@lov23: wat goed nieuws, lichamelijk kan je dat hoofdstuk nu volledig afsluiten en naar de volgende stap kijken!!! @ankiepankie: welkom, triestig te horen dat je je 2 kleintjes verloren hebt... dat is gewoon verschrikkelijk
Hey meiden, Na een aantal keer hier gelezen te hebben wil ik me nu toch ook graag aanmelden. 3 weken geleden hoorden en zagen we dat het hartje niet meer klopte van ons 1e kindje. 9 weken. 2.5 week geleden curettage gehad. Wat een verschrikkelijk gevoel..... Maar we willen onze droom niet aan de kant schuiven. Ik begin vandaag met de etos zwanger worden pillen. Voor ons gevoel weer de 1e stap om proberen zwanger te worden. Wat is het moeilijk om weer van voor af aan te beginnen.... En als het wel weer lukt.. Wat zullen die eerste weken dan NOG langer duren dan dat ze nu al deden...
Doula en Ankie, welkom! Moeillijk dat jullie door deze ervaring naar dit topic komen, maar het is fijn om er met anderen die hetzelfde hebben meegemaakt over te kunnen praten. Die angst die herken ik. Ik zit nu een dag voor mijn nod. Heel spannend, maar ook heel eng.
Wat fijn voor je Lov!! Eindelijk weer echt "schoon". Ika, knap hoor dat je die paar daagjes nog kunt wachten. Spannend!! Ankie en Doula, wat sneu zeg! Praat gezellig mee en lucht je hart, dat helpt soms echt!
Welkom nieuwe meiden! Ik had jullie liever onder andere omstandigheden leren "kennen". We gaan er maar vanuit dat 2013 voor de rest een topjaar gaat worden voor iedereen hier!
Oke wat super zeg, in 1 dag in 1 klap er helemaal vanaf. Hopelijk blijft het zo maar verwacht van wel Ieder lichaam is natuurlijk anders en denk dat jouw lichaam wat mi der tijd heeft nodig gehad
Welkom, wat verschrikkelijk dat je 2 kleintjes verloren hebt. Hier vorige maand ook een miskraam gehad van een tweeling. Het is erg fijn hier, krijgt veel steun van iedereen en niemand die je raar aan kijkt over hoe je je voelt of met dingen om gaat. We hebben helaas allemaal het zelfde mee moeten maken
@ Bouwjaar, misschien is het een idee om een kopie van de rapporten in het ziekenhuis op te vragen? Wanneer je dan weer even een twijfel moment hebt ga je het rapport gewoon lezen? Jullie hebben de juiste keuze gemaakt voor jullie mannetje, daarmee laat je al zien dat jullie hele goede ouders zijn en het beste met hem voor hebben. Dat weet je zelf natuurlijk ook, maar snap je gevoel wel. @ Eisprong, ik heb in de avond/nacht van de 30ste wel krampen gehad en in de ochtend de 31ste ook nog en daarna was het weg. Dus ik denk wel dat mijn eitje is geprongen toen, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet, zou ook zomaar het rijpen ervan kunnen zijn.... ik weet het eigenlijk niet, heb wel buikpijn gehad op het moment van de posi ovutest. @ Lov, jeeee goed nieuws!! Hartstikke fijn zeg!! @ Aniepankie, sterkte! En je kunt altijd met ons mee schrijven als je daar behoefte aan hebt. Zo fijn die herkenning. @ Ikapika, wat spannend!!! Jij bent gewoon hartstikke zwanger @ Doula, welkom! De volgende zwangerschap zul je denk ik wel anders gaan beleven, maar misschien dat je toch weer kunt genieten naarmate de termijn verