@ Mamsie, mijn nieuwe nod is 8 april @ Dorianne, de eerst week ben ik begonne met 12 uur (3 dagen van 4 uur) en de week erna al met 20 en dat was dus te veel. Nu ga ik weer terug naar 3x4. ML is nu in Limburg en hij had een foto gemaakt met sneeuw haha. @ Lov, vreemd zeg je testjes. Kan nu alleen op de hcg test geen streepje ontdekken. @ Annelies, is je ongi weer doorgebroken? Balen! Ja bij mij ook, liever geen kerstkind haha maar tussen sinterklaas en kerst is prima. Zou eigenlijk wel 11-12-13 leuk vinden maar wordt dan wel een heeele dure maand. Sinterklaas, kerst, verjaardagsfeestje, moet ik er straks nog voor gaan sparen haha. Jij ook veel succes deze ronde. @ Mgbk, ja verhuizen/verbouwingen dat levert altijd stress op, dan is het nooit zo gezellig haha.. hier niet tenminste. Hopelijk zijn jullie gauw klaar. @ Eda, 90 euro?? Wat overdreven zeg. Snap sowieso niet dat je daarvoor moet betalen... ik heb bij dilan ook wel eens een extra echo gehad omdat ik ongerust was en hoefde daar niks voor te betalen. @ Bouwjaar, ik zou ook zeggen dat die van 17/3 positief is. Eitje is nu in ieder geval wel onderweg, dat is zeker Veel klus plezier hihi.. @ Ovutesten, wanneer zal ik beginnen? Dag 8 (volgens de bijsluiter) of gewoon dag 10? Verwacht eigenlijk geen positieve test op dag 8 en 9 haha. Vorige maand was het op dag 9 een heeeeel licht streepje en daarna begon die op te lopen vanaf dag 10. Vorige ronde was mijn cyclus 26 dagen, meestal is deze tussen 25-28 dgn.
Bouwjaar, ziet er goed uit meid! MamaAnnlies, balen! Vol goede moed de nieuwe ronde in! Mamadj, veel plezier! Ik ga gauw werken tot 22.00. Misschien vanavond nog even lezen. Anders tot morgen!
Ja dat snap ik. Mijn 1e 3 waren ook wit maar was te bang mijn ei te missen en ach nu zie ik een mooie opbouw
Willen jullie even kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/412398-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-19-a-484.html
25euro voor 5 min bellen? dat is wel enorm... voor mijn 90 euro heb ik 1u in wachtzaal mogen lezen, 10 min consult bij gyn, en nog 1 euro betaald voor parking ook... ik snap wel dat je iets moet betalen, ze moeten niet voor niets werken, maar normaal is het al iets van 60-65 euro en nu hebben ze niet meer gedaan en toch 1/3 extra... wel een "spoed"afspaak natuurlijk ik moet nog een foto nemen van de echo en zal die later plaatsen als ik ongerust ben, moet ik zeker komen... dat zegt natuurlijk genoeg hé nu zaterdag moet ik alleen werken zonder assistent, dus misschien dat ik met onze echo even een uitwendige probeer te doen... @bella: als je test, is het zonde om je ei te missen, dus best op tijd beginnen zou ik zeggen
@ Ovutest, oke toch maar beginnen op dag 8 over 3 dagen dus alweer, wat gaat de tijd nu ineens snel haha. @ Lov, is dat een KV test? Ik zie daar een streepje! Ben echt benieuwd hoe dit gaat verlopen @ Bouwjaar, die 25 euro is wel redelijk normaal, want dat telefoontje is een consult
Haha ik net zoveel als jij. Maar durf na mijn ervaring van vorige maand ook niks over te zeggen, omdat ik net zo'n streepje op de kv test had. Als het echt van een zwangerschap is, dan zal die over 2 dagen wel donkerder moeten zijn.
90 euro, dat is een hoop geld! Ik ben benieuwd wanneer bij mij de rekeningen binnen komen voor de echo's. Niet alles wordt door de verzekeraar vergoed. @Lov, wat spannend! Op mijn telefoon lijk ik wel een licht streepje te zien. @Dorianne, ook spannende tijden voor jou. Ik duim voor je dat die pijntjes de innestelling waren. @Bouwjaar, hopelijk spot je nu snel je ei! @Mamsie, werk ze! Ik ben net terug van mijn werk. Ik heb voor morgen een knutselcircuit voor Pasen voorbereid. De kinderen mochten zich vorige week inschrijven op een bepaalde knutsel die ze willen maken. We doen het samen met de groepen 6. Na morgen zijn er nog twee middagen gepland. Pfff ben nu alweer moe terwijl ik wel flink heb geslapen. Ik ben wel de laatste tijd vaker wakker omdat ik naar de wc moet. Mijn broeken beginnen nu ook wat strakker te zitten. Al met al merk ik och weer wat lichamelijke veranderingen. Spannend!