Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    @ bellanoa : je testjes zien er goed uit, nu blijven duimen dat je niet ongi wordt! spannend..... wachten duurt lang

is het dan haar eeste kindje van je broer? leuk en spannend!
    heerlijk ontspannen in centerparcs, lijkt me leuk ik ben er zelf nog nooit geweest.

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Goedemorgen dames!
    gister niet gezeliig gehad onder de dekens! :D
    Gisteravond heel veel buikpijn, ik ging naar het toilet ik verging van de pijn ik lag als een wormpje net weer mijn miskraam en weeen. Rond 22.00 uur slijm, roze echt veel en tot 2 keer toe. Ik denk dat wat in mijn baarmoeder zat (dat velkje) eruit is gekomen. verder nog geen bloed gezien ik hoop dat mijn ongi er gelijk achteraan komt:(.

Denk dus ook niet dat het mijn eisprong was maar wat het dan wel is :(, gekke testen ;)

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mamavandj: ja zo'n congres is normaal wel de moeite, ik hoop dat toch! zal het morgen weten te zeggen hé

lijkt me wel leuk zo'n centerparks, zelf ook nog nooit geweest

het ligt hier wit, best dat ik gisteren al vertrokken ben...

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hallo!

Dorianne, wat zou het fijn zijn zeg, als het "vlekje" nu weg is (ook al was het vast niet fijn, al die pijn). Hoop het voor je meid! Alles weer "gewoon", kun je ook verder.

Eda, succes met je congres!

Hier gisteren voor het eerst wel gezellig gehad onder de dekens. Fijn maar ook gek, vonden we allbei.

Zo eens even een stuk met de hond wandelen en dan op zoek naar een andere autostoel voor zoonlief. Heb een lang, dun kind. Groeit uit zijn stoel maar is nog te licht voor een stoelverhoger.

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg

ik heb iok zo een smallerd. 2,5 jaar en 12 a 13 kg. Maar meer tegen de 12...mijn zoon van 1 weegt al 11 kg

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden hoe is het hier?

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He Lov, welkom terug meid!
    Hoe was je weekje? Lekker genoten?

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bella en ika zou geweldig zijn als het al gelijk weer raak zou zijn.

Ik denk dat ik gister ongesteld ben geworden. Menstruatiebuikpijn en ander bloedverlies. Zou mooi zijn, want dan kunnen we weer gerichter aan de slag. Dan is m'n nod rond 6 maart. Morgen voor de zekerheid weer even zwangerschapstest doen, want die zou dan natuurlijk helemaal wit moeten zijn. Nu weer klussen in het huis.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Die van mij is 13,9 kilo maar al wel 1 meter lang (bovenkleding maat 98-104 wordt hier en dan al wat klein :$).

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Dorianne, nee het is het tweede kindje van mijn schoonzus en schoonbroer. De eerste scheelt 5 wkn met onze eerste ;)

Ik hoop voor je dat alles nu schoon is en je er weer voor kunt gaan!

@ Dido, veel succes aankomende ronde! :)

@ Kind, de mijne is ook een lange dunne... 21 maanden en weegt misschien net 10 kg. Krijg er ook altijd commentaar op bij het CB dat ie te dun is.... pff

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Goedemorgen meiden,

@Lov, hoe was je midweekje?

@Dorianne, ik duim voor je dat het vlekje weg is. Dat zou erg fijn zijn.

@Dido, succes met klussen in het nieuwe huis. Moeten jullie veel doen? Een verhuizing is erg ingrijpend, maar ook leuk.

@Eda succes op de conferentie :)

Ik ga zo even de boodschappen halen. Vriendlief gaat naar schoonvader. Hij woont in een verpleeghuis. Er moeten wat klussen worden gedaan en hij regelt alles financieel voor hem.
    Mijn temperatuur was vandaag wederom hoog en ik zit nu op 10 dpo.

12. BellaNoa

@ Ikapika: spannend spannend!! Misschien toch eerder een testje wagen? :D

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @MamsieM de lunch gisteren bij de zwangere vriendin ging goed. Kon lekker praten en kan ook gewoon tegen haar zeggen dat het wel pijn doet dat ik weet dat er allemaal kindertjes komen dit jaar en er voor ons niks veranderd.
    Beetje kunnen slapen na gisteren? Heeft toch weer impact.
    Hoe voel je je nu, denk je dat jullie lekker een hapje gaan eten vanavond?

@ikapika Hoe gaat het verder met je? Naar hoor zo'n klap.

@Eda hopelijk is eht een beetje interessant. Soms scheelt eht wel eens op congressen of "jouw ding" een beetje besproken wordt, tenminste dat is mijn ervaring met congressen.

@redrose gelukkig dat je buikpijn weg is

@BellaNoa, tja dan zijn er nu toch weer wat spannende wachtweken. Veel geluk iig.

@dorianne owh wat naar dat je weer zo'n kramp heb gehad. Het is ook maar weer afwachten wat je lijf doet :(

@lov lekker gehad?

