oh wat heftig zeg, je was al 23 weken zwanger! heel veel sterkte nog is nog zo kort geleden. Hopelijk snel weer zwanger en dan een gezond kindje met 40 weken
welkom! eindelijk ongi geworden. we hopen nu op een plakbabe! nog even voor jou ik twijfel nog over mijn eisprong
spannend zeg! ik wachtte ook op mijn mk. tot ik er klaar mee was en voor de pillen ging maar kwam toen gelukkig toch zelf. succes en sterkte met wachten!
heftig zeg veel bloedverlies, ik had 1 week veel en daarna nog 2,5 week gebloed! ik hoop dat je er snel van af bent en een nieuwe ronden kan ingaan
goedemorgen allemaal, ik had heel wat bij te lezen zeg hoe gaat het vandaag met iedereen? wat een verhalen allemaal wel leuk om met mensen te praten die (ongeveer) het zelfde meemaken. @bellanoa : neem de tijd! @lovv : je zal hopelijk voor jou volgende week toch wel klaar zijn met je ongi! kun je dan heerlijk op vakantie geniet
Hoi! Niet zo goed geslapen hier. Kon niet goed inslapen, had wat kramp. Om 4.30 wakker omdat de hond begon te blaffen en om 5.30 besloot de buurman alvast sneeuw te gaan schuiven Pffff..... Maar goed, de wasmachine draait al. Vndaag maar eens even wat in huis doen. Miskraam zet steeds meer door gelukkig. Fijne dag allemaal!
Mamsie.....sterkte lieverd.......... Hier hebben we de midweek even afgezegd, tenminste we hadden een optie genomen dus er stond nog niks vast. In principe kunnen we zondag nog boeken als we willen, wil toch even zeker weten dat het bloeden weg is.....anders ken ik niet zwemmen ...
Ja dat zou ook jammer zijn Lov, als je niet kan zwemmen! Zeker met je meiden is dat natuurlijk leuk om te doen. Zo maar eens even moed bij elkaar rapen en naar buiten toe om sneeuw te schuiven. Best wat gevallen hier vannacht!
@ Lov, mooie maand juni! Zou inderdaad wel jammer zijn ja als je niet zou kunnen zwemmen. Ging je naar centerparcs ofzo? @ Dorianne, jeetje jij hebt ook nog lang gebloed. Ik bloed ook nog steeds en ben het nu echt zat. Hopelijk ook snel weer zwanger van een gezonde beeb! @ Mamsie, sterkte voor jou! Knuf. @ Hier, ook een rotnacht gehad. Zoonlief was ziek, nou hij wilde alleen maar gedragen worden we mochten niet zitten met hem en daarna maar de trukendoos uit de kast gehaald om hem weer in slaap te krijgen... ben nu dus echt gebroken Wilde vandaag eigenlijk een beetje gaan winkelen, nu dus maar niet en eerst zorgen dat zoonlief weer beter wordt.
Ja we willen naar landal....maar wil wel zwemmen ..... Aaah Bella altijd vervelend als je kindje ziek is hè.....hier hebben we het gehad hoop ik voor deze winter.....
@ Lov, ja vind het altijd zo zielig, maar ook best vermoeiend want hij wil dan helemaal niks. Behalve op mn arm rondlopen. Deze ochtend weer een dip, mis mijn meisje zo erg maar ik weet ook dat dit beter is voor haar, het is soms zo oneerlijk
Goede morgen, zo slecht geslapen vannacht. Ben wel 15 keer wakker geworden. Ga zo shoppen maar niet echt zin in als ik hier naar buiten kijk. Maar wil nieuwe dingen hebben hahaha Begin juni, mooie tijd voor een bruiloft. Mijn broer gaat 22 juni trouwen....
Hey meiden, Ik zou ook vaag mee willen praten Ben 32 en 2 aar samen met mijn vriend, we kennen elkaar echter al 10 jaar Wij zijn in juni begonnen en zwanger in de 5e ronde. Helaas is dit een mk geworden bij ruim 6 weken. Ik zit inmiddels in de 3e ronde na mk Hoop dat we snel weer zwanger worden van een plakbeeb
Ah, Bella zware dag dus vandaag. Hoe is het met je kleine man? Sneu hoor, als ze ziek zijn! Lizzie, veel plezier met shoppen! Welkom Mietie!
Hoi meiden, Ik zou ook graag willen meepraten. Ik ben Heleen, 26 jaar en was vorig jaar voor het eerst zwanger. Mijn vriend (met wie ik vijf jaar ben) ging voor me op de knieën met een mooi bruidsboeket! We waren helemaal in de wolken! We wilden 24 mei dit jaar trouwen. Ik zag het al helemaal voor me, ik met een dikke buik in die jurk geweldig! Helaas mondde het uit op een MA en wacht ik nu nog steeds op mijn menstruatie. De bruiloft is trouwens verplaatst naar 6 juni 2014 We gaan voor dikke buiken dit jaar, voor iedereen
MamaHeleen, welkom hier! Wat jammer dat het zo anders is gelopen. Maar wie weet is jullie kleintje er gewoon bij op jullie trouwdag Daar gaan we voor he!
Dank je wel Wat een heftige verhalen zeg allemaal. Wat kan een mens eigenlijk veel aan..Zou het de hoop zijn die ons erdoor heen sleept?