pffff meiden sommige maken me erg onzeker op het forum hier hoor..... Ze zeggen dat het van een ei is
Maar als we eens terug kijken zou blij nieuws toch de meest logische zijn. Kijk die wondfo testen zijn ondingen maar ze zijn ook niet helemaal waardeloos. Als je ei in die periode geweest zou zijn, dan klinkt het allemaal best aannemelijk dat de LH testen nu op HCG reageren (andersom geloof ik niet in). Niet te veel drinken vanavond en dan morgenochtend nog eens kijken?
Ja ik denk dat ik iets gemist heb door niet zo netjes te zijn met de tijden en niet te veel drinken. De z&k was namelijk makkelijker hierin....de wondfo is daar te gevoelig voor. En ja morgen doe ik zeker die andere van kruidvat hahaha Ik geloof ook niet dat deze op mijn ei reageert hoor.
Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs). Zie voor kleuren de bron: bron
In mijn korte speurtocht kom ik opeens dat LH een halfwaardetijd heeft van 60-120 minuten. Vind je het gek dat een piekje dan snel gemist wordt... Dus als je dan dagen een positieve ovutest hebt is het of er klopt iets of het meet iets anders. Battle of the topics!!
Ja die knaller van vandaag zorgde ervoor dat ik even wilde checken.... Maar ik blijf voorzichtig .....want stel je voor ....
Ja nou vind ik ergens anders toch weer: "Het is waar dat een ovulatietest positief kan uitslaan bij een zwangerschap, en andersom kan een zwangerschapstest ook positief uitslaan vlak voor je eisprong. Maar dat gebeurt niet altijd en het geeft altijd meer zekerheid om gewoon de test te gebruiken die ervoor bedoeld is." Maar ja het zijn allemaal geen wetenschappelijk sites noch officiƫle vanuit de gezondheidszorg. Als iemand nog eens bij een arts komt kan die dat dan even vragen? Anyway ik blijf vooralsnog positief gestemd voor je.
@lizzie Wat vervelend van die ontsteking. Nu weet je gelukkig wel wat er aan de hand is. Hoop dat het snel over is. @testen Ook ik heb er vanochtend toch een kruidvat test aan gewaagd En net zo'n streepje als jij lov. Ik ben alleen voorzichtig omdat ik in gedachten hou dat het mogelijk nog van m'n miskraam is.
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, 3e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, 1e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje , 2e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, Zwanger! Uitgerekend op 30-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 23 maart Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 1e ronde, 25 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 1 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 1 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 8 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april 7 zwanger, 10 nog onbekend HOPPAAA!