Oh Eda wat een nare droom zeg.... en zeker schrikken als je een druppeltje bloed vind... Hoeft niks te betekenen he, maar kan me de schrik voorstellen. Nu hopen dat je vannacht goed kan slapen. Lov, hoe is het met je dochter? Was even schrikken zeg!
Sorry dat ik jullie weer lastig valmaar kan je na 1 week na de eisprong al symptomen hebben? Ik heb pijn in me borsten Ik ben onwijs zenuwachtig......
@Eda wat een nare droom! En een beetje bloed kan inderdaad heel goed een gesprongen adertje zijn. @losje Volgens mij kan dat wel.
@ Eda, ik denk dat je zoiets droomt omdat je er misschien ook veel mee bezig bent, of deze zwangerschap nu wel goed gaat of niet en je toch een beetje bang bent dat het weer mis kan gaan. Waar je overdag aan denkt dat kun je 's nachts in je dromen verwerken. Ik hoop voor je dat je toch wel weer wat leukers gaat dromen @ Losje, bij zoonlief kreeg ik ook al een week na mijn eisprong ontzettende zere borsten. Ze deden al zo zeer dat ik er niet eens meer op kon liggen Ik wist toen echt 100% zeker dat ik zwanger was want ik had dat toen nog nooit zo gehad en yup een week later een positieve test haha!
@week-voor-nod Ik heb last van gevoelige tepels en vandaag menstruatie achtige klachten. Die krampen zouden van innesteling kunnen komen las ik op internet. Ik durf er niet te veel op te hopen, maar ik blijf tot vlaggetjesdag gewoon lekker optimistisch Welterusten meiden!
Het kan nog alle kanten op Dido! Ik had verder niks hoor dan alleen zere borsten een week voor nod... oh ja, en ongeveer vanaf 3 dagen voor mijn nod werd ik ontzettend moe en verder heb ik de rest van de zwangerschap geen een kwaaltje gehad Echt een droomzwangerschap dus Bij demi was het heel anders.. toen heb ik tot 6 weken geen een kwaaltje gehad en daarna alles wat je maar kunt bedenken
Lov die testen van jou? Ik snap er weinig van... Welk merk his die blauwe? hoe gaat het met je dochter, geen pijn meer? Bella fijn dat het over is! Eda wat een heftige droom! Je bent idd denk ik je verdenkingen van overdag aan het verwerken in de nacht. Schijnt goed te zijn, hoe eng de droom ook is. Beetje bloed hoeft idd niets te zeggen, kan me wel voorstellen dat het angst oplevert! Bouwjaar hoe was het om met je vriendinnen samen te zijn? Viel het mee of tegen? Waren ze een beetje lief voor je om niet alleen over babys te praten? Kon je by ze terecht met je verdriet en angst? mamsie hoe gaat het met je man en jou? Gaat het weer de betere kant op of nog steeds een dipje? Dido en losje, klinkt hoopvol dames! Wanneer gaan jullie testen? Of wanneer was jullie ei? Hier vorige x ook voor nod duidelijke symptomen maar nu totaal niets behalve dat het lichamelijk sowieso niet zo best gaat. Erg moe en mega kiespijn. Haha dus geen symptomen. Behalve héél erg veel slijm maar dat zegt ook weinig. Maar mn ei was ook pas vorige week zondag. Dus het kan nog? Meiden fijn weekend. Morgenvroeg komt mn broer helpen schilderen vd kozijnen. En de Stucadoor komt de laatste muur in huiskamer en hele gang spagtelen en de keuken sauzen. Ml heeft gelukkig vroege dienst. Daarna verjaardag van petekindje. Zondag nog wat dingen voorbereiden voor babyshower ve vriendin en verslag vh werk afmaken. Ml moet zondag werken.
Mgkb dat ik hoop dat je je snel beter voelt,vervelend van je kies,je was nog lang wakker zie ik,en dan alweer vroeg op......sterkte meid! Bella fijn dat het alweer voorbij is,ik hoop dat het deze ronde raak is! Dido wanneer ga jij testen,ik weet niet of volgend weekend al verstandig is bij mij,ik wacht denk tot 25e.......spannend hoor allemaal! Eda heb je beter geslapen? Kids alweer vroeg wakker ,word een lange dag,ik moet naar een verjaardag en daar was ik vorige keer zwanger,dit keer me neef vorige keer me nicht,iedereen wist het ook,dus nu zal het daar wel over gaan helemaal geen zin....... En dan gaan ze allemaal natuurlijk weer vragen of ik er weer voor ga.
