Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja t blijft gewoon een vage test he?

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ja lastig, maar goed zo lang je ook nog geen bloedverlies hebt is het eea nog mogelijk. Wel naar dit.

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Irritant die onzekerheid!! In het negatief zie ik toch wel wat....
    Mss is het 2 dagen later ingenesteld?! Wil je geen valse hoop geven natuurlijk...

Bouwjaar,goed dat je erover begonnen bent. Mss is ml wat terughoudend door hetgeen jullie meegemaakt hebben?! Ik hoop zo voor jullie dat het voor de iui raak mag zijn...

Net even boodschapjes gedaan en de eerste paasdingetjes in huis gehaald. Normaal ben ik niet zo van het versieren maar de kids vinden het erg leuk... Van het weekend even een paastak scoren!

4. BellaNoa

Ja heb wel steeds een beetje krampen dus ik denk wel dat t gewoon gaat doorzetten hoop ook gewoon vandaag

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik zie wat op al je testen......;)
    Als het streepje recht is heb ik goede hoop:D

@bouwjaar kan me voorstellen dat het niet leuk voor je is dat je vriend een andere instelling heeft:( onthou wel dat het een vent is;) die zijn vaak als heel anders met dit soort dingen.

6. BellaNoa

Ga net naar de wc omdat ik wat voelde lopen en rood!! :(

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer Bella:(

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou bella dat is iig duidelijk. :(
    Hoe voel je je?

Ja maar dit komt echt niet alleen door het "vent zijn".

9. BellaNoa

Heb in ieder geval duidelijkheid! :D Dus nu weer op zoek naar ovutestjes haha

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap ik .... Maar je hoeft toch niet perse op een lijn te zitten?
    Het is toch niet zo dat hij alle moeite niet wilt doen? Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Zit hem misschien iets anders dwars.....misschien heeft hij nog veel moeite met alles en push je m teveel:)....ik probeer mee te denken he niet dat ik zeg dat het zo is;)

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bella, wat jammer. :( Met goede moed op naar de volgende ronde. Hopelijk is het snel raak!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja eerst even die rode zee en dan mag je weer....

Maar jullie lezen totaal over mij heen volgens mij he...:( mijn ovutesten zijn dus nog niet binnengekomen vandaag.....ik zou ze gister al moeten hebben. Ik baal verschrikkelijk ... Denk ook bij mezelf, nou sneller zwanger wordt ik er niet van dus doe normaal. Merk dat je toch te gecontroleerd wilt zijn met die krengen.

We gaan gewoon nog een tijdje door met om de dag sex hebben en ik zie wel over 2 weken of het gelukt is. Zo is het tenslotte al 3 keer eerder gelukt.

13. BellaNoa

@ Lov, super balen dat ze nog niet binnen zijn en vooral als je erop zit te wachten! Doen die wondfo testen nog steeds niet hun werk? Of ben je daarmee gestopt?

Heb net ook gelijk weer ovutesten besteld op goedkope-testers.nl heb nu 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten voor € 12,50, dus echt goedkoop. Nu alleen nog maar zien of ze goed zijn.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb geen testen meer.....
    Ik heb in het vage testen topic mijn rijtje geplaatst....echt ik zou misschien rond 9 maart mijn ei kunnen hebben gehad.....voelde ook wel wat steekjes en had dat rauwe eiwit verlies...
    Maar kan he niet terugvind op de ovu.....maar heb ook wel soms niet op dezelfde tijden getest.....stom stom.....

Dus ik hoopte op die testen zodat ik kon kijken of die verschil lieten zien met de ene z&k die ik had gedaan

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou Bella, maar goed dat het gelijk is doorgezet, dan kan je weer door!

Balen Lov dat ze er nog steeds niet zijn... Maar als je al 3x eerder zonder hebt raakgeschoten (tenminste ml dan...) zal het deze keer ook wel goedkomen toch!
    Ik had m'n Z&K wel na 2 dagen binnen. Hopelijk heb je ze niet nodig vlg ronde en kan je ze zo doorschuiven naar Bella!

Het zonnetje schijnt gelukkig weer, even kijken of zl straks een vriendje meeneemt en anders vanmiddag even schoenen kijken voor hem. Is hard nodig!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja helemaal gelijk mamadj maar ik wil graag afmaken waar ik mee begonnen was....maar eigenlijk .....wat boeit het hahahaha

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov Sorry dat we over je heen hebben gelezen! :$;)

Balen dat je testen niet binnen zijn. Op zich kan zwanger worden zonder die dingen ook wel, maar het is gewoon fijn als je een duidelijke test heb zodat je weet dat je ei eraan komt.

Ik heb gisteren die wondfo dingen binnen gekregen en om vandaag 11:00 die en en Z&K geprobeerd (duurt nog wel ff voor m'n ei komt, maar ik dacht laat ik alvast beginnen)
    Ze zijn beiden negatief maar op die wondfo is duidelijk een licht streepje te zien terwijl de Z&K nagenoeg wit is (tuurstreep). Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld, zou die wondfo te gevoelig zijn ofzo?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:D maakt niks uit hoor...wilde alleen even steun:p

Ja ik vindt ze zelf te gevoelig ;) ik heb constant een duidelijke streep en zo kan ik die oploop niet zien.

Nu heb ik dus weer de z&k ;)

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Zijn ze al binnen dan?

Ik had 50 van de Z&K besteld dus ik kan ff voorruit. (en stiekem hoop ik natuurlijk dat ik de meeste overhoud;))

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Bella Toch even balen, maar met jouw instelling komt het helemaal goed! Vol vertrouwen op naar de volgende ronde!

@Lov Wat balen van je ovu testen. Ik ben af en toe ook een testfreak ;) Geeft me dan het gevoel dat ik wat meer grip heb op de situatie. Hopelijk kom je er met om de dag seksen ook...en vriendlief heeft in ieder geval niets te klagen ;)

Deel Deze Pagina