kom ik er nu pas achter dat we verplaatst zijn maar goed. ik voel me nu goed ik heb wel vannacht weer gezweet maar nu voel ik me redelijk...ik adem altijd door mijn mond 's nachts en nu ik koorts heb is dat minder want ik heb nu keelpijn door mijn extreem droge mond vannacht en vanmorgen . maar goed, komt allemaal wel goed, ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Hoe voelen jullie je? Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? ik ga eens wat terug lezen
Moest even moeite doen ons topic weer te vinden door de verplaatsing. Gister een beetje woorden met vriendlief. Die vraagt zich af of we er naar 2 snelle miskramen na elkaar niet goed aan doen om even wat langer te wachten. Uitgelegd dat we een Go hebben van verloskundigen en gynaecologen en van mijzelf, maar hij lijkt nog niet helemaal overtuigd. Nu is het natuurlijk sowieso eerst afwachten wat het lijf gaat doen de komende tijd. Gister ineens veel buikpijn en weer bloedverlies. Lijkt dus nog niet helemaal klaar. En de test die ik gister heb gedaan lijkt nu donkerder dan die ik begin van de week heb gedaan :-s Hoe gaan jullie mannen om met het weer opnieuw gaan proberen?
Mamsie, wat fijn dat de kleren weer passen Lov, geen sorry zeggen. Het is toch heerlijk dat je elkaar zo hebt En straks een leuke midweek in het vooruitzicht! Het zal vanmiddag idd ff moeilijk worden. Ik zie er ook tegenop, maar daar moet ik doorheen. En de volgende keer wordt het al wat makkelijker. Aan de andere kant kijk ook graag naar babyspullen. Morgen ga ik gezellig aan de rapportvoorbereidingen...... En dan komende maand 15 min. gesprekken.
ze hebben een onderzoek gedaan met een wattenstaafje, dat deed mij zo een pijn dat de gynaecoloog het vreemd vondt. sindien pijn bij het plassen (plas los laten) en vanmorgen ineens oranje bloed gynaecoloog maar gebeld dus we wachten maar weer wat we nu moeten doen
Ik snap dat jouw man ook bang is en ik begrijp zijn gevoelens wel. Ik zou in elk geval goed met elkaar blijven praten. De gyn. bij mij zei dat de enige reden is waarom je zou moeten wachten na een mk is dat de termijn moeilijker te bepalen is. Het lichaam geeft zelf aan wanneer het er klaar voor is. Mijn vriend wilde gelijk na de controle echo er weer voor gaan. Maar mijn situatie is iets anders dan de jouwe. Ik kan me voorstellen dat mijn vriend ook zo zou reageren als jouw man. Het zegt iets over zijn bezorgdheid voor jou. Eigenlijk laat hij daarmee zien hoeveel hij om je geeft.