Had ik ook. Ik hoefde maar naar ze te wijzen en het deed al zeer. Nou en kijk mij nu... dus ben benieuwd bij jou!
@ Souries, gefeliciteerd!! Ook een novemberbaby? @Ika, geweldig dat je weer een goede echo hebt gehad!! Op naar de 12 weken Hier gaat alles goed. Geen last van vervelende kwaaltjes. Alleen heel zere.boobies en moeite met ontlasting. Ik tel stiekem al af naar 28 maart.... Dan hebben we de eerste echo en intake. Is wel fijn, mijn vk doet de echos ook zelf. Krijg zelfs een 3d echo met 30 weken gratis zag ik
Ik wil dat ook! daaraan wist ik het de vorige keer ook. En ik rook alles extreem goed. Wanneer was jouw ei losje? Kreeg hier het advies om ook pas de 25euro te testen dus dezelfde dag als jij wilt aanhouden! Duurt lang! Haha. Mevrouwtje ongeduld! Sterkte op de verjaardag. En als je er niet over wilt praten zeg je dat toch? Ik merk dat mensen om me heen er juist niet naar vragen. Nergens meer naar trouwens. Alleen de ouders van mijn petekindje nog wel. Héél fijn. Kwam daar gisteren al huilend binnen... Gezellig voor het feestje. Gelukkig waren de kids er nog niet. Fijn om ergens troost en steun te vinden.
Fijn dat je je goed voelt jaydee! En super die echos! Spannend? Heb je het al aan meer mensen verteld? Hoe is ml eronder?
he meiden, gister geen tijd mee om bij te lezen. Straks en morgen werken dus ook minder op zp. Geniet allemaal van het weekend! Sterkte voor de meiden die minder leuke dingen op de planning hebben.
Ik denk dat ik mijn ei 8/9 maart heb gehad maar heb niet getest,wel slijm en meer zin in sex en krampjes,dus ja wachten wachten wachten........
Ik vind het ontzettend spannend! Wachten duurt dan ook super lang haha. Onze families en beste vrienden weten het en vinden het ook moeilijk om er niet openlijk over te kunnen praten zo enthousiast zijn ze. Erg leuk dus. Manlief vindt het ook erg spannend. Bij elk klein dingetje dat ik voel moet ik verplicht bankhangen. Hmm even een genant detail..... Sex hebben we hier al sinds de test niet meer gehad. Van de week geprobeerd maar ml "kan" het niet want hij denkt steeds aan het beebje in mn buik.... Duss... nu knuffelen we maar gewoon exrra veel haha...
Fijn dat het goed gaat Jaydee! Kan me de spanning wel voorstellen, maar je hebt twee goede voorbeelden hier! Spannend hoor Losje! Hier ook iets gevoelige borsten, had ik de vorige keer ook, en daarvoor had ik het vlak voor ongi. We wachten maar! Fimpje, ik zeg Verliefd op Ibiza! Lekker feel good movie. Mamsie, werkse! Verjaardagen, hier ook één vandaag. Ik zou het juist minder prettig vinden als mensen er niet naar vragen. Lijkt me zo ongemakkelijk. Ze weten het, maar vragen niks. De vraag of we er nog voor willen gaan, durft niemand te stellen haha! Ze hadden sowieso nooit een derde verwacht bij ons, dus dat was al een verrassing! Bouwjaar, hoe was het etentje? Nathalie, vroeg jij naar ovutesten? Ik heb Z&K. Werd moedeloos omdat er geen streepje kwam, maar net voor de eisprong toch de strepen! Dus deze kan ik je aanraden. Zeker niet vals positief, alleen werd de testtreep niet heel donker bij mij. Mss omdat ik om 18u testte? Mgbk, klinkt alsof het aardig opschiet bij jullie! Als alles gestuct is ziet het er al een stuk beter uit he! Verfse vandaag! Bella, fijn dat de ongi over is! Snel op naar je eitje!