Goedemorgen dames, Beetje kunnen slapen? Goh wat is het koud in huis zonder radiatoren! Wel superblij met mn keuken! Dus daar past nog héél veel positief nieuws by! Dus bella we duimen op roze ipv rood op deze ochtend!
@Bella owh irritant. Was je LF altijd max 14? De mijne varieert tussen de 14 en 17. Maar ja dan zou je nu wel een posi test verwachten... Die test is echt omo-wit?
Ja mijn LF is tot nu toe nog niet langer geweest dan 14. Maarja een zwangerschap zit er nu zeker niet in want dan had m'n test indd posi moeten zijn
Ja daarom! Een vrouwenlichaam (en onze psyche) kan zo onbegrijpbaar zijn! Ik heb regelmatig, onbewust, mijn menstruatie uitgesteld terwijl ik niet zwanger was. Door een negatieve test wistik dat ik niet zwanger was en werd alsnog ongesteld. Heel irritant want ik kreeg toch weer hoop als ik overtijd was!
Ja indd maar ik zat juist op mijn ms te wachten omdat ik er al geen hoop meer op had door de nega test van zaterdag. Ik hoop echt dat t vandaag alsnog doorbreekt en we weer verder kunnen.
Gek he! Hoop ook dat het dan doorbreekt. Kun je inderdaad de nieuwe ronde in! Wel echt balen hoor meid!
he wat vervelend.... Dan nu maar hopen dat de ms snel arriveert, kunnen jullie weer verder met de volgende ronde
He bah wat een onduidelijkheid! Schiet niet op zo! Hoop dat het door zet zodat je duidelijkheid hebt! Kan me voorstellen dat je stiekem toch een beetje baalt dus extra dikke knuffel voor jou!