Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Haha ja ik heb ook altijd wat met die december maand... maarja dat is toch zwanger worden in maart toch? eerst feb nog :p

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lijkt me heerlijk, dan bevallen oid.
    Ik werk in de zorg en moet altijd met de feestdagen werken. Goede reden om in december vrij te zijn ;)

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bella, jeetje wat een heftig verhaal en wat een moeilijke keuzes. Ik vind je heel sterk.

Ik zal me ook verder voorstellen. Ik ben 33 en ben al 8 jaar samen met mijn vriend. We hebben in 2011 ons huisje gekocht en daar wonen we sinds nov. 2011 met onze twee katten. Ik ben sinds 2001 leerkracht basisonderwijs en heb dit jaar groep 5. Verder zijn we dol op het eiland Corfu en daar gaan we dit jaar ook weer heen, misschien wel zwanger :D

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hahahahahaha is ook een heerlijk maand om vrij te zijn. Maar ik weet hoe druk het dan is. Zo niet normaal dat alle handen die we hebben gewoon aanwezig moeten zijn... Maar ja wat niet kan kan niet he! :D

Maar ik ga slapen. Zal nog genoeg te kletsen hebben de komende week dan zit ik nog thuis ivm het vele bloedverlies wat ik had en mijn lieve baas die me laat bij komen van alles.

5. BellaNoa

@ Mamsie, inderdaad een fijne maand om vrij te zijn ;) Als het de aankomende maandjes gaat lukken dan zit de decembermaand sowieso in je verlof haha

@ Lizzie, lief van je baas. Ik ben ook nog thuis hoor, VK heeft sowieso minimaal 6 weken geadviseerd voor herstel van de bevalling. Welterusten!

@ Ikapika, dank je! Al heb ik nog steeds wel dipjes hoor dat het er weer even uit komt, maar probeer mezelf hier toch doorheen te slepen.

Maar jij hebt je vakantie al vast staan dus? Lekker hoor!! Ik weet het nog niet voor dit jaar. Ik was in sept dus zwanger op vakantie gegaan en vond dat best vermoeiend, met een dreumes erbij. Maar toen was ik ook pas 6 weken zwanger dus dan zit je nog wel in die vermoeiende weken... we zien wel.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik zit ook nog thuis Lizzie. Kunnen we elkaar mooi gezelschap houden ;)

7. BellaNoa

Jij ook nog? :D word gezellig hier hahahaha

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    We wilden dit jaar sowieso in de meivakantie gaan. Dat laten we ook gewoon doorgaan. De zomervakantie zou niks worden, want ik zou begin augustus uitgerekend zijn. We gaan de zomer dus nu wel, ook als ik zwanger ben. Ik denk dat het wel te doen is. We hebben nog geen kinderen en we kunnen lekker rustig aan doen. We hebben veel vrienden op het eiland, dus kijk ernaar uit om ze weer te zien.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja zit ook thuis. Miskraam zet nu pas door. Gelukkig ook een fijne werkgever die me de tijd geeft!

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heerlijk vooruitzicht hoor!
    Bij mijn eerste zwangerschap naar Kos geweest toen ik 20 weken zwanger was. Was geen probleem alleen erg ziek in vliegtuig....

11. BellaNoa

@ Vakantie, ik was bij de eerste ook zwanger op vakantie geweest, ook in t begin van de zwangerschap was toen goed te doen. Alle dagen luieren enzo, ik vermaakte me wel. Alleen was de tweede keer toch wel anders.

@ Mamsie, ja het is echt fijn als je werkgever zo meelevend is. Ik kreeg dus een week na mijn bevalling een telefoontje of ik over 1,5 week weer zou komen werken en dat we echt mijn uren weer moeten gaan opbouwen :$ Ik had toen net 3 dagen ervoor de crematie van mijn dochter achter de rug, echt ongelofelijk! Nu heb ik 25 januari een gesprek bij de bedrijfsarts dus ben benieuwd..

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    MamsieM, dat is nog eens een andere vliegreis hihi. Ach, al ben ik 9 maanden misselijk. Ik heb het er graag voor over. Het is wel fijn om ook in mei te gaan. Dan is het nog niet zo heet. We hebben dit jaar 2 weken vrij. De zomer zal daarentegen heet zijn. Dan rusten we overdag gewoon veel meer. Wij zijn zelfs zo gek van Corfu dat we onze katten daarvandaan hebben meegenomen.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jemig, dat is ook best lomp zeg.... Groot gelijk dat je even thuis blijft zeg! Pfff, uren opbouwen. Je hebt alle reden om ziek te zijn toch.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik ga slapen meiden.
    Welterusten!

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bella, is het zelfs niet zo dat je recht hebt op verlof? Mijn vriend zei zoiets. Vanaf een bepaald aantal weken heb je er volgens hem recht op. Ik zal hem nog eens vragen. Hij had een meid in zijn team die hetzelfde heeft meegemaakt en die heeft toen verlof gehad. Je bent immers bevallen...

16. BellaNoa

Ja dat dacht ik ook, ze is zelfs nog 2 dagen nadat Demi* was geboren bij ons thuis geweest, tussen al ons verdriet en ik lag zelfs nog in bed van de bevalling, had kraamzorg etc... Ik was ook echt geïrriteerd toen ze daarover begon. Heb ze daarna ook niet meer gesproken ;) terwijl ze daarvoor steeds belde om de 2 a 3 dagen

17. BellaNoa

Nee dat is vanaf 24 weken zwangerschap en ik ben bevallen bij 23 weken en 3 dagen, ja heel krom maar dan heb je er dus geen recht op volgens mij. Vanuit het ziekenhuis loop ik nu bij een maatschappelijk werkster en ik had dit ook bij haar neergelegd en zij gaf ook al aan, dat ik gewoon de tijd moest nemen die ik nodig heb, of dat nou 6 of 20 weken is. Nu ben ik wel zo iemand dat ik over 6 weken weer mijn uren zou gaan opbouwen, maar met dat telefoontje ga ik daar nog wel even over nadenken

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is idd heel krom. En wat lompe reactie van je werkgeefster. Ik vind dat ze je de tijd moeten geven die je nodig hebt. Je komt niet zomaar van iets terug. En een werkgever heeft er volgens mij niets aan als ze aan iemand gaan trekken terwijl je er nog niet klaar voor bent.

Meiden, ik ga slapen. Morgen weer werken. Hopelijk lukt het me om er te komen met al die sneeuw :D

19. BellaNoa

Ja was inderdaad een beetje lomp.

Ik ga ook slapen, welterusten!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen....
    @ trouwen in begin juni.....
    @mamsie hoe is het nu meid...

Hier willen we eigenlijk volgende week woensdag eenmmidweekje weg gaan....maar zal mijn bloeden dan eindelijk eens weg zijn....pfffff.....je zou bijna de pil gaan slikken....

Deel Deze Pagina