Hey meiden, Ik heb wel steeds meegelezen dus wist jullie gelukkig te vinden haha. Het wordt alleen onmogelijk om nu op alles te reageren, sorry daarvoor. Mijn lief had donderdag en vrijdag weekend dus die dagen hebben we lekker samen doorgebracht, heerlijk! Gisteren zijn we naar de kunstuitleen geweest om een nieuw werk uit te zoeken. We hadden vorige week een van onze schilderijen verkocht. Ik had iets in mijn hoofd maar het leek er niet tussen te staan. Een werk van Rob Scholte. Komt de eigenaar even later met exact dat werk aanzetten. Ik stond te springen Hij wordt deze week ingelijst en dan kunnen we hem ophalen zodat hij nog voor mijn verjaardag hangt. Als een kind in een snoepwinkel zo blij! @de nieuwe meiden: van harte welkom! Leuk dat jullie je aansluiten al vind ik het natuurlijk ook erg verdrietig voor jullie. Ik dat we allemaal snel een nieuwe zwangerschap mogen meemaken. @Dorianne: wat vind ik het vervelend voor je meid! Het is geen infectie van je blaas of een beginnende nierbekkenontsteking? Sterkte in ieder geval! @Lov23: wat een fijn vooruitzicht zeg! Geniet er maar lekker van! Het is fijn om weer met positieve dingen bezig te zijn. Wat het bloeden betreft snap ik je helemaal. Ik heb ruim 6 weken gevloeid!! Gek werd ik ervan. Blij dat het nu over is. In 13 jaar tijd niet zoveel maandverband gebruikt haha. @MamsieM: hoe voel je je vandaag meis? Gaat het al wat beter? Soms trapt je lichaam gewoon even op de rem en moet je het iets rustiger aan doen. Wel heel lief dat je man gisteren thuis is gebleven om bij je te zijn! Ik hoop dat je een mooi doosje hebt gevonden voor jullie kleintje. @Dido82: ik begrijp je man ook wel. Vrienden van ons hebben vier miskramen gehad voor ze uiteindelijk 2 gezonde dochters kregen. Helaas kunnen zij totaal niet met elkaar praten en dat is nou juist zo belangrijk. Als wij een onderwerp hebben waar we het niet direct over eens zijn bevriezen we het vaak even en spreken af waar en wanneer we het er over gaan hebben. Door bijvoorbeeld ergens wat te gaan drinken ofzo. Op die manier halen we vaak de angel er uit en wordt het niet te beladen allemaal. Daarnaast ben ik verbaal veel sterker dan mijn lief dus ik moet oppassen dat ik hem niet ondersneeuw tijdens discussies. Ik geef hem maar gewoon als tip. Ik snap je man namelijk dat hij niet nogmaals zo'n teleurstelling wil meemaken maar ik snap jou ook zo goed. Je lichaam functioneert weer en je wil gewoon zo graag verder en je wens in vervulling zien gaan.. Overigens blijkt uit onderzoek dat vrouwen minder kans op een miskraam hebben als ze binnen 4 tot 6 maanden weer in verwachting raken na een miskraam. Heb ik toevallig ergens gelezen. Misschien dat je dat nog als argument kunt gebruiken? @Ikapika: dag meisje hoe is het met je? Je had helemaal gelijk met de verhuizing van het topic. Ik ben er stiekem wel blij om, kreeg een beetje jeuk van bepaalde topics bij zwanger worden Ik hoop dat je het vanmiddag allemaal trekt meis. Je mag je gewoon verdrietig voelen he! Want in je hart klopt het gewoon niet dat je nu niet voor jezelf bezig bent. @BellaNoa: beterschap met je mannen! Vervelend dat ze allebei ziek zijn. Wel heel fijn dat de Arbo zo begripvol is en meewerkt. Daar hoor je ook wel eens andere verhalen over. Verder terug red ik even niet, vanaf nu hou ik het weer bij. Gisteren de gyn telefonisch gesproken en ik heb donderdag een afspraak met haar. Ze vond het totale onzin dat er door de assistente geen afspraak was gemaakt en heeft ruimte in haar agenda gemaakt. Aan de telefoon vond ze het niet prettig praten en ze kon zich voorstellen dat we nu vol vragen zitten. Ik ben zo blij met haar, het is echt een lief en warm mens! Hopelijk zegt ze ja tegen de HSG. Verder blijven de testen tuurstreepjes geven. Ik kan niet wachten tot de test en echt wit blijft, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen. Fijne zaterdag meiden!
@dido ik snap wel dat je man bang is geworden.....mannen zijn dat toch al wat sneller hihi... Vooral praten met hem en probeer hem gerust te stellen dat hij vertrouwen moet hebben dat als je lichaam er weer klaar voor is het vanzelf weer gebeurt. @ika hihi nee hoeft ook niet hè hahaha... Pfff heerlijk die voorbereidingen ...not.....hahaha. Lijkt me ook confronterend voor je meid....maar jij mag binnenkort ook gewoon @eliz ja gewoon weer heerlijl brouw voelen ipv van een bloedend rund....sorry maar zo voelde ik me wel. Pfff had ik even gedacht weer snel zwanger te zijn. Maar jeetje wat is het toch een nasleep. En dan niet alleen omdat het toevallig bij mij langer duurde....maar dat bloeden....enz....
