Hoi dames, Op uitnodiging van MamsieM kom ik hier ook even meelezen, meeschrijven. Ik heb gisteren een miskraam gehad. Op 16 januari (12w echo)zijn we er achter gekomen dat het hartje van ons kindje al gestopt is rond de 8w. Gelukkig heeft mijn lichaam het zelf redelijk snel losgelaten. Wij willen ook weer verder gaan om opnieuw zwanger te worden. Wanneer weet ik eigenlijk nog niet. Eerst moet het vloeien stoppen en vanavond heb ik de controle echo. Hoop dat alles schoon is. Zal snel eens jullie verhalen gaan teruglezen.
Hoi hoi mamavanDJ. Gezellig! Jammer dat ook jij een mk hebt gehad. Hopelijk krijg je vanavond goed nieuws en is alles schoon. En kun je weer verder. En broertje of zusje voor je 2 zoontjes! @allemaal Ik had net iets zo raar. Een stuk of 6 steken aan de linkerkant van mijn onderbuik.. Echt of er een mes in gestoken werd. Zou het iets met een eileider kunnen zijn? Of een ei?? Ik had echt nooit ergens last van en nu alles wat ik daar voel zet me aan het denken. Zo wazig????? Wordt er onzeker van...........
Dorianne (31), 3e kindje, nod 04 februari BellaNoa (26) , 3e kindje, nod... Jam87, 1e kindje, nod .. Lov23 (29) , 3e kindje, nod .. Ikapika (33), 1e kindje, nod 7 februari MamsieM (30) , 2e kindje, nod .. Lizzie (26), 1e kindje, nod ?? Mietie (32), 1e kindje, nod .. MamaHeleen (26) 1e kindje, nod 20 februari RockinMommy, 1e kindje, nod .. Eliz30 (31) , 1e kindje, nod 7 - 9 februari Dido82 (31), 1e kindje, nod .. Jettos, ? kindje, nod .. Fie2kids (31) , 3e kindje, nod.. Eda (30), 1e kindje, nod 5 februari MamaAnnelies (21), 2e kindje, NOD 9 februari Kimmm25, 1e kindje, nod 30 januari Knuffie 23 , ? kindje, nod .. San987, ? kindje, nod .. MamavanDJ, 3e kindje, nod.. Welkom San en MamavanDJ! Ik heb jullie bij het lijstje gezet.
@Dorianne, jeetje dat is heftig. Ik wens je sterkte! @MamaHeleen, ik ga niet naar een andere vk. Ik heb daar hele fijne meiden en goede hulp gevonden. Mijn echo was bij een gyn. in het ziekenhuis. Ik was er door de vk naar verwezen i.v.m. verhoogde bloeddruk. @Lizzie, dat zou een eisprong kunnen zijn. Ik voelde vroeger ook wel eens zo'n steek en dat hield een tijdje aan. @hier, vandaag was de ovutest minder duidelijk. Ik denk dus vandaag of morgen mijn eisprong te hebben! Ik heb ook heel veel vruchtbaarslijm. Echt eggwhite zoals je wel eens leest. Nog nooit zo erg gehad hihi.
Zou wel raar zijn als dat zo is. 2 weken geleden pas de mk gehad. Nou ja gezellig maken we het altijd hahahaha. Hij is nu werken maar trek hem straks maar ff de slaapkamer in. @ Mamsie. Hoe voel je je nu. Al een beetje beter. Hoop voor je dat je je snel goed voelt!! Ik ga morgen een halve dag werken. Nou ja halve 6 uurtjes. Ik heb er zin in maar zie er ook een beetje tegen op. Alle vragen.. Wij haden ook al een babykamer besteld en die gaan we zo afzeggen(tja want ik ben toch al 12 weken, nou kan wel, niet dus) en daarna eten bij de Mac. (gewoon een keer omdat het zo lekker is)
Bedankt voor jullie welkom! Uitgaande van m'n cyclus voor de zwangerschap ga ik uit van 30 dagen, dus NOD is dan 23 februari. Heb de eerste pagina's teruggelezen en jeetje jullie hebben ook wat meegemaakt zeg. Weet niet hoeveel actieve schrijvers hier nu nog van over zijn? Toen ik zag dat er 41 pagina's waren, ben ik maar gestopt! Lees later op m'n gemak wel een keer bij. Lizzie, jij kwam er dus pas veel later achter? Het is altijd moeilijk, maar als je als voorbij de 12w bent en de kinderkamer al besteld had enz, lijkt het me nog een een stukje moeilijker... Ik had bewust nog niks gekocht, wilde echt de 12w echo afwachten omdat ik al zo'n onderbuikgevoel had. Gelukkig hadden we ook niks tegen onze jongens verteld. Veel plezier met de gezelligheid in de slaapkamers! Ik ga me even douchen en om 20.45u moet ik bij de VK zijn.
En nog even ter aanvulling; Ben nu ruim 10 jaar samen met mijn man, waarvan 6,5 jaar getrouwd. Onze zoontjes zijn bijna 6 en bijna 3. En ik ben 30 jaar!
