Veel plezier Nimme en ik ben ook maar zo vrij geweest om er 14 dagen op te tellen en je nod op 31 maart te zetten Klopt dit? En dat urine lekken daar moet ik nog achterkomen denk ik. Heb nog nooit een dipstick gebruikt.
Nimme, ziet er goed positief uit hoor! Bouwjaar die van jou ook Veel plezier vanavond dames! Ik heb nooit last gehad met lekkende dipsticks. Wel die niet goed doorliepen, dus ik leg ze altijd een beetje schuin zodat ze goed doorlopen!
Nou hier is het de 2e ronde na mk die eerste is idd niet echt een ronde geweest.... @Ika sinds ik een stoomstrijkijzer heb gaat het gelukkig veel sneller dat strijken ...... want anders is het echt een k.t werk
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, 3e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, ? ronde, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 15 maart MamsieM (30 jaar), 2e kindje, 21 maart MGBK (29 jaar), 1e kindje, 23 maart Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 1e ronde, 25 maart Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 25 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 28 maart Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 31 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 8 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 8 april 3 zwanger, 12 nog onbekend
@ Lov, ik snap echt NIKS van jouw testen haha... ik vind ze eigenlijk allemaal op elkaar lijken. Ben benieuwd volgend weekend wat er dan gaat gebeuren, of je dan een positieve zwangerschapstest hebt of ongi word. Als het geen van beide is dan weet je in ieder geval zeker dat je eitje niet geweest is als je dus de aankomende week niet een knal ovulatietest hebt. Ja Annelies was ongi geworden, maar heeft nog geen nieuwe nod doorgegeven.
@lizzie: zo erg dat je je vandaag zo slecht voelt... die gevoelens kunnen idd opeens vlug de kop opsteken en je compleet verrassen... kweet niet wat ik tegen u kan zeggen dat het beter maakt.. niets wellicht. Sterkte! @bouwjaar: yoepie!!! goed nieuws zeg, goed benutten, meer kun je niet doen @bellanoa: ik had een pos ovutest 28/01 's morgens (erna niet verder getest), dan mijn NOD had ik op di 05/02 en heb vrijdag 08/02 bloed laten trekken (hcg 31) en zaterdag voor mijn eigen plezier een zwangerschapstest die pos was (heb een fotoalbum met de testjes) ik denk dat als ik voor NOD zou testen het zeker nog neg zou zijn (want korte lf vind ik zelf) het was van mij de 4de ronde na mijn mk denk ik, maar de eerste ronde heb ik niet benut, was verschoten dat de ongi hier weer was dus als er een ei geweest is, heb ik hem grandioos gemist
Ja het is niet min zo'n cyclus na een miskraam... ik zou ook direct na je ongi beginnen testen ,smijt er dan maar een paar meer tegen aan dan je eit te missen denk ik dan maar niet?! Hier nog geen kans gehad voor jeweetwel want met 3 kinderen is dat echt geen makkie en dan zijn we niet gerust. De 2 oudsten slapen al maar de jongste hoop dat die dadelijk slaap krijgt. Gisteravond heel laat ,eergisteren niet dan 2 dagen ervoor dan wel.
@ Eda, ik heb je dan als 3e ronde op het lijstje gezet Ik ga even lekker in bad en daarna filmpje kijken met ml. Welterusten alvast en spreek jullie morgen weer! Fijne avond allemaal.
Bella. geniet er van meid! Hier helaas home alone. Eda. Maakt niet uit hoor. Ik zelf zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen. Denk dat deze dagen me ook wel sterker kunnen maken. En we kunnen zwanger worden dus hoop dat het is de toekomst gewoon weer van komt. Dit is mijn eerste ronde n de mk.
Lizzie fijn dat je na zon emotionele dag goed kunt praten met je man! Fijn zon steun! Lov ik heb mn bril en de zon opgesnord en ik lijk wat te zien! Ik kan de spanning rondom jouw testen bijna niet meer aan! Wil iemand mijn rijtje toevoegen? Zit op tel. 2e ronde na mk. En geen symptomen te bekennen. Ik druk twintig keer per dag op mn borsten dus die nu wel zeer maar dan niet ve zw schap... Bouwjaar lekker wezen klussen? Toch nog onverwacht je ei overduidelijk in beeld! Sorry dat ik het nog een keer vraag kan het antwoord niet meer terug vinden. Positieve ovu was ochtend van zaterdag 9maart. Nod dan op 24maart houden? Dat ik die zondag op zn vroegst test of wat zouden jullie doen?
Dat wordt een spannende zondag! Ik weet nog niet of ik dan al ga testen. Ik laat het van m'n bloedtest en of ik het weekend ongesteld word afhangen. @lov Wanneer ga jij weer een hcg testje wagen?