@dido. Eigenlijk heel lief van je man. Hij wil zeker weten dat je lijf het aan kan. Hij is waarschijnlijk bezorgd om je. Maar snap je ook wel hoor. Je wil gewoon een klein wondertje van jullie samen! @Mamsie, wat fijn dat je gewone kleding weer past. Had ik ook. Best een opgezette buik. Heb de zwangerschapsbroeken maar verweg in de kast gestopt @eliz. Wat een geluk dat de eigenaar er was!! En fijn dat hij bij jullie aan de muur hangt voor je verjaardag! Wanneer ben je jarig? Alvast gefeliciteerd want ik ken mezelf ik vergeet het vast weer En fijn dat de gyn zo reageerd. Hopelijk krijg je wat je wil! @Dorianne. Want naar dat het allemaal zo lang duurd voor jullie. Ik hoop dat het nu toch snel allemaal weer normaal wordt en jullie echt verder kunnen! @ hier. Ik heb een rustig weekend. Vriendlief moet werken. Hij heeft nu ochtenddiensten. Dus heerlijk op de bank aan het hangen en heb net een echt chickflick gekeken. Ik heb gelukkig geen gekke pijntjes meer. pijnscheutjes en zo zijn weg. Hoop zo dat het mijn eisprong was en dat alles weer een beetje normaal is. en het sneeuwt hiet gewoon! Heb Bullit maar in de tuin gedaan. prachtig om te zien hoe hij alles wil vangen. Ik dacht dat het ging dooien.....
@Lov23: ik had hetzelfde inderdaad. Ik voelde me niet meer zijn meisje, niet echt vrouwelijk. Dat bloeden heeft me in alles geremd. Heel naar en vervelend. Nu vind ik mezelf langzaamaan weer terug. Ja ik vertrouw echt op onze gyn. Wel gek want vrienden van ons zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis omdat zij echt de tegenovergestelde ervaringen hadden. @Lizzie: ik ben zaterdag jarig. Ik hou een bescheiden borrel 's middags voor de mensen die er de afgelopen tijd veel voor ons zijn geweest. En 's avonds heerlijk uit eten met mijn lief. Welke film heb je gekeken? Lief en ik hebben gisteren samen gegierd om 21 Jump Street En vorige week heb ik mezelf getrakteerd op Magic Mike. Zucht.. Channing Tatum.. zucht
Ik heb dus magic mike gekeken. Want een heerlijke man is dat he! Ben nu Proposal aan het kijken met Sandra Bulluck. ( maar die had ik al een keer gezien dus eigenlijk is het een beetje achtergrond geluid)] Klinkt als een super goede verjaardag!! Alvast heel veel plezier!!
Ja voor mannen is de teleurstelling net zo groot als voor ons, alleen laten zij dat niet altijd zien. Denk dat jouw mannetje ook bang is om weer teleurgesteld te worden en hij vindt het natuurlijk ook niet prettig om jou verdrietig te zien. In het begin, toen we net te horen hadden gekregen dat ik moest gaan bevallen, waren we allebei niet bezig met een nieuwe zwangerschap of zwanger worden. We wilden een half jaar wachten om alles een plekje te geven. Dat heeft eigenlijk geduurd tot vorige week, toen wilde ik ineens weer heel graag zwanger worden en een nieuwe start maken. Manlief was het daar niet meteen mee eens, hij wilde wachten zoals afgesproken. Wij willen nog graag verhuizen en we zouden eigenlijk ons huis in de verkoop zetten nadat Demi was geboren in mei. Hij wilde dat al eerder, maar ik wilde toen na de zwangerschap omdat ik daarvoor geen zin had om te verhuizen. Hij had dus zoiets van, we gaan eerst verhuizen en dan weer een nieuwe zwangerschap...... Nu hebben we uiteindelijk afgesproken, dat we voor een nieuwe zwangerschap gaan en sowieso ons huis in het voorjaar in de verkoop zetten. Dan zien we wel hoe het loopt, want in deze tijd kan het huis goed nog heel lang te koop staan. Uiteindelijk had hij ook nog aangegeven dat hij het zo zwaar vond om afscheid te moeten nemen van Demi, dat hij dit echt nooit meer wilde meemaken en er zelfs aan had gedacht om het bij 1 kindje te houden. We hebben er goed over gepraat en ook de gynaecoloog had dus aangegeven dat de kans op herhaling minimaal is. Het ging een beetje stroef, maar nu staat hij er 100% achter.
