Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov over de foto van gisteravond, op m'n foon leek het dat de laatste nog iets donkerder was. Maar als dat niet zo is tja dan snap ik er bij jou echt niets van. Wordt je er al gek van? ;)

@nimme nog kunnen klussen gisteren? :)

@bella lekker in bad geweest, leuke film gekeken?

@mgbk zekers nog geklust :p

Wat ik wel raar vind is dat ik geen "eggwhite" gespot heb. Ik baal ook wel een beetje van dat in eht zh waar ik loop ze geen samenlevingstest doen. Ik snap wel dat ze er verder niet veel aan kunnen doen, maar ja ipv wachten kun je dan meteen de iui-lijst op.
    Denk namelijk dat mijn omgeving te zuur is voor de zwemmers. Heb nog wel eens van die speciale ph meet staafjes gekocht maar of het nou rondom ei is of niet qua kleur op t staafje lijkt het altijd ph 4 te zijn. Terwijl dat iets minder zuur zou moeten zijn rondom je eisprong

2. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Mijn NOD is 13 april;)
    Leuk het lijstje zo:D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen!

@LOv, ik snap er echt niets van. Dacht op je HCG van gister wel wat te zien maar die van vandaag..... Wat baal ik voor je dat het allemaal zo onduidelijk is zeg!

@bouwjaar, ik heb deze ronde ook amper eggwhite gehad. Weet dat ik dat ook niet altijd even duidelijk heb.
    Kun je voor een samenlevingstest niet naar een ander ziekenhuis? Wel raar eigenlijk. Bij ons was dit destijds 1 van de basisonderzoeken (spermaonderzoek, HSG en samenlevingstest en uiteraard allerlei bloedonderzoeken)

@dido, mamaDJ en Dorianne, mijn duimen draaien zondag! Spannend weer meiden!

@MGBK, 24 maart zit je inderdaad op 14 DPO en kun je testen.

@Lizzie, hoe voel je je? Weer wat fitter?

Hier een dagje vrij. Maar eens even flink poetsen in huis!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #4546 Bouwjaar1979, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    Sorry Lov ik kan er niks van maken.

Ik keek nog eens naar je rijtje ovutesten en het lijkt toch echt een oplopende lijn.
    Zou het kunnen dat bij de eerste piek bij die wondfo's misschien je ei niet gesprongen is er en nu een 2e komt? Geen idee of dat kan maar ik heb het mensen wel eens zien noemen als optie.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga zo een ovu doen en hoop dan iets meer te weten...

Pffffffffff ik moet echt kappen nu met testen want oh wat maak ik me gek!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lastig he! Je wil eigenlijk duidelijkheid maar door die testen wordt het alleen maar onduidelijker.....

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en hoe je jezelf dan gek maakt........gewoon erg

Ben eens benieuwd wat de ovu gaat doen:)

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie het wisselt dus er is discussie over de betrouwbaarheid.
    "Het probleem is vooral het feit dat het percentage paren dat zwanger wordt na een positieve test niet veel groter is dan na een negatieve test. Dit betekent dat met name als een test één keer negatief uitvalt dit geen grote gevolgen hoeft te hebben, zeker niet omdat er nogal wat redenen kunnen zijn die het negatieve resultaat verklaren." bron

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lov ik sluit me by mamsie aan. Dacht gisteren ook wat te zien maar nu niks. Klote voor je! Hoe voel je je eronder?

Vast een domme vraag maar wat is een samenlevings test?

Ik mag by Dido mamadj en dorianne op het bankje! Ook de 24e testen toch? Wie zou zich het minst lang in kunnen houden en eerder testen? Ik kan de dagen wel vooruit kijken! Heb nog maar één test liggen. Heb al geld by elkaar gezocht vijf euro om stiekem nog wat testen te halen. Haha.
    Mamsie jouw nod is wat eerder toch?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kut.....schaamte......verdrietig......maar hopelijk dalijk een knaller op de ovu, mijn geduld is langzaam op!

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ach tweelingzus, kan het me zó voorstellen! Ik baal met je mee! Stiekem hoop je toch denk ik dat je hoopte dat de blijvende lijntjes op de ovu testen op een zwangerschap wezen.
    Klote!

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Waarom schaamte?? Er is toch niets om je voor te schamen meis! Verdriet boosheid en teleurstelling mag, maar schaamte niet! Jij kunt zelf toch niets aan de onduidelijkheid doen? Dat doet je lichaam!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja weet je....die kruidvat deed ik omdat het zo vreemd was en ja hoor zie ik daar iets op! En dan wordt je zo meegesleept.......

Maar dalijk even poetsen in huis....afkoelen ...back to earth....en weer door! Als mijn ei eraan komt is er gewoon weer kans.....DUS JA eigenlijk moet ik blij zijn hahahah?.pfffffff

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Losje hoe staat het met jouw symptomen? Wanneer ga je testen?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja schaam me omdat ik zo bezig was met testen....zoveel testen weggegooid.....

Ach ja

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Lov23... niet schamen joh... onzekerheid is toch niets om je voor te schamen. Je hebt ook wel wat mee gemaakt en het is gewoon raar wat er gebeurt.. niet vreemd dus. Probeer je gedachten te verzetten, zie de nieuwe kans en kijk uit het raam... hier komt de zon door! Knuffel

PS... ik heb inmiddels 8 testen gedaan... en dat terwijl de eerste al best duidelijk was.... hihi

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov ach daar hoef je je toch niet voor te schamen? Je wilt gewoon duidelijkheid, logisch toch? En als je dan iets ziet dan krijg je dus hoop.

Sterkte!

en poets ze ;)

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen gister even een rustdag genomen, weer een hoop te lezen hier:)
    Met mij gaat goed, het is allemaal afwachten want ik weet niet precies hoe ik me voel want ben een beetje grieperig!
    Lov meid ik hoop echt snel op meer duidelijkheid voor je!

Deel Deze Pagina