Dorianne hier zeiden ze trouwen ook al gelijk da het misschien een nieuwe zwschap was aangezien mijn hcg steeg. Ook ik wist da het eigenlijk niet kon, maar je een andere verklaring haddenmze even niet in het zk vandaar dat ze dat bij mij zeiden.... Maar als het bv toch een tweeling was geweest dan......? Dat zou logischer zijn? Want als je een vruchtje had en deze verloren bent groeit de vruchtzak niet meer toch? Misschien heb je een combi van windei en zwschap gehad? Of een bbz...?
Hoi allemaal, Ik kom hier ook even meelezen/schrijven. Ik heb op 10-08-12 een vmk gehad helaas. Gelukkig hebbben wij al een geweldige zoon van 3, maar toch is het verdrietig. We hadden ons er enorm op verheugd. We zijn vanaf september alweer bezig. Ik wil wel jullie mening weten. Stel ik word weer zwanger, zou ik het dan wel aan mn zoontje vertellen of eerst 12 weken wachten? Hij was namelijk erg verdrietig, ook overigens omdat hij zag dat mama verdrietig was.
Welkom! Lastig he, wat je dan moet doen? Hier een zoontje van 2. We hadden niet gezegd maar toch had hij het opgevangen. Tja, gelukkig snapt hij er nu weinig van. We hebben gezegd dat de baby weer weg is en dat vindt hij prima. Hij ziet natuurlijk ons verdriet en voelt ook wel dat er wat is. Hier ging het overigens na de eerste echo pas mis maar daar kwamen we achter bij de tweede echo (was al bijna 11 weken). Er is hier ook iemand waarbij het met 14 weken mis ging. Tja, wat is wijs en hoelang kan en wil je wachten?
Welkom Redrose, gezellig dat je meeschrijft. @Dorianne, jemig meid. Wat is het allemaal ook verwarrend voor je. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt, want zo ga je niet fijn het weekend in. @Boeffie, wat lief dat je even komt spieken. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn om te lezen dat het ook allemaal goed kan gaan. Hoe is het met jullie, meiden? Nog leuke plannen voor het weekend? Ik kan nog echt geen pijl trekken op mijn cyclus. Ik had een positieve ovutest, maar vandaag was de temperatuur lager. Het lichaam is kennelijk nog van slag. Ach, we moeten het tijd geven...
Gisteren een drukke werkdag met nog een vergadering 's avonds dus niet op forum kunnen zitten. Tijd genomen om alles bij te lezen.... Bang voor een nieuwe zwangerschap ben ik ook niet, maar ik vind het jammer dat het gelukkige gevoel dat er bij de eerste zwangerschap was, nu vooral plaats heeft gemaakt voor een gevoel van eerst zien dan geloven. We reageerden deze keer veel minder uitbundig op de positieve zwangerschapstest. @Dido82: dat heb ik ook enorm, zal zeker niet zo gelukkig zijn maar meer terughoudende houding aannemen En proficiat met de sleutels van jullie nieuwe woonst! Maak er alvast een warm nestje van! Succes met zwangerschapstest, hopelijk volledig negatief en hoofdstuk afsluiten. Had liever mijn verjaardag zwanger gevierd maar dan had ik niet zoveel champagne gedronken (maar profiteren zolang het nog kan) en nu kan je ook nog goed je huisje en verjaardag vieren!!!!!!!!!! @bang voor een nieuwe zwangerschap: ik zit nu eerst in stadium dat ik bang ben om niet eens opnieuw zwanger te raken (of er heel lang over doen) en moest het godzijdank toch nog eens lukken, zal ik me sowieso meer zorgen maken, dat ik zeker en zo de schrik ieder maal je naar de WC moet, angst om bloed te zien en weer te weten dat het misgaat . Heb nog geen positieve echo gehad dus kan me dat nog niet inbeelden hoe dat dat gaat zijn. @San987: welkom! Mijn schoonzus is ook zwanger, ze is denk ik 1 maand na ik zwanger geworden en ze kwam het doodleuk vertellen toen ze pas 8 weken ver was, zo ongeveer op zelfde moment of een week of 2 later dat wij gepland hadden het te vertellen (pas na 10 12 weken om geen risicos te nemen) heb er ook enorm moeilijk mee dat het haar gegund is (is begin maart trouwens bevallen van een kleintje, dus wellicht maar 2 pogingen moeten doen en het is prijs en het blijft!!!!!) en wij niet Je gaat je dan toch vragen stellen hé. @MamaHeleen: ja, idd, ik zou al enorm verbaasd zijn moest ik in 2013 bevallen en dat is dan sowieso eind van het jaar.. ik was ook normaal voor midden juni, zo een paar weken nadat we 2 jaar getrouwd zijn, echt ideaal, ook leuk weer om buiten te komen met de baby maar ja, het heeft niet mogen zijn. Ik moet leren relativeren, maar is zo moeilijk, ik wens ook niet iets uitzonderlijk, maar is niet zo vanzelfsprekend blijkbaar @MamavanDJ: welkom hier, jammer dat je die ervaring met ons moet delen, het moet wel