Hier een weekend niks. Heerlijk! Zondag moet mijn vriend werken en dan ff bovenverdiepingen poetsen. En alle was weg werken. Ik ben ziek. koppijn, buikpijn en misselijk. Zielige ik. Weet nog niet of ik morgem wel wil gaan werken. Hoef maar 5 uurtjes...
Vervelend Lizzie, moet je vroeg beginnen? Anders kijk je toch ff aan hoe je je morgenochtend voelt. Vanavond op tijd t mandje in? @hyves oja ergens in een grijs verleden ook nog gehad. Ik doe overigens ook bar weinig met FB
Ik vind fb ook leuk. Hyves ook gehad in het verleden. Nu nog zusjes hebben geen fn dus heb ik zo contact met ze. Zeker vroeg slapen. Moet er om 4 uit. Maar denk dat ik ga. Heb daarna 2 dagen om bij te komen.
Zucht mijn pc werkt niet mee, duurt uren voor een bestand geopend is. Hele pc traag, zelf afsluiten lukt niet. Wacht wacht...tijdverspilling En dat op vrijdagmiddag ( gelukkig werk internet nog)
Pfffff ik ga niet sporten vandaag heb heel veel pijn in me arm!!!!! Lizzie beterschap meid! Bang zijn in zwangerschap: ik denk dat ml ook bang is voor erna.....ben namelijk na bevalling thuis overgebracht naar ziekenhuis met ambulance......placenta wou er niet helemaal uit dus ik hield weeen en bij elke wee stroomde het bloed eruit,ben heel veel bloed verloren en moest met spoed geopereerd worden,hij zei later dat ie heel erg bang is geweest om mij kwijt te raken! Zelf heb het anders ervaren want ik zat helemaal in een roes,maar hij moest met spoed en onze baby van een half uur in de auto springen en achter ambulance aan rijden,voor hem best een heftige nacht geweest zei hij later.....eerst wilde hij ook geen kindje meer maar toen ik dus onverwacht zwanger was is ie omgeslagen,maar ik denk dat als ik eventueel weer zwanger zou zijn,hij wel tegen de bevalling opkijkt.........
Jeetje wat heftig losje. Kan me voorstellen dat je man bang was. Maar als je weer zwanger zou raken zou je dan nog thuis willen bevallen? Ik zou verwachten dat je man nu zegt doe dat maar lekker in het ziekenhuis.
@lizzie beterschap @losje wat is er met je arm @hier hcg is nu van 33 naar 19. Volgende week weer prikken.
HOPPAAAA MIJN MEGA POST @ Losje, bij mijn vorige zwangerschap had ik juist ook super veel energie tot aan 6 weken. Daarna is het helemaal ingezakt tot aan 20 weken haha! Kan dus nog alle kanten op @ Bouwjaar, ja dat denk ik ook dus dat gaan we nu anders doen. Slapen doe ik als een roosje, liefst de hele dag van de vermoeidheid @ Souries, als je er behoefte aan hebt zou ik het gewoon delen met je vriendin. Als het mis gaat dan heb je daar misschien ook behoefte aan en het is sowieso goed nieuws en dat is altijd leuk om te delen toch? @ Bouwjaar, ik herken dat ook ja dat ik nog de enige ben die nog uberhaupt aan Demi denkt. Maar zo is dat nu eenmaal en ben bezig dat te accepteren. Daarentegen maakt het ook niet uit als andere niet meer aan haar denken zolang ik dat wel doe, want ik ben haar moeder. @ MamavanDJ, de 11de is inderdaad het duidelijkste. Spannend @ Ovutesten, lijkt idd wel of iedereen hier geen duidelijke testjes kan plassen haha... Ik heb ze vandaag weer binnen gekregen. Volgens mij hebben ze niet goed geteld want ik heb er 11 ipv 10 @ Lov, OH JA! Ik zit dat streepje ook..... word nu wel nieuwsgierig, jij niet? @ Zwangerschap, ben benieuwd hoe ik erop ga reageren. Denk dat ik tot aan de 20 weken echo natuurlijk wel blij zal zijn maar niet erg enthousiast en dat ik pas echt kan gaan genieten als ik een goede 20 weken echo heb! @ Hyves, hier al 2 jaar niet meer geloof ik. Heb wel Facebook @ Lizzie, beterschap meis! @ Losje, dat doet mijn mannetje ook. Hij vindt het helemaal niks om mij zo te zien. Bij zoonlief heb ik dan ook een helse bevalling gehad van 33 uur maar bij dochterlief ging het een stuk sneller, 8 uur maar toen weer een weeënstorm gehad. Toen ik nog bezig was met bevallen van Demi zei hij al, schat dit is echt de