@BellaNoa: fijn dat jullie daar samen uit zijn gekomen! Het is ook logisch dat je man ook nog midden in zijn verdriet zit en de angst om dit nog eens mee te maken is er ondanks dat de kans dat het nogmaals gebeurd minimaal is. Veel mannen hebben het "afspraak is afspraak" idee. Ze schakelen wat minder snel terwijl vrouwen dan toch meer naar hun gevoel luisteren denk ik. Die van mij had dat dus met IVF. Op 10 januari kreeg ik een nee, vorige een week ik denk het wel en inmiddels is het alleen de vraag van wanneer mocht het nodig zijn. @Ikapika: whaaa ik snap dat zo! Zat wel een beetje beschaamd op de bank, vond het redelijk ver gaan dat strippen hihi. Wij hebben gisteren nog een stukje van de change up gekeken, ook met Ryan Reynolds. Ik word daar best blij van.
Die magic Mike heb ik nog niet gezien maar ook geen behoefte aan....hou zo niet van strippende mannen .....
Ja ik heb er ook zo een, van afspraak is afspraak haha.. maar nu zijn we elkaar tegemoet gekomen. Ze moeten denk ik dan weer even wennen als wij vrouwen ineens weer wat anders willen
@BellaNoa: inderdaad dat. Niets zo veranderlijk als een vrouw. Mijn lief heeft soms grote moeite om mij bij te benen. Maar gevoelens zijn nooit hypocriet en in mijn geval wisselen ze per dag
Hoi meiden! @Dorianne, fijn dat je je wel goed voelt! Hmmm oranje bloed, klinkt niet helemaal goed. Wat zei de gyn? @Dido, lastig he die mannen soms. Ik snap wel dat hij twijfelt maar ja, als er geen reden is om er niet voor te gaan.... @Ika, hoe was het vandaag? Lukte het een beetje? Drukke werktijd voor je dus! Wel fijn, wat afleiding? @Eliz, wat fijn zeg, die gyn! Die doet in ieder geval haar best om mee te denken en te werken! Klinkt leuk, je verjaardag! @lov, ja meid het is niet niks wat jullie mee hebben gemaakt! Op naar een nieuwe periode! @Lizzie, heerlijk hoor, zo'n rustige dag! Hier is de hond ook helemaal gek op sneeuw. Rent als een gek rond @hier, even wat gewinkeld in de stad. Na 1,5 uur was mijn energie op. Wel een mooi, klein bakje gevonden voor het kindje. Ben erg blij mee! Zoonlief gaat hem beschilderen. Verder lekker rustig aan gedaan. Straks nog even wat was wegvouwen/strijken. Hier laat manlief de keus aan mij wanneer we er weer voor gaan. Als ik er aan toe ben, gaan we er weer voor. Manlief kan gelukkig goed praten. Hij heeft al een aantal keren gezegd dat hij zelf verbaasd was dat het hem zo aangreep. Wel fijn hoor, zo'n man!
De gynaecoloog zei: zal wel blaasontsteking zijn. Plas maar in het potje en bel over een uur voor de uitslag Geen blaasontsteking er zal wel wat geraakt zijn! Ja en bedankt