even schrikken zijn als ze zeggen dat hartje het niet meer doet ik leef met jullie mee. Opnieuw beginnen: ja, wanneer je er goed bijvoelt, wij een 5-tal na stoppen van bloeding, 3 weken later netjes ongesteld en dus niet prijs. @Lizzie: als je zo gefocust bent, begin je van alles te voelen in je lichaam en weet je idd niet meer of je je iets inbeeldt of er echt iets is vind ik heb dat nu ook, word er zo een beetje paranoia van Ik ben zoals jij, was nooit echt bezig mijn cyclus en zo, en nu snap ik gewoon niets meer van mijn lichaam (terwijl het toch minimum 1x normaal gewerkt heeft ) @MamsieM: ja, kan best geloven dat je liever alles 1x vertelt en dan niet constant opnieuw moet doen, goed idee om een kop koffie te gaan drinken met iedereen, dan ben je er alvast van af, kan je ook helpen om het een beetje af te sluiten? Bij ons zeer weinig mensen op de hoogte, dus ons verdriet is nog meer verdoken. @Lov23: youpi! Eindelijk van die ongi af! Geniet alvast van je midweek. @Dorianne: zon raar verhaal als het niet kan, kan het niet, ze moeten je ook niet langer doen wachten dan nodig, vooral nu je ook koorts doet hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! @Boeffie81: zon moeilijk jaar achter de rug en nu dolgelukkig wellicht! Proficiat en hopelijk kunnen er vele van de forum ook zo praten binnen enkele weken/maanden @RedRose82: ik kan je niet echt advies geven, ben geen mama, maar als je zoontje iets merkt, lijkt mij het beste om de waarheid te zeggen, op hun niveau dan, want ze pikken toch op dat er iets is en het uitleggen is dan denk ik minder erg voor hem dan dat hij van niets weet. Dus zolang hij er niets van merkt/zegt, kun je nog even wachten met zeggen. Plannen voor het WE: vanavond gezellig naar toneel, moet morgenochtend eens niet werken. Morgenavond nieuwjaarsmaaltijd en zondagavond dansles. Morgen wellicht wat boodschappen doen en zo...
mijn hcg was 27. In het bloed was een ontsteking te zien. Ik ben gisteravond al aan de kuur begonnen dus ik moet door gaan. als ik niet zieker wordt (koorts is weg) moet ik as dinsdag op controle. Dan zijn de andere uitslagen binnen. Van daaruit weer echo en dan vervolg bespreken.... Hij dacht dat het dan misschien een vochtplek was... ja vreemd verhaal nog niet echt duidelijkheid dus alleen dat ik een ontsteking heb. En dat allemaal op mijn verjaardag, ochja de taart smaakt goed
Welkom.... Hier zagen de meiden me ook huilen.....ik heb gezegd dat mama pijn heeft. Ga niet uitleggen dat ik een baby in de buik had....mijn dochter is 4 maar dat vindt ik te jong voor dit soort dingen. Dat ze ziet dat ik verdriet heb prima maar ik wil niet dat ze ongerust wordt omdat ze het niet snapt...
Ja zat er ook al op te wachten! Hier avondje bank hangen en tv kijken; gaat zo over in bed liggen en tv kijken Truste meiden!
@ Lov, ja ik weet het verder ook niet, maar dat is wat het vrouwtje van de verzekering vertelde. Ik vond het ook maar raar! Ik kan dus straks ook verwachten dat ik een dikke rekening ga krijgen wanneer ik weer opnieuw zwanger ben. Al is het wel zo, tot de max van het eigen risico, dus hoger dan 350 euro kan het niet zijn. Tenzij je een extra vrijwillig eigen risico hebt natuurlijk @ Heleen, ik heb er ook 10 besteld hoor, bij mij was dat toen wel genoeg, had er zelfs nog over. Je moet een beetje zoeken op welke dag je het beste kunt beginnen. @ MamavanDJ, ik ga wel de eerste menstruatie afwachten, althans met echt het gerichte werk zeg maar. Eerder kun je het toch niet timen omdat je niet precies weet hoe of wat en vanaf de menstruatie kun je weer gaan tellen etc. @ Dorianne, ik vind het wel heel apart zeg. Hebben ze ook niet gezegd hoe zoiets kan? Aangezien jij 100% weet dat dit geen nieuwe zwangerschap kan zijn. @ Redrose, welkom hier. Ik denk dat ik dan 12 weken zou wachten, echte zekerheid heb je natuurlijk nooit tijdens een zwangerschap maar dan ben je in ieder geval wel de magische grens voorbij. Alhoewel kinderen best flexibel zijn, maar als je hebt gemerkt dat hij er nu toch verdrietig over is dan zou ik er nog even mee wachten. @ Hier, verder niet echt dingen op de planning voor het weekend. Zoonlief en manlief is ziek dus even kijken hoe het morgen gaat. Vanavond ben ik naar de verjaardag van mn moeder geweest.. Oh ja en vanmiddag ook nog naar de Arbo geweest. Was een goed gesprek! Ze was super meelevend en ik moest vooral mijn tijd nemen. Over 3 weken hebben we een nieuwe afspraak gemaakt om te kijken hoe het dan gaat.
