Weet je wat zo behoorlijk ...om gek van te worden is..... Komen er meiden die er ongeluk zwanger worden:x gaatje in het condoom ofzo,,,,,jeetje!
Hahahah jullie zullen wel denken ....zeg maar niks meer die draait door Is niet zo he meiden....ik zie gewoon thuis iets op die test staan. Maar ik wil idd die duidelijkheid.....en die krijg ik niet... Ach kijk.....ben ik nu niet zwanger heb ik gewoon weer een kans over 2 weken... Hoe is het met de rest? Ben weer veel te veel aanwezig geloof ik he
Ik zie wel een streepje... Maar een paar dagen voor nod raad ik wel echt aan om het met ochtend urine te doen, als je zwanger bent zit er nubnog zo weinig hcg in je urine...
Dat si echt erg, Lov. Mijn nicht is per ongeluk zwanger geworden van een getrouwde man waar ze een verhouding mee had. Ze heeft het kind weg laten halen. Dan weet je zelfs dat die vent getrouwd was en dan doe je het zonder condoom :x Lov, ook in negatief zie ik niks Hier geen Ipad, maar een kleine Nexus tab. Dus misschien gewoon te klein om het goed te kunnen zien.
Lov we komen er niet meer tussen Maar die onduidelijkheid is gewoon verrot. Op je laatste test zie ik niks Kun je die foto niet eerst ff uitsnijden en dan pas posten? Komt ie misschien wat groter in beeld
Top! Tussen start topic en t/m vandaag zijn 61 dagen... 5000 berichten (we vullen m wel vandaag) = afgerond 82 bericht per dag!
pfffff hier een beetje down (ik hoop niet dat ik zeur) maar ik zie het alweer helemaal gebeuren, over me andere zwangerschappen ook 10 maanden gedaan, maar ja misschien moet ik niet zo zeuren want andere dames zijn nog bezig om hun eerste kindje te krijgen! maar ik wil het zo graag, en baal d'r gewoon van dat we die mk hebben gehad.... nou dat lucht even op, ik ben nog niet ongi dus er is nog een beetje hoop......
@losje je zeurt niet, ik snap je wel ik ben ook bang dat ik er weer 20 mnd over ga doen. We willen gewoon allemaal zwanger zijn en op t moment dat je er voor gaat, het liefst gisteren al. (daardoor denk ik nu aan: stel dat het bij mij in ronde 1 of 2 gelukt was he, dan had ik al een koter van 1 rondkruipen...)
@Losje, Bouwjaar heeft helemaal gelijk. Je zeurt niet. En het fijne van dit topic is dat je hier alles kwijt kunt! Of het het nu blij of verdrietig is. Ik ben aan het kijken voor positiebroeken op internet. Mijn knoopjes beginnen wat te knellen. Ik moet een kort maatje, maar wat is dat moeilijk kiezen. Ik heb er helemaal geen verstand van. Misschien toch maar bij een winkel langs dit weekend en dan maar de broek inkorten.
Je zeurt helemaal niet. Het maakt toch totaal niet uit of het je eerste of derde kindje is? We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik klaag me vandaag ook suf. Nou hier hoef ik me niet groter voor te doen dan ik ben. Vind ik erg fijn. Lov idd miss ander tijdstip urine? Je ovu kan toch niet ZO lang positief zijn? Hou moed dat moest ik van jou ook!
ja ika daar heb ik ook altijd last van met me korte pootjes hihihi mijn broeken moeten ook altijd ingekort, ik zou gewoon even passen bij h &m of miss etam, en dan maar in laten korten! even over het nieuwe forum; kom ik daar gelijk in terecht?
Ja deze is van vanmorgen tweede plasje....ik vertrouwde de eerste test niet die deed zo raar....en toen.....heel erg ik weet het.....weer getest.
Is geen zeuren...wat ik doe dat is pas zeuren Lijkt me ook erg om zolang te wachten.....ik wordt nu soms al zenuwachtig.
Ika ik zie wel eens op wehkmap broeken voor lange mensen....misschien ook voor kleine mensen dan? Of bedoel je dat niet
Oke Hier os het nieuwe deel trouwens http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/428702-zwanger-willen-worden-na-miskraam-wie-kletst-mee-deel-2-a.html