baas begreep het gelukkig, het zijn uitzonderlijke omstandigheden hé dat weer. ML heeft er 2u overgedaan om op zijn werk te raken (no 25 - 30 min) 'tis hier gelukkig gestopt met sneeuwen en de zon is erdoor gekomen, nu smelten de ijskegels en vallen ze met groot lawaai op dak... @mamaAnnelies: normaal dat je het zwanger zijn mist, en dan nog van een tweeling hoe bijzonder op mijn vrije dag dan maar aflevering van Private Practice gekeken, eigenlijk soms een beetje zelfpijniging want daarin komen baby's regelmatig voor en dan seizoen 5 is 1 van de dokters van een baby dat niet levensvatbaar is... heb hier zitten janken en je beseft nog meer hoe dierbaar het is als alles goed gaat en je eindigt met een gezonde baby...
@eda Ik hoor net op de radio dat Nlse sneeuwschuivers nu aan het helpen zijn op de belgische wegen. Hopelijk duurt de terugreis van je man geen 2 uur. Dat soort programma's kijk ik dus niet. Sterker als eht teveel over babies gaat op tv zap ik weg. @bella gaat nog steeds goed bij jou?
Ik ook niet hoor maar omdat ik meestal in de nacht mijn eitje pas krijg en dan dus ook altijd ongi ben als ik wakker word... denk misschien begint je ongi dan pas wanneer je ook je eitje hebt gehad haha
ja lizzie dat denk ik ook,..maar alles wat kan helpen... kan wellicht helpen, baat het niet schaden doet het ook niet
@ Bouwjaar, ja nog geen ongi maar de dag is nog niet om haha. Vanmiddag kwam de urn van Demi binnen, was wel even slikken want ik had m nog helemaal niet verwacht. Zou 7 werkdagen levertijd zijn en had m donderdag pas besteld en vandaag al binnen! 20 maart gaan we haar as ophalen en dan gaat het crematorium de urn vullen. Heb hieronder een foto toegevoegd.
Ja ik vind 'm ook echt heel mooi. Alleen had ik 'm wel een stukje kleiner verwacht Maar goed, vind m mooi! Blijkbaar kan ik sowieso niet zo goed een afmeting inschatten hahaha.. ook het fotolijstje van Demi, was ook zoiets. Ik dacht gewoon een normaal formaat lijstje, maar deze was dus ook mega groot maar ook heel mooi. Had ik jullie al het plekje van Demi laten zien of nog niet?
@Bella, wat een prachtige urn... Heel mooi en lief, echt iets voor een lief klein meisje! Vind de plek in jullie kamer ook super! Heel rustgevend. Mag je trots op zijn zeg!! En qua ongi is het nog steeds spannend? @MamaAnnelies, ach meis.... dat is toch logisch!! Doe lekker rustig aan. Hoop niet op te veel, soms word je dan ineens plezierig verrast. Ik duim iig nog voor je mee
@ Mamsie, ja zo is ze inderdaad dicht bij ons maar vond op de slaapkamer toch fijner als beneden. @ Jaydee, ja het is inderdaad een mooi plekje geworden Qua ongi is het nog steeds spannend... tot nu toe nog geen rood gespot. Maar denk wel dat het aan het draaien is want verlies wel veel wittig slijm, jakkes.
@Bella ik kreeg een brok in mijn keel bij het plaatje van de urn. Mooi plekje hebben jullie zo voor haar.