Ze denken aan een vochtplekje, dinsdag kunnen ze meer zeggen als er meer uitslag is. Een nieuwe zwangerschap is het ook niet omdat hcg 27 is.... In een ander topic staat een foto als er mensen nieuwsgierig zijn. Ik ben benieiwd wat ze gaan doen. ik ga me eens douchen aangezien ik het bed weer uitgezweet ben.
Goedemorgen meiden, @Bella, sterkte met je zoontje en man. Het heerst overal behoorlijk. Ik heb ook zoveel zieken om me heen. Gelukkig zelf nog niks gehad. @Dorianne, dat is ook niks dat wachten op al die uitslagen. Ik hoop gauw op meer duidelijkheid voor je en goed nieuws. @Hier al vroeg wakker en ik kan niet meer slapen. Mijn temperatuur is omhoog gegaan en fertility friend geeft duidelijk aan dat mijn eisprong woensdag is geweest. Pffff ik ben nu best wel nerveus. De signaaltjes die dag kloppen namelijk wel....
Goedemorgen, Bella, beterschap met je mannen. Niks aan he, iedereen ziek! Fijn dat het arbo gesprek goed was! Dorianne, hoe voel je je verder dan? Nog koorts? Wel naar allemaal hoor, zo'n nasleep.... Ika, spannend weer hoor meid! Nog even geduld. Hier hopelijk zo even de stad in, op zoek naar een mooi bakje oid voor het kindje.
Ik hoop dat je een mooi doosje vindt, MamsieM. Fijn dat je het zo mooi gaat afsluiten. Ik vind dat wel bijzonder. Ik heb het vruchtje niet kunnen zien, maar daarvoor een vlinderbedeltje voor mijn armband gekocht. Fijn om iets tastbaars te doen, he. Idd geduld hebben... gek om op het wachtbankje plaats te nemen. Ik las ergens dat na een mk gemiddeld bij vrouwen de eisprong na 20 dagen is. Dat zou hier dus kloppen en is 7 feb. mijn nod. Hier begint het licht te sneeuwen. Ik hoop niet dat het gaat ijzelen. We gaan vandaag vrienden helpen met het halen van babykamermeubels.
@dorianne heb gekeken en idd vreemd. Ik hoop da het snel opgelost wordt zodat je op zijn minst doorkam hè? @bella ja dan zijn we voorbereid. Ach dat eigen risico krijg ik toch ieder jaar wel vol... @ika oeh meid spannend!! Hier lijkt de ongi over en gister hebben we weer eens heerlijk sex gehad na een lange tijd. Haha sorry dames dat ik het vertel maar jullie begrijpen me als ik dit zeg.... Ik hoop ook snel een ei te krijgen nu, ben er echt wel weer aan toe om weer zwanger te mogen zijn. Wil zo graag zwanger trouwen zoals het had moeten zijn eigenlijk..... Hier gaan we volgende week dus een midweekje weg dus dan weten jullie ook waarom ik afwezig ben hihi. Vandaag nog even naar de babydump om een regentes te kopen voor de kinderwagen. We hadden eentje van de wibra....nou helemaal niks dat ding hahaha. Paste ook nooit goed om de kinderwagen, wij gebruiken nog de gewone dus niet de buggy. Die is veel makkelijker. Bij de babydump verkopen ze een hoes die goed om een kinderwagen past.
Ika, sterkte vanmiddag. Zal best moeilijk zijn! Lov, haha heerlijk hoor, zo'n fijne tijd met je kerel! En dan ook nog lekker weg volgende week, super! Even genieten van elkaar! Ik doe een klein vreugde dansje. Kan mij gewone broeken weer aan! Yihaaaa! Had al vroeg een buik dus loop al vanaf december in positiekleding. Nu wel erg fijn dat mijn broeken weer passen. Moet wel echt nieuwe broeken dus als het lukt zo in de stad maar even kijken.