Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @eda Wat een drukte! Hier was het openbaar vervoer ook ontregeld. Heb lekker met bevroren haar op de trein staan wachten. Brrrr...

@buikpijn Ik wacht het maar af. Ik hoop dat het er op wijst dat het bevruchte eitje aan de innestelingstocht is begonnen :)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #3902 Bouwjaar1979, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
  3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    wel België/Noord-Frankrijk: daar woon ik dus...

mijn man heeft dus 1 u gedaan om 3 km te doen tot autostrade: vrachtwagens raakten niet meer omhoog op afrit en dus stonden schaar en blokkeerden alles...

heb net de oprit vrijgemaakt: mijn handen zijn bevroren en voelt het ook aan mijn oren... brrr, ben liever binnen!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O eda wat erg....brrrr...hier gelukkig geen sneeuw,de zon schijnt zelfs half!
    Ik denk dat we allemaal toe zijn aan de lente.

Hier geen buikpijn meer gehad gelukkig,
    Ga zo even met de kids een wandeling buiten maken,spierpijn valt mee,alleen me rug is wel beurs voor me gevoel.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje Eda, wat een chaos bij jullie dan! Hier is het wel koud maar ook een fijn zonnetje. Gelukkig geen sneeuw....

Bella, hoe is het? Nog steeds geen bloed?

Dido, ik had het ook dus dan is het vast positief en zijn we allebei hartstikke zwanger! :D

Hier weer peutergym gehad vanochtend. Zoontje kwam veel sneller los en vond het erg leuk.
    Vanmiddag nog even naar het winkelcentrum, cadeau voor mijn moeder halen (is morgen jarig).

Wat zijn die wachtdagen stom hé. Pfff.... Denk donderdag mijn ei te hebben gehad dus zit nu pas op 5 dpo....

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Eda. Wat een sneeuwval daar zeg!! Niet normaal. Hopelijk vond je baas het niet heel erg dat je niet ging.

Bella. Wat spannend klinkt positief dat er nog niks is. Dat je mog vol kan houden om geen test te doen. Ik vind het knap!!

Hier. Dokter heeft mij terug gebelt en ik heb met hem afgesproken dat ik een afspraak maak als ik ongesteld ben geweest. En als dat weer niet goed is.
    Hij vond het maar heel raar dat het ziekenhuis geen echo meer heeft gemaakt na de curratage.. We wachten het maar af.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie in principe weet de gyn die de curettage heeft gedaan natuurlijk wel of alles weg is gehaald toen....;) wat hadden ze gezegd na je curettage?

8. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Kijk er is nog hoop:), rood nog niet door gebroken?

9. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Jeetje is wel heel erg dan:$! Gelukkig even een lekker dagje vrij, hopelijk gaat het snel smelten bij je... Ik stuur zo het zonnetje wel naar je door;)

10. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    #3910 MamaAnnelies, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
    Hier vanmorgen een test gedaan en helaas wat ik eigenlijk steeds dacht tot gisteren dan, omo wit! Weet dat er nog een kansje in zit dat hij als nog posi word maar heb echt het gevoel dat het deze ronde niet raak is. Wacht bij ongi maar af op zaterdag.

Vind het zo moeilijk om geen kleintje(s) meer in te hebben groeien, had nu 17 weken en 2 dagen geweest van 2 kleintjes en nu helemaal niks.. Pfff heb vandaag echt weer zo'n rot dag.. Sorry voor het klaag momentje;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaahhhh mamaannelies....sterkte meid....soms mag je best klagen zeg!

Hier nog steeds geen posi ovutest grrrrr....maar de z&k komen zo binnen. Kan niet wachten om die te doen...

12. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Dank je meid:)
    Hopelijk krijg je straks wat meer duidelijkheid met die testen;)

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    @mamaAnnelies je hoeft geen sorry te zeggen hoor klagen hoort erbij, ik moest van de week ook denken aan hoe ver ik al was geweest:(
    Nou nog maar even afwachten of je ongi doorzet:(

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook.....wordt al gek als ik eraan denk dat ik dan ook nog 2 weken op het wachtbankje moet gaan zitten

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamaAnnelies Sterkte meid. Ik zie ook enorm op tegen 2 mei...de dag dat ik uitgerekend was van ons eerste kleintje.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Daar zijn we hier voor. Ik loop ook al m'n onzekerheden en angsten te spuien hier.
    Sterkte met vandaag.

Je temp is wel weer mooi gestegen vandaag en volgens je banner mag je pas over 4 dagen testen ;) Ik zie het nog niet als afgeschreven hoor!

@lov hopelijk laat die Z&K test meteen een 2e streep zien kun je manlief meteen het bed in slepen (of waar dan ook :p)

@dido ja snap dat dat moeilijk is en dan krijg je nog 2x zo'n dag.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja zou wel willen maar helaas heb ik kids hier rondrennen hahahahaha....
    Maar vanavond moest hij toch al hahahaha

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    MamaAnnelies, geen sorry zeggen meid! We zijn graag een luisterend oor.
    Het is ook zo moeilijk om de waarheid onder ogen te zien.....

19. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Mamsie, ja de tijd gaat langzaam na je eitje he, vreselijk.

@ Lizzie, liefste doe ik ook een test maar heb geen zin meer in een witte test dus daarom wacht ik eigenlijk nog even :)

@ Annelies, eigenlijk moet je niet meer doortellen in je vorige zwangerschap.. ik denk soms ook nog wel eens van, ah nu zou ik bijna 32 weken zijn geweest maar dan voel ik me alleen nog maar rotter.

@ Dido, oh was jij dan uitgerekend, toevallig, ik 4 mei van Demi.

@ Hier, nog geen ongi dus er is nog steeds hoop :) Maarja mijn eitje is in de avond gesprongen dus waarschijnlijk word ik dan ook vanavond pas ongi?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend Bella.........!
    Geen idee hoe dat werkt eigenlijk hiji

Deel Deze Pagina