@bijlezen Ben weer even aan het bijlezen dames. Hier vandaag rustig dagje met nog klein beetje bloedverlies. Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Zien we ook een beetje als nieuwe start. Hopen dat we daar straks met ons eerste kindje mogen gaan wonen.
Heerlijk begin Dido! Komt vast goed, een nieuwe start! MamavanDJ, succes zo! Ben benieuwd! Lizzie, hoe lang is je cyclus normaal? Tja, als je uit gaat van Mk als 1e dag cyclus, zit je nu op dag 14 ofzo. Dus een eisprong kan best. Hier vandaag wat meer bloedverlies. Ben ook nog moe. Heb moeite met in slaap vallen en alle emoties kosten ook energie merk ik. Ik hoop morgen even een half uurtje naar mijn werk te kunnen. Er is een bespreking waar alle collega's bij zijn. Zie ik iedereen in 1x. Vind ik wel zo prettig. Door het onregelmatige werk kan het maar zo zijn dat een een collega drie weken niet zie omdat we niet samen werken. Dan moet ik iedere keer weer opnieuw het verhaal doen enzo. Niet zo'n zin in.... Ga niet naar de bespreking maar gewoon een kop koffie drinken. Vind het ook wel spannend en moeilijk. Is de eerste stap weer naar het "normale" leven. Ergens fijn, ergens moeilijk....
Mamsie, heel begrijpelijk dat je het moeilijk vindt. Voor jou heeft de wereld even stil gestaan en de buitenwereld is in de tussentijd gewoon doorgegaan. Het is ook wel weer fijn om straks te beginnen. Het haalt je een beetje uit de gevoelens... weinig tijd om na te denken. Dido, wat fijn! De sleutel van je nieuwe huis!
@lizzie klinkt als een eisprong! @mamadj welkom.....ook al 2 kids ...leuk hier ook! @dido wel lekker een nieuw begin.....
Zei mijn schoonmoeder ook. Klinkt als een eisprong. Maar vind het zo snel na de mk. Ook door de zwangerschapshormonen. Mijn cycles 29 tot 31 dagen is. Maar ik snap er allemaal ook nog niet evenveel van. Ben daar nooit mee bezig geweest. hahaha voel me een leek op dat gebied. @dido. (leuke nickname trouwens) Nieuw huis. Spanned en super leuk. Alles lekker inrichten. En tuurlijk komt er in dit huis een klein kindje van jullie!!! Op een nieuw begin en een vruchtbare!!
Echo was goed! Alles was heel mooi schoon en ze zag zelfs alweer de streep (heeft een speciale naam) waarin een eitje zich nestelt, dus ze verwacht ook dat ik weer vrij snel een normale cyclus heb. Helemaal blij en opgelucht. We kunnen het hoofdstuk nu sluiten en een plekje geven. @Lov, jij hebt een jongen en een meid? Ik twee jongens en heb heel vaak de vraag gekregen, je hoopt nu zeker op een meisje. Nu het mis is gegaan, kan het me geen ene bal meer schelen, als het maar gezond is en blijft de volgende zwangerschap! @Dido, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hopelijk komt er snel een kleintje bij! @Lizzie, klinkt idd als eisprong. Zou zomaar kunnen? Had jij nou ook al een controle echo gehad? @Mamsie, ze heeft bij mij gelijk HB geprikt en deze was 6,3, erg laag dus. Rustig aan, tabletjes slikken en sinaasappelsap drinken bij het eten! Ze zijn idd dat ze in het ziekenhuis de uitslag later geven, omdat deze dan betrouwbaarder is. Over een week of 2 mag ik nog even komen om m'n HB te prikken. Hoe voel jij je nu? Nog veel bloedverlies gehad? Ze gaf ook aan dat ik bij de vlg zwangerschap eerder mag bellen voor een echo. Maar weet niet of ik dat wel wil? Ik heb nu ook met 8w een hartje zien kloppen en het is alsnog mis gegaan. Ik heb een foto van het vruchtje laten zien en ze vond het er erg raar uitzien. Ze denkt dat het kindje echt een zware afwijking had. Zo maar weer eens lekker naar bed. Man is morgen vrij, dus kan nog heerlijk 3 dagen rustig aan doen. Ga maandag weer werken als ik me zo goed blijf voelen.
@MamavanDJ Nee die heb ik geen gehad. Ik moest na de mk naar de ok. Daar hebben ze van alles gedaan om het schoon te maken ( placenta kwam niet) Was niet helemaal schoon maar ben nog wel 3 stukjes verloren. Ik heb pas controle afspraak op 6-2 wou dat ik het al wist.
Vergeet helemaal mijn reactie op jou.. jaja moeilijk op 3 sites tegelijk bezig zijn.. Maar heel fijn dat alles schoon is! Op naar een nieuwe ronde en nieuwe kansen!! Hopelijk snel een kleine plakbeeb!