Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov Heb eens zitten spelen met contrast en zo het lijk iets donkerder maar heel duidelijk vind ik het ook niet

Die zwangerschapstest zie ik niets op maar ik daar ben ik ook niet goed in.
    Ik dacht dat LH op HCG reageerde maar andersom nooit gehoord eigenlijk

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee die ovu is gewoon niet anders...stel je nu voor mijn ei moet nog komen zal er toch iets van verschil moeten zijn?

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Tja of dit is gewoon jou basis LH en als je ei nog moet komen dan zal die toch duidelijker moeten worden. Maar als jij nog nooit zo'n laat ei hebt gehad zal die echt wel geweest zijn.

Ik heb nu 3 dagen Z&K en wonfdo dingen gebruikt. Die Z&K's zijn wit en die W's geven een licht streepje. Ik denk echt dat ze te gevoelig zijn.We zullen eens zien hoe het bij mij verloopt met die dingen.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nog een poging...

Ja de vorige keer had ik ook altijd wel een streepje maar niet zo duidelijk..

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja bouwjaar ik vond ze dus minder.......
    Ze zijn zo gevoelig dat je een klein verschil in kleur niet merkt?

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ik weet t niet Lov.... LH en HCG lijken idd op elkaar en kunnen beide met ovu's worden waargenomen, andersom niet heb ik me laten vertellen.
    Lijkt me erg sterk, aangezien innesteling na de 9e nu eigenlijk pas 'voltooid' is. Maar you never know!
    Als je genoeg hebt zou ik gewoon even doortesten!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het kan ook eigenlijk niet....misschien een vette valse test!

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bleh krijg net halve menstruatiekramp zit gelijk weer in de bomen..
    Einde egobericht

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @souries owh verrot zeg. Het hoeft niet wat te betekenen...maar ieder raar gevoel/pijntje/krampje zal de alarmbellen wel doen laten afgaan nu. Sterkte! (houd hoop)

Als ik jou was had ik overigens allang over een digitale test gepiest. Heb je niet meer getest na die ene test?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah idd ik had ook allang over een digi gepiest :D

Maar ik zou oo gek,worden die eerste weken pfffffff hoe moet je dat niet doen?

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Irritant he,t is nu weer weg,pfff dit worden lange weken haha!het is zoals t is :s

even afleiding,jullie nog weekendplannen?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Eerste weken? Eerste maanden! :(

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @weekendplannen:
    Ik heb vanavond die de eetdate met vriendinnen, waar ik op tegen op zie om de bolle buiken te zien.
    Morgen met s-zus hightea-en, was nog haar verjaardagskado (oktober jarig). Eerder gepland op 26 januari, maar weekje eerder dacht ik dat ik daar niet zo'n zin zou hebben ;)
    Zondag geen planning, moet nog wat voor bereiden voor een cursus wat ik telkens uitstel...En hier bijlezen want na 1,5 dag ben ik vast een uur bezig :D

Jullie?

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bouwjaar dat is een vol weekend :D
    Hier vandaag een beetje opruimen en schoonmaken. Normaal loop ik de zaterdag altijd op de sportvereniging maar ik heb morgen geen wedstrijd,dus dan ga ik wat vrijwilligerswerk wegwerken en zondag zitten we weer klaar voor de eindsprint van Feyenoord ;) Sorry, woon onder de rook van Rotterdam, dus kan niet anders, hihi!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja jij wel:(.....ik denk dat als ik over die 3 maanden heen ben ik iets meer kan genieten.
    Maar ik snap dat het voor jou weer heel anders is.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier niet veel plannen.....weekendje niksen.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #4297 Bouwjaar1979, 15 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
    Geen tijd voor dit weekend :D Vriend mag boodschappen doen, maar ik heb de auto mee morgen :p
    Oja morgenochtend eerst nog ff sporten. Broer woont een uurtje rijden en ik wil daarna m'n nichtje en neefje nog zien. Nichtje was op het CB niet geslaagd voor het blokjes stapelen broer omdat ze dacht dat het duplo was, ze hoeft niet voor een herkansing

@ Lov ach die grens is voor iedereen weer anders, voor bella zal die nog wat verder liggen

Krijg trouwens de neiging om weer meer dingen te gaan plannen zodat ik meer afleiding heb en al dat verdraaide wachten niet zo lang duurt. Ik zou dat ei ook verdraaid graag uit de kast trekken...maar hij is nog niet op komst. Ik hoop niet dat ik er nog een week op moet wachten

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd bouwjaar....

Ik had ooit een collegaatje op Hyves....ja die had ik toen nog;) die verloor hun kindje tijdens de bevalling....pfffff dan ben je heel de zwschap bang:(

Ze was wel 2 weken daarvoor gevallen van de trap....maar wat er nu met hun kindje aan de hand was is nooit aangetoond. Ik denk wel eens dat de val van de trap ermee te maken had:(

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Yuk dat lijk me ook verschrikkelijk. Op zich zal iedereen pas echt gerustgesteld zijn als het kindje gezond en wel in je armen ligt.

Tja dat die val er iets mee te maken heeft ga je dan wel denken ja.

Wat had je toen nog een collega of hyves? ;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah eigenlijk beide....

Maar ik bedoelde meer Hyves :D

Deel Deze Pagina