Zo weer even het lijstje opgezocht! Nod bekend: BellaNoa (26) ,3e kindje, nod 11 maart MamaAnnelies (21), 2e kindje, nod 15 maart Salamander (25), 1e kindje, nod 17 maart MamsieM (30), 2e kindje, nod 21 maart MGBK (29), 1e kindje, nod 23 maart Lizzie (26), 1e kindje, nod 23 maart MamavanDJ (30), 3e kindje, nod 25 maart Lov23 (29), 3e kindje, nod 25 maart Losje (33), 3e kindje, nod 28 maart Dorianne (31), 3e kindje, nod 2 april Bouwjaar (33), 1e kindje, nod 8 april Pauze: Mermaid (26), 2e kindje, nod 20 maart Dido82 (31), 1e kindje, nod 23 maart Zwanger: Eda (30), 1e kindje, uitgerekend op 21 oktober 2013, 23 maart echo Redrose82 (30), 2e kindje, uitgerekend op .. oktober 2013 Ikapika (33), 1e kindje, uitgerekend op 15 oktober 2013, 13 maart VK, 14 maart echo Jaydee (23), 1e kindje, uitgerekend op 8 november 2013
Huh Doriane, jij zegt dat je ei eraan komt?! Maar je NOD staat op 2 april, klopt dat wel dan?? Redrose al een tijd niks van gehoord he?! Hoop dat het goed met haar gaat.... Als je dit leest, laat even weten hoe het met je is!
Moguh allemaal, Dido mag wel van de pauze af, aangezien ze die toch niet houden Ach z'n gangetje hier. Die vakantie hangt ergens en nergens. Ik heb een beetje zitten kijken. Vriend wil op zich wel een halve week, maar ja ga je 10 uur in de auto zitten voor 5 dagen. Keek ik dus naar trein/vliegtuig, maar dan ben je met zijn 2-en ook zo 700 euro kwijt alleen maar voor transport. Dan is met de auto een stuk voordeliger. Verder zit hij er zelf ook niet echt achteraan, dus nou ja...we zullen eens zien. Tja en dat vrijgezellenfeest... kan ik verder niets aan doen. Kan alleen vragen of hij er een beetje om wil denken, maar verder niets. Hier geen sneeuw meer, maar het waait pittig. Echt zo'n niks-dag qua weer. Zo nog even wat voor t werk doen en vanmiddag of spelletje doen met vriendinnen als de ene zich goed genoeg voelt en zo niet dan ga ik met 1 vriendin naar een tuincentrum. Tja je moet wat he
@bouwjaar hahaha..je hebt gelijk...stelletje konijnen Ik hoop dat we er niet verkeerd aan hebben gedaan, maar de tijd zal het leren.
Hai, Dido doet ook gewoon lekker mee met wachten. Groot groepje zo! Moet er toch minsten 1 van zwanger zijn lijkt me (het liefst natuurlijk iedereen). Losje, fijn hoor even tijd samen! Ook klussen is ook fijn.... Bouwjaar, 700 euro is een hoop held ja! Pff.... Hier ook weinig bijzonders. Ook die stomme sneeuw ja! Bah, ben er klaar mee! Vanmiddag waarschijnlijk even bij vrienden op bezoek. Zij is nu 41w4d (al 3x gestript). Hebben hen nog niet gezien na de miskraam ivm zieke kindjes enzo. Wel fijn om ze nog even te zien. Vind het wel een gek idee. De zondag voor de echo zijn we daar ook geweest, uitgebreid gekletst over beide zwangerschappen (onze oudste kids schelen 4 weken). Nou ja, we zien wel
mamadj : uhm nee . normaal heb ik een cyclus van 38 dagen (ik heb 1 cyclus van 28 dagen gehad toen we voor ons eerste kindje gingen en dus net stopte met de pil). Daarna alleen maar een cyclus van 38 dagen gehad. En.... aangezien mijn ovutest knalpositief is net kan mijn nod op 25 maart (uitgaan dat morgen mijn eisprong is) maar goed dat ik bij de gynaecoloog ben geweest en weet dat mijn ei al groot was anders was ik morgen pas begonnen met mijn ovutestjes en was mijn eisprong dus geweest
nou dames hier komt mijn rijtje Bekijk bijlage 310887 dadelijk eens even naar de winkel en als ik zin heb ga ik daarna de gourmetpan uithalen ... dames geniet van jullie zondag! ik ga mijn kindjes eens amuseren
Sorry ben ah werk dus reageer niet overal op. Wel ff de vraag of jullie ook denken dat de ovu test minder is dan die van gisteren? Dus mn hoogtepunt is nu geweest?
@mgbk Ik heb naar beide foto's gekeken, maar ik kan vanaf m'n telefoon niet goed inschatten of deze lichter is. @Dorianne Die knalt er echt af. Veel plezier
Lieve meiden, ik ben helaas vandaag onverwachts ongesteld geworden. Mijn cyclus is duidelijk van slag... Ben enorm teleurgesteld en verdrietig!! Heb daarom ook besloten even afstand te nemen van zp. Misschien dat ik af en toe nog eens mee lees, maar ik merk gewoon dat ik me door zp nog meer bezig houd met mn kinderwens. Nu ben ik zo teleurgesteld, dat trek ik niet als dat zo elke maand gaat. Dus lijkt het me beter om hier weer terug te komen op t moment dat ik hopelijk weer zwanger mag zijn. Wil jullie heel veel succes wensen en voor jullie allemaal een dikke knuffel!! Lfs Salamander
@dido wondfo @mgbk weet even niet hoe die andere eruit zag @dorianne ja die is super! Die wil ik ook hahaha... @salamander sterkte...
Superfijn bouwjaar! Thanx! Ok vanavond heeft klussen dus nog nut? Zal mnpaaslingerie weer tevoorschijn toveren. Niet dat ie daar naarkijkt... Haha. Salamander sterkte. Ik snap prima dat je even afstand doet.
Hai meiden Hoe gaat het met iedereen? Ik lees dat jullie het allemaal over sneeuw hebben maar hier niet hoor super blij mee haha! @ Mgbk, veel plezier jij! @ Salamander, sterkte en hopelijk ben je dan snel weer terug @ Z&K testen, zijn die nu wel of niet goed? @ Hier, heb de hoop eigenlijk best opgegeven deze maand, dus ben ook weer op zoek naar ovulatietesten haha.. Die ik de vorige keer had waren niet eens goedkoop maar ook niet fijn omdat dat streepje dus helemaal niet lichter werd, werd er zo onzeker van.