hoe meer je meemaakt, hoe harder het je maakt... alles is relatief: mijn vader is vermoord, heb hem slaapwel gewenst en nooit meer gezien of gesproken, als ik vergelijk met iemand die iemand dierbaar aan een ziekte verliest: ik zou dat verkiezen omdat je afscheid kan nemen en zo, maar wat nu erger is.. dat kan ik niet zeggen @jaydee: da's schrikken hopelijk éénmalig en verergert het niet....
Wow Eda je hebt in je eentje bijna een hele pagina gevuld (beetje plagen) maar kan me absoluut vinden in wat je zegt. @ acupunctuur Nu moet ik dus donderdag de acupuncturist zeggen dat ik toch seks heb gehad rond de eisprong dus of hij m'n innestelingsenergie even extra wil stimuleren..hmmm..
Deze week vergeten... - tennis racket op weg naar de tennisbaan - zak ovenfriet bij de kassa (was er speciaal voor naar de winkel gegaan) - de haaknaald die ik net betaald had ik hoop maar dat het een goed teken is en dat ik niet "gewoon" aan het dementeren ben
@eda ik denk dat jij zojuist verwoord hebt waarom ik het anders vind. Thx. Ook in je verdere tekst kan ik me vinden. Dat van je pa is ook heftig. En hoe meer je meemaakt hoe harder je wordt dat denk ik ook ja. Over je weinige klachten dat begrijp ik wel. Ik had bij Ukkie ook bijna niks, maar vroeg me toen ook af of alles wel goed ging (of er uberhaupt wel iets gaande was).
@ Eda, lees het nu van je vader, wat heftig zeg! Lijkt me inderdaad ook heel erg moeilijk dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Hoe oud was je toen?
ja, was die discussie aan het lezen en iedereen gaf goeie punten aan en wou ook op iedereen reageren en het is zo wel een wat lang bericht geworden... als het te langdradig is, gewoon overslaan hé! ik denk dat die acupuncturist (wel een moeilijk woord....) dat geregeld tegenkomt hoor... tis gewoon moeilijk om een eventuele kans niet te benutten hé @cygnet: aie nee, zo grappig... best dat het niet alle weken gebeurt?!
nee, volgende week pas...ergens rond de 15e @Eda... vorige (mk) ronde was ik ook zo vergeetachtig.... dus wie weet