Ik heb precies hetzelfde en zit nu 7 dpo..... Hopelijk goed nieuws dus @ love : je baarmoeder is lager en zachter dus het kan kloppen met je vruchtbare periode. Ik heb in de vruchtbare periode ook wat meer last van pijtjes en extra gevoeligheid van binnen
Ik wil jullie geen valse hoop geven maar ik heb dat ook al een paar dagen. Vandaag weer wat meer, een trekkerig gevoel. Lov, als je maar geklust hebt meid! Duimen draaien hier
Vandaag een beetje een dag met gemengde gevoelens. Bij de miskraam in januari hoorden we met 9 weken en 4 dagen dat het mis was. De dag erna heb ik met medicatie de miskraam opgewekt. Deze dagen zijn we dus bijna voorbij...
Zag het gister aan je banner Ika. Gek idee hé...... En het stomme is, je kunt ook niets anders doen dan de dagen afwachten. Dikke knuffel voor jou meid!
@ Ikapika, vandaag en morgen is inderdaad een beetje dubbel voor jullie, maar als je die dadelijk eenmaal gepasseerd bent dan geeft dat misschien ook weer rust! Hoop het voor je. @ Hier, ik begin alweer een onprettig gevoel in mijn bm te krijgen. Hetzelfde als normaal met een eitje, maar ik zit pas op dag 6?? Hoe kan dat nou? Net was ik even bij tygo geweest met ML. Zo zielig, slangetje in zijn neusje en heel zijn handje vast getaped voor het infuus. Je ziet zn handje niet eens. En pff heb me daar zo op zitten vreten! Naast tygo lag er een baby van 8 weken. ML en ik waren er 1,5 uur en die ouders zijn in die tijd 5 minuten binnen geweest!! Vind dat echt belachelijk zeg... je laat je baby toch niet alleen en vooral niet met vreemde mensen. Hij lag de hele tijd te huilen en wij maar een muziekje aandraaien en zijn speentje in zn mond doen.
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, 3e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje , 2e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 23 maart Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 1e ronde, 25 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 1 april Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 1 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 8 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 8 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april 5 zwanger, 11 nog onbekend Update
Slaap lekker, Mamsie... Dat gaat vast goed komen met al dit nieuws. Dikke knuf terug. @Lov, het lijkt idd al lang geleden. Maar de dagen staan echt in mijn geheugen gegrift.
@Bella, ik denk dat ook dit drempeltje weer wat meer rust geeft. Wat een heftige tijd voor Tygo en zijn ouders en ook voor jullie. Zo moeilijk om zo'n kleintje zo te zien liggen. Hopelijk gaat alles snel goed en kunnen de ouders weer thuis in alle rust van hem genieten.
Spannend allemaal dames! Losje jij had toch ook pijnlijke borsten? En je ei zou je vorige week al verwachten of begrijp ik je verkeerd? Miss gewoon stiekem lekker zwanger ah zijn? Of in nestelling? Klus ze of duimen dat het erotische avondje effect heeft! Héél herkenbaar lov over de sex rond je ei. Schreef laatst ook al dat sommige standjes die normaal fijn zijn nu pijn doen. Truste dames
Ja hij gaat pas beter worden als ie de operatie heeft gehad. Zijn zout/water gehalte was helemaal uit balans en dat dienen ze nu toe en wanneer die waardes goed zijn, dan mag hij pas geopereerd worden dus morgen weten ze meer. Oh ja, en vandaag ook nog een telefoontje van schoonmoeder gehad dat schoonvader erg achteruit gaat. Dat hij nu zelfs aan de sondevoeding zit Gaat weer lekker dus!
@lov: hier ben je weer met je testjes.... gewoon eieren versieren en dan zien binnen 2 weken hé... je maakt ons zot! @bellanoa: zo erg voor je petekindje... hopelijk gaat die operatie goed en is hij van de probleem verlost wel freaky idd die datums.... zo erg voor dat kindje, zo helemaal alleen in ziekenhuis, zou dat toch echt niet kunnen hoor.... @lizzie: hopelijk komt er nu snel meer zekerheid, goed dat er gekeken wordt naar die steken @ika: ja, kan rap gaan, zo plotseling als bij wonder Mamsie zwanger ja, normaal dat je er even aan terugdenkt, eens die dagen gepasseerd zal je geest weer wel vrijer zijn en dan binnen 3 weekjes echt kunnen beginnen genieten? (ik hoop dat althans voor mij) hier niet echt veel kwaaltjes, zou zo graag super gevoelige borsten willen hebben of zo, die me toch wat meer geruststelling zou geven, maar nee, gewoon nog 1 week geduld hebben hé voor de hopelijk volgende bevestiging
Meiden, wat zouden jullie doen? Ik heb dus weer die zeurende pijn he... morgen al een ovu proberen? Zou toch echt niet waar zijn he dat ik al zo vroeg een eitje krijg?
@lov Dat onprettige gevoel komt inderdaad door je laag hangende baarmoedermond. Die ligt klaar om optimaal de eitjes te laten beschilderen @ika Nog even en je bent die dagen voorbij! @Bella wat vreselijk voor je petekindje. Heftig voor zo'n kleintje om dat mee te maken. @hier Vandaag veel last van krampen en kort rood bloedverlies. Dacht haast dat m'n ongesteldheid was begonnen. Had ik bij m'n vorige zwangerschap ook op 5 dagen voor m'n nod. Hopelijk dit keer ook een goed teken. Welterusten meiden
Ach bella je krijgt het wel allemaal tegelijk voor je kiezen! Heftig meis! Sterkte met alles! Als jij er rustiger van wordt, zou ik gewoon beginnen met testen. . Ik kan me bijna niet voorstellen dat ie al komt, maar missen wil je m niet en jij kent je lijf het beste. Die twee testen die miss onnodig gebruikt zijn, kosten je de kop niet denk ik? Gewoon beginnen. Hoe lang is je cyclus normaal? Dido wanneer kun jij bellen vd uitslag? Lizzie hoe gaat het nu met je? Nog niet ongesteld? Weer erg emotioneel vandaag? Hoop zo voor je dat je geduld beloond wordt!x
@bouwjaar, thanks voor de info (wist ik dus niet ) en ik ben niet blond hoor maar snapte niks van die testen,..dus klussen maar ik zal de testen elke dag gewoon doen nu even kijken of ze donkerder worden heb er 7 dus moet kunnen denk ik. Heb ze nog nooit gebruikt. @lov ik duim met je mee ik hoop het zo voor je @Mamsie vndaag positieve test? Proficiat.. (heb niet alles helemaal terug gelezen) @Bella, hopelijk krijg je binnenkort beter/positiever nieuws zeg jeetje pfff wat kan een mens allemaal wel niet verdragen...knuffel Wel spannend allemaal hoor meiden,.. en er staan heel wat eieren op springen geloof ik wel leuk zo voor pasen haha
Ja, het lijkt hier echt niet op te houden gewoon. Bahbah! Begin ook helemaal immuun te worden voor slecht nieuws, tja wat wil je als je niks anders hebt gehoord het afgelopen half jaar. @ MGBK, cyclus is normaal tussen 25-28 dgn dus zou het heeeeel raar vinden als ie nu al zou komen. Heb nog nooit van mijn leven dan een cyclus van bijv 21 dagen gehad! Maar wat ik nu voel, dat voel ik hetzelfde bij een eisprong dat komen gaat binnen een paar dagen. Ga morgen dus wel beginnen, voor het geval dat mijn eitje toch eerder gaat komen, inderdaad die paar testen boeien dan ook niet, als ik m maar niet ga missen