Huh? Hoe kan dat nou Lov!? Snap er werkelijk niks meer van, jij waarschijnlijk al helemaal niet meer.... Nou wachten maar dan tot je echte NOD, kan nog steeds raak zijn he!
@lov ach gadverdamme dat meen je niet! Dus al dat gemiep van die testen was van je ei. Snap dan ook niks van die eerdere positieve wondfo's. Wat hou je nu aan als nod?
Aaah nee meen je niet, maar je hebt toch al 3 testen gedaan dus kan toch onmogelijk aan de test gelegen hebben?! Vind het zo rot voor je, hopelijk is het toch wel raak!
Hoi meiden, Jullie gaan zo snel dat het me niet lukt om iedereen te reageren, sorry Ik heb ook niet zo de puf ervoor. Ik ben echt zo moe. Ik heb sinds gisteren bijna klokje rond geslapen. @Mbgk, wat naar van je contract. Dikke knuffel. @Mamsie, die is duidelijk! @Lov, begrijp ik nu dat die streep van je ei kwam en niet van de hcg? Idd niet te vroeg testen. De verleiding is groot, maar de teleurstelling ook
Ja ik weet het niet meer hoor......ik kreeg vannmiddag de ovu testen ... Ik kwam terug van het shoppen met de kids (ellende hahaha) en toen lagen ze dus in de bus. Ik gelijk eentje doen .... Nu is het nog steeds een posi test hoor. Alleen niet die knaller van gister. Plaats ze een foto wacht....
Misschien nu wat minder geconcetreerde plas? Vergeleken met gisteren Ik zou morgen nog een kv testje er tegen aan gooien, kan gewoon niet geloven dat je al een paar posi testen hebt door je eitje.. Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
Ja moet zeggen dat die daarvoor van het tweede plasje in de morgen is dus het zou kunnen..... Ik denk er even over na.....
Ja het is echt megaverwarrend. Lijkt me sterk dat je LH zolang in je urine blijft zitten. Misschien was het gisteren wel supergeconcentreerd urine? Maar ja, hoe dan ook, zwaar irritant! Je NOD is toch de 23e Lov? Zou van de week toch nog een zwangerschapstestje doen. Maar man, wat zullen de dagen nu langzaam voor je gaan zeg...
@lov: hoe ambetant! testen zijn toch gemaakt om duidelijkheid te geven, maar bij jou doen ze echt rare dingen moet ik zeggen...
jeetje wat een dag (hier) maar ook thuis, mgkb jammer meid, het is zeker een teleurstelling! lov jij bent 1 groot vraagteken?!?!?! ik hoop dat je snel duidelijkheid heb! ik ben hee erg moe meiden, ik lees alles maar regeer niet op iedereen sorry misschien vanavond in me bedje maar ik moet nu weer op pad!
Zo zie je maar dat het niet niks is wat een miskraam met je lichaam doet. Je lijf raakt toch ontregeld. Iemand die het nooit heeft meegemaakt weet gewoon niet wat het lichamelijk en geestelijk voor je betekent. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, Lov.
Ik zie helaasniks, Lov maar lees ook op de tablet. Ik heb overigens een nieuw topic onder dezelfde naam aangemaakt. Deze zit namelijk bijna vol. Dan kunnen we vanaf berichtje 5000 gelijk daar verder kletsen.