Hier lijkt het vandaag weer wat beter te gaan dan gisteren. Nou schijnt de zon weer, misschien dat dat me toch meer doet dan ik denk. En het is weekend dus partner is ook lekker thuis.

Andere vriendin (ook zwanger) kwam nog ff langs om te horen hoe het ging. Zegt ze nou het gaat allemaal niet tof zeg. Blijkt dat bij haar schoonzus na 12 weken zwangerschap het kindje niet meer te leven. De nekplooi was eerder iets verdikt en toen is er meteen een vlokkentest gedaan. En nu voelt die schoonzus zich weer schuldig omdat ze denkt dat ze een miskraam door de vlokkentest heeft gehad. Het kan natuurlijk, maar hoeft helemaal niet. Die vriendin zei wel: nou ik ben wel gezegend zeg. (wordt redelijk snel zwanger en nu 3e zwangerschap lijkt alles oke met kindje)

Ik heb alvast maar 50 ovu-testen besteld dan heb ik die iig in huis. Verder geen noemenswaardig bloedverlies gehad sinds woensdag, nog klein beetje oud spul. Moet zeggen dat het minder is dan ik verwachtte.

Nog plannen voor dit weekend? Ik niet, ik dacht donderdag weer te gaan sporten vandaag, maar niet geweest. Misschien maandagavond. Volgende week zaterdag zijn we er al niet, dus die conditie zal wel ver te zoeken zijn. ;) Verder heb ik aan de wifirouter gezeten, ik wilde de snoeren ordenen en nou doet het wifi het niet meer. Daardoor voel ik me wel een pruster/mislukkeling. (kan niks, zelfs geen gezond kind op de wereld zetten). M'n eigen pc-tje is nog bedraad dus enige internetplek momenteel. Stomme spullen ook.

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, je bent geen mislukkeling! Zo moet je niet denken. Ik snap je gevoelens, maar je schiet niets op met zulke gedachten. Jullie hebben een hele moeilijke en dappere keuze moeten maken. Daaruit blijkt hoeveel kracht je hebt samen met je man.
    Routers zijn ondingen daar loop ik thuis en op school ook mee te stoeien, grrrr ;)

Hier gaat het wel goed. Ik vind het fijn dat het zonnetje schijnt. Daardoor voel ik me al veel beter. Ik denk dat mocht mijn ongi er aan het eind van de week niet zijn dat ik dan een testje ga wagen. Aan de ene kant voel ik vanalles in mijn lichaam, net zoals de vorige keer. Aan de andere kant wil ik geen hoge verwachtingen hebben.

Wat ik wel moeilijk vind dat mensen nu naar me zullen kijken of ik al in verwachting ben de komende maanden. We hadden tegen niemand gezegd dat we wilden gaan proberen. Nu weten best wel wat mensen dat we graag een kindje willen.

15. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    even een vraagje aande dames die met zwangerschapstesten kijken of het hcg uit je lichaam is.
    Hoelang na jullie tuurstreep test was jullie test omo-wit?
    ik heb voor de fun nog eens een tesje gedaan en het is nog steeds en tuurstreepje :( (ruim een week later)

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bij mij was een week na de miskraam (ik heb cytotec gehad) de test omo-wit. Ik denk dat het vrij snel is gegaan bij mij. De gyn. en de vk zeiden dat het ook zo'n 4 á 6 weken kon duren voordat alle hcg uit je lichaam is.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier toevallig net ook weer een testje gedaan. Was ook nog een tuurtest.
    Zit nu op 12 dagen na miskraam

18. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik had vorige week al een tuurstreep net zoals nu...hcg was vorige week : 27 :cool:

19. BellaNoa

@Bouwjaar1979: nu inderdaad de spannende wachtweken. Ik verwacht er eigenlijk weinig van, nu steeds bruinverlies dus ja. Denk dat het toch nog niet helemaal schoon was na de bevalling.

Hoe gaat het nu met jou? Lees in je onderschrift dat jij ook zoiets vreselijks hebt meegemaakt vorige week. Trek je het een beetje?

@ Dorianne, ik heb 2 weken na de bevalling getest en toen was de test al omo-wit. Ik weet dus niet vanaf wanneer er geen HCG meer in zit, maar vanaf die tijd in ieder geval niet meer.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ ikapika ach het gaat nu wel weer. Dat het mooi weer is scheelt inderdaad wel. Wifi werkt weer, lang leve mijn partner!

@bellanoa, het gaat wisselend. Afgelopen week niet gewerkt. Lichamelijk gaat eht wel, maar jeetje zeg wat ben ik nog emo labiel :(, kleine trigger zet alweer allerlei gevoelens groots neer.;)

Over het testen, ik ga er maar vanuit dat het minimaal 2 weken duurt voordat een test omo-wit is. Dus als ik al ga testen wacht ik nog wel een week. En ach wat voor nut heeft het eigenlijk om te weten. Het gaat er niet sneller van weg.

Zit nu binnen terwijl het mooi weer is hmmmm.

Deel Deze Pagina