Ja bouwjaar ik had idd gelijk al die duidelijke strepen die je op 16-3 had die had ik de hele tijd En de laatste testen werden wel opeens lichter ...daarom denk ik dat dus ook....hoe moet je dan het verschil zien? Bij de z&k zie je duidelijk een opbouw....dus pik je de knaller er zo uit. Bij de wondfo heb ik misschien de piek net misgelopen omdat die in de avond was? Misschien loopt de ovu nu op van een zwschap? Dorianne mijn ei is misschien al geweest of moet nog komen....
@bouwjaar Apart dat 2 verschillende merken zo'n andere uitslag kunnen geven. En ja...iedereen reageert anders en daar heeft iedereen recht op. Doe waar jij je goed bij voelt meid. @lov die testen van jou...echt apart. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @Eda Ik leef met je mee meid. Wel fijn dat je alsnog een goede echo hebt gehad, maar wat een schrik met bloed inderdaad. @mamsie Ik duim voor je! Met zoveel meiden op het wachtbankje moet er toch minimaal 1 zwanger zijn...liefst allemaal natuurlijk @testen Vandaag even zwangerschapstest gedaan om er zeker van te zijn dat ie wit was. En ja....op iets wat een licht tuurstreepje lijkt na. Nu weet ik bij binnenkort testen in ieder geval zeker dat het van een nieuwe zwangerschap is mocht ie positief zijn. @
Ik vind het helemaal niet erg dat mijn kind misschien een vroege leerling wordt. Ik weet alleen uit ervaring wat dat in gaat houden. Het verschuiven van de datum naar 1 januari vind ik geen gunstige ontwikkeling. Mijn ervaring is dat jonge kinderen toch vaak op hun tenen moeten lopen terwijl met een jaartje langer het vaak gemakkelijker gaat. Het meest ideale zou fasenonderwijs zijn, waarbij kinderen halfjaarlijks zouden kunnen doorstromen.
@dido ja om gek van te worden. Fijn dat je nu weet dat als je een streepje gaat zien je idd echt zwanger bent
Pfffff meiden ik vindt het even niet zo leuk nu heb al zo lang moeten wachten tot mijn hcg eindelijk eens op 1 stond sinds de mk. En nu ...nu krijg ik dit weer.... Mijn cyclus wordt zo lang nu..........ik vindt het echt even niet zo leuk
@Lov, vroeger zou ze de jongste zijn geweest. Wanneer ze naar groep 3 gaat zal ze ook met kinderen van oktober t/m december in de groep komen. Dat betekent dat er dus kinderen in groep 3 zitten die pas 6 worden in december. Ik vind dat er goed per kind gekeken moet worden en dat mis ik af en toe bij de kleutercollega's. Het is belangrijk om goed naar de ouders te luisteren, want zij zien hoe het kind uit school komt.
Weet wel dat ze nu bij haar op school de kindjes die vanaf november beginnen naar een instroomgroep gaan. Voorheen was dat vanaf december en dat hebben ze nu verandert Nu worden er ook al een hoop 5 jaar en zij moet nog wel,effe. Maar ze komt goed mee gelukkig. Ik was zelf idd wel altijd een vroege leerling....ben zelf ook op 30 sept geboren .....ze is op mijn eigen verjaardag geboren
Dat is wel een heel mooi verjaardagscadeautje! Ik ben van 25 september Ik heb de overgang van lagere school naar basisschool nog meegemaakt
@ Dido, ik vind een week voor nod altijd vreselijk! Dan gaan de dagen pas echt langzaam pff @ Mamsie, geen idee het is zo'n plastic ding. Eigenlijk niet zoveel waard want als ik er een duw tegenaan zou geven dan valt ie uit elkaar denk ik hahaha. Hij heeft m gekregen van ML zn werk. Zoiets vinden ze toch maar voor eventjes leuk dus als ie er niet meer naar om kijkt dan gaat t weer weg. @ Eda, die droom is een voorbereiding op het moederschap. Ik droomde steeds dat ik mn kindje vergat haha. Wel vervelend als je steeds een beetje rood afveegt, het maakt je toch erg onzeker he. Gelukkig dat alles goed was op de echo! @ Lov, ik snap ook niks meer van jouw testen hoor vage dingen! @ Candy Crush, uuhh ik ken het helemaal niet @ Bouwjaar, tja dat die ene vriendin wel mee gaat.. Dat is appels met peren vergelijken. Het is toch anders als dat je een kindje bent verloren of dat je gewoon nog niet zwanger bent geworden.... echt een mannen opmerking Hoe gaat het nu met je? Weer een beetje uit de dip gekrabbeld? Ik zou nu 33 weken zwanger zijn, precies... (via banner berekend) Ik ben het niet meer aan het doortellen, als ik dat ga doen dan houd het nooit op. Het is nu eenmaal niet zo. @ Lov, misschien is je eitje wel al geweest, zou volgende week gewoon testen op basis van eitje op 9 maart bijv. en als het niet raak zou zijn dan wordt je misschien volgende week al ongesteld. Zou de volgende keer niet meer met 2 verschillende testen gaan testen. @ Ikapika, ik was ook altijd een vroege leerling... 4 augustus. Zoonlief is volgens mij gewoon 'normaal', van 25 april? @ Lov, wat speciaal dat je dochter op jouw verjaardag is geboren! @ Hier, sinds ik gister op mijn werk heb afgesproken dat ik 3 halve dagen ga werken voorlopig zit ik al meteen weer beter in mijn vel Heb weer energie..