laatste keer dat ik je zo ga zien. Dat is nu wel bijgesteld maar hij vindt het ook maar niks. @ Dido, nou je bent er bijna @ Hier, het begon vanochtend al goed. Ben gaan werken en toen ik het kantoor binnen kwam lopen kwam ik een collega tegen. Hij vroeg hoe het met mij ging en vertelde dat het redelijk gaat, met ups en downs. Hij gaf aan dat hij precies wist hoe ik me voelde want hij en zijn vrouw hebben 5 jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Een zwangerschapsafbreking naar aanleiding van de 20 weken echo. En hij vertelde zijn verhaal, dat het een heftige periode was en dat zijn vrouw het pas na een jaar een plekje heeft kunnen geven, dat het eerste jaar gigantisch zwaar en moeilijk was en dat ik dus echt mijn tijd moest nemen. Toen kwamen de tranen dus al en ik had zelfs mijn jas nog aan!! Ging lekker dus.... Daarna een gesprek met mijn teamleider gehad en ook daar was ik helemaal over de zeik. We hebben nu afgesproken dat ik de aankomende 3 weken gewoon 3 halve dagen ga werken. Gaf ook aan dat het werk wat ik nu doe ook teveel energie van mij vraagt en had gevraagd of ik gewoon 'dom' werk mocht doen en dat was goed. Mag zelf aangeven als ik er weer wat bij wil hebben. Dus voor nu even een last van mijn schouders af lucht wel op. Maandag middag belt de bedrijfsarts mij en dat het dus een langer traject gaat worden en ik niet op 1 april volledig aan de gang ga. Ook gaat het werk een psycholoog voor mij regelen, of althans de bedrijfsarts gaat dat doen dus dat is dan wel weer fijn. Vanmiddag dus om 12 uur naar huis en ben daarna wezen lunchen met mijn moeder en zoonlief en gelukkig voel ik me nu weer wat beter en het is WEEKEND!! Helaas wel zonder ml want hij gaat een weekend weg met zijn collega's maar eigenlijk vind ik dat ook niet erg, even lekker tijd voor mezelf!
Fijn Bella dat je een goed gesprek hebt gehad..... Ik persoonlijk kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen .... En van bouwjaar ook niet, weet ook nooit zo goed wat ik dan moet zeggen om te troosten,.. Ben geen persoon van....van alles willen zeggen alleen maar om te troosten....snap je wat ik bedoel. Wat kun je ook zeggen Ben wel blij voor je dat je het weer even met iemand hebt kunnen praten zal vast hoed doen o te horen van iemand anders hoe het is geweest voor hun. Ik ben idd nieuwschierig nu hahahahaha.....krijg wel eens te horen dat het van een ei is.....maar heb dat nog nooit gehad eigenlijk? Losje jeetje meid heftig! Hier ook beide keren last gehad van een niet loslatende placenta.....leek wel iedere keer een dubbele bevalling!
Iig weer omlaag! Dacht jij laatst niet dat je een ei had? Kan dat wel met zo'n hcg? @ de rest....nou hier net met de oudste met spoed naar de dokter gegaan. Litteken boven haar oog diepe snee.....gestoten aan de kast. Is nu gelijmd en zal altijd een littekene blijvenniet leuk maar gelukkig niet haar oog! Ik schrok wel toen ik keek pfffffff......
@Lov, ikben het met je eens. Het is moeilijk om er woorden voor te vinden. Je kunt echt pas weten hoe iemand zich voelt als je hebt meegemaakt. Bouwjaar en Bella hebben een zware keuze moeten maken. Ik kan moeilijk troostende woorden brengen, maar wel aangeven dat ik veel respect voor jullie heb. @Bella, wat goed dat je zo hebt kunnen praten. Fijn dat ook je leidinggevende zo begripvol is. @Lov, wat naar van je dochter. Jullie zullen wel geschrokken zijn! Gelukkig niets met het oog. @Lizzie, veel beterschap gewenst. Het weer werkt ook niet echt mee. @Losje, wat heftig wat je hebt meegemaakt. Ik snap goed dat je man angstig is. Sterkte met je verrekte spier... Auw Hier is het weekend en ik lig zonder puf op de bank. Ik heb echt totaal geen energie meer. Ik slaap veel, maar merk dat het batterijtje snel weer leeg is daarna. Het werken valt me zwaar. Maar mijn vriend doet thuis heel veel en dat vind ik zo ontzettend lief.