@ Lov, ja bij mij de vorige ronde ook. 3e test al positief. Weet alleen nog van die keer dat ik toen ook een wat langere aanloop had, dus het is mogelijk Maar als ie over een paar dagen posi is dan is dat ook goed hoor haha! Wil jou alleen niet meer zien hier tot dat je een digitale test hebt gedaan!!!!
Idd. Lov je moet niet kletsen maar testen! Welke maakt me niet uit als je maar gaat testen! Nu jij miss al op tien dpo positief test, zakt mij de node wat in de schoenen. Denk dat mijn test vandaag negatief was. Ben bang dat het komende dagen niet wat gaat worden... Stom hè? Terwijl ik echt wel weet dat het nog alle kanten op kan. Beetje zelfbescherming denk ik. Lizzie vervelend die ontsteking. Fijn dat er een echo komt!
Zie hier Die van 17/3 was om 11:00, om 15:30 een zelfde streepje (super geconcentreerde urine) Die van gisteren staan er niet bij maar die was alweer licht @lov ik zie wat (en ik zie nooit iets). Met die eerder positieve wondfo testen...je had je piek misschien niet maar wel de goede periode? Kom op met die test! @Lizzie owh gadver hoe kan dat nou weer? Hopelijk ben je er snel vanaf
@ Bouwjaar, oh die testen had ik gezien ja, duidelijk... maar volgens je temp dus op de 16de? Hoe dan ook, je eisprong is in ieder geval geweest
Bouwjaar, als je de afgelopen dagen hebt geklust dan maak je een goede kans hoor Jouw nod is eerder dan 8 april denk ik he? Ook 1 april? Dan pas ik dat even aan op het lijstje
Ja als m'n ei zaterdag is geweest zal nod 1 april zijn. Ik vond het al verdacht die lage temp zaterdag.... Meestal komt daarna mijn ei, maar ik dacht eerst het zal wel.
Hier enorme pijnen en denk dat vandaag hij wel zal springen (zie album) Ik wens iedereen enom veel succes toe merk dat er weinig inbreng is naar mijn uitleg of wat dan ook ,wat ik wel snap jullie praten al eventjes samen maar dat neemt niet weg dat mijn meewillen praten minder gegrond was. Iedereen een prachtige gezonde baby gewenst en wie weet tot in een bevalmaandtopic ! X
Die is erg duidelijk nimme! Volg nu echt het verhaal van lov,..ik wordt echt nieuwsgierig! Lizzie, hopelijk slaan de medicijnen snel aan is best pijnlijk denk ik..beterschap! heb ook nog maar eens een ovulatie test er tegenaan gegooit om te zien of deze donker of lichter werd maar is hetzelfde van kleur, miss nog even geduld denk ik. Heb nog wel pijn aan de linkerkant..miss groeien van eierstok.
@ Nimme, wat bedoel je precies dat er weinig inbreng is naar jouw uitleg? @ Lov, ja die is duidelijk dus ik ga toch al voorzichtig feliciteren!! Whoehoe, spannend hoor. Denk eigenlijk wel dat je gewoon zwanger bent. @ Bouwjaar, ik zal je nod even veranderen op het lijstje
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, 3e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje , 2e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 23 maart Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 1e ronde, 25 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 1 april Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 1 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 1 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 8 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april 6 zwanger, 11 nog onbekend
Bella kleur lov ook maar roze in het rijtje. Misschien dat ze dan eindelijk gelooft dat ze gewoon lekker mega zwanger is! Top lov van harte! Het is je zo gegund !
Ja lov ik zie ook wat!!!!!!!! Nimme ik begrijp niet precies wat je bedoelt maar ik ga wel even terug lezen om te kijken.........
+1 Dan mag de nod ook gerecycled Al snap ik wel dat je eerst toch nog wat meer kleur op de test wil zien, lov