@lov Kan me goed voorstellen dat je baalt. Dis stomme onduidelijkheid ook...bah. Als je ei al geweest is heb je in ieder geval flink geklust toch?
Nod bekend: MamaAnnelies (21), 2e kindje, nod 15 maart MamsieM (30), 2e kindje, nod 21 maart MGBK (29), 1e kindje, nod 23 maart Lizzie (26), 1e kindje, nod 23 maart Dido82 (31), 1e kindje, nod 23 maart MamavanDJ (30), 3e kindje, nod 25 maart Lov23 (29), 3e kindje, nod 25 maart Dorianne (31), 3e kindje, nod 25 maart Losje (33), 3e kindje, nod 28 maart Bouwjaar (33), 1e kindje, nod 8 april BellaNoa (26) ,3e kindje, nod ? april Pauze: Mermaid (26), 2e kindje, nod 20 maart Zwanger: Eda (30), 1e kindje, uitgerekend op 21 oktober 2013, 23 maart 2e echo Ikapika (33), 1e kindje, uitgerekend op 17 oktober 2013, 4 april 3e echo, 10 april VK Jaydee (23), 1e kindje, uitgerekend op 8 november 2013
get, wat een vies weer! Moet om 13.00 werken en wilde eigenlijk zo nog even wandelen in het bos maar die stomme regen..... Jullie nog plannen? Lov, ga je nog een ovu doen?
had ik gister een heeeeeel lang bericht gemakt en gereageerd krij ik bij verzenden te lezen dat de modarator het goed moet keuren maar ik zie mijn brichtje nergens, dus probeer ht nog eens @ lizzy : en ben je opgeknapt? @ dido : wel goedat het hcg gezakt i, zou die 30 ook van een nieuwe zwangerschap kunnen zijn? @ ika : wat fijn een goed echo nu kun je wat mer opgelucht adem halen, wanneer mag je weer? heb je egens last van? @bella : kan e heel goed voorstellen dat je tranen in je het moeilij hebt als een collega erover begint,hopelijk kan de bedrijfsarts iets voor je betekenen. ben je volledig terugaan het wrk of ben je aan het opbouwen? @ nathalie : ik gebruik wondfo en zwanger en kds @ love hoe zith et met je ovu's? je hebt goed geklust lees ik dus als je ei geweest is heb je je kansen goed benut. Als je geen ei hebt gehad is dat flink balen zeg krijg je een lange cyclus terwijl je mk al zo lang heeft geduurd. Hoe is het nog met je dochter, nog last van haar wond? @ losje : spannend symptomen, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden he...maar goed de tijd zal het leren. maar wat duut dat wachten toch lang @ hier: gisteavond pijnscheuten gehad ik hoop mijn ei zich innestelt maar kan je dat voelen? hierook de hele zwangerschap angst! bij mijn dochter sloeg haar hart over en moest ervoor naar het AZM maar haalde dit niet want ze is toen 4 weken te vroeg geboren. ik had gewoon al 7 cm ontsluiting en wist niet dat ik weeen had whaha wist wel dat ik de pijn geen 4 weken meet volhield . mijjn zoon lag in stuit en na een milukte draaipoging, ben ik ziek geworden en was ik uitgedroogd, 4 dagen later met een spoedkeizersnede geboren. Kleine man had het vruchtwater opgedronken omdat erbij mama niets te halen viel welke spelltjes doen julle op de telefoon en ipad? ik had 4 plaatjes 1 word gevonden maar na 2 dagen was het al uitgespeeld verder nog iemand kwaaltjes? Hier nog niets als de pijntjes maar die zijn alweer weg idem een spannende week
Hier nergens last van. Helaas. Denk niet dat het wat wordt deze maand, maar zo te lezen zijn de vooruitzichten by een aantal dames erg goed! Lov als je ei rond 7md9 was kunnen de ovutesten ook op een zw schap duiden las ik in een artikel op internet. Zou kunnen toch als je ei die datum was? Want als de ovu redelijk positief blijft kan het aangeven dat er hcg in je lichaam zit. Spannend allemaal. Hier weer druk ah klussen. In huis helaas. Voor sexklussen is het te koud en te gespannen. De sfeer dan. Straks even aan een verslag vh werk werken en dan op bezoek by hoogzwangere vriendin. Daarna by mams eten. Fijne zondag dames
@dorianne......ik hoop toch echt dat ik gewoon een ei heb gehad....pfffffff stel je voor! Mgbk ja dat zou kunnen....ik heb dus weer dezelfde ovu uitslag....als het ei al niet wilt springen zou het lh hormoon dan niet moeten zakken? En zolang wachten tot het ei eindelijk springt is ook vreemd?