Souries welkom meid aan je symptomen te horen zou ik lekker over die test heen piesen,spannend hoor! Bella dat is toch niet normaal die testen van jou,ik zie nu ook van alles! Hier leentoestel gekregen en over twee weken me nieuwe telefoon! Ik heb de hele dag een zenuwachtig gevoel in me buik,ooooo het duurt nog zo lang!
Nee, ik beschouw deze test echt als negatief hoor. Ik zie 3 streepjes, 1 dunne daarnaast een 'normale' en daarnaast weer een dunne en dan een stukje verder komt de controlestreep. Dit is de hartjestest van sensitest. Ik snap het ook niet, dat dus zelfs 2 merken valse streepjes neerzetten maar ik ben echt niet zwanger. Mijn menstruatie is echt zoals het zijn moet nu. Ben sowieso nooit erg ongesteld dus dit is voor mij gewoon normaal. @ Lov, gister avond had ik nog een test gedaan en die gaf weer een licht streepje (dacht probeer gewoon een andere test dan die kv) maarja geen donkerder ofzo. Dus had vanmiddag nog een testje gedaan waarop er 3 stonden... het moet niet gekker worden en nu zijn mijn testen op, het zal allemaal wel maar ben dus gewoon zo ongi als het maar zijn kan Hoe moeilijk kan het zijn om de test gewoon wit te laten??
Misschien maar beter? Maar is de deksel nog hard aangekomen? Of denk je alleen maar aan nieuwe kansen?
Nee gelukkig zat er een kussentje op de deksel. Ja heb ze ook expres opgemaakt omdat ik het anders toch niet kan laten en nu ze op zijn geeft het rust haha.. inderdaad nieuwe ronde en nieuwe kansen!
Ik zit trouwens te bedenken, alles is vaag geweest deze ronde. Niet alleen die zwangerschapstesten maar ook mijn ovulatietesten haha!
Idd ergens rond de 7 tot de 9de maart......nou dat schiet dan lekker op al hahahahaha... Maar ik doe morgen gewoon weer een z&k voor de zekerheid.....al vindt ik dat die dan ook best een duidelijk streepje blijf geven
Hahaha stom he dat wachten Ik was al bang dat ik nog heeeeeeel lang kon gaan wachten....maar ik wacht eerst morgen maar eens af...stel je voor krijg ik dan toch oh een ei
Die van sensitest waren net zoiets, ook steeds streepjes. Heb nu van goedkope-testers.nl dus ben benieuwd, heb die nog nooit gebruikt.
Uhm,even snel vanaf mijn telefoon... Ik heb gelijk die test gedaan toen ik thuis kwam en ik had toch echt wel een vaag tweede streepje!! Oooh en ik zou niet testen voor maandag zei ik tegen mn mannetje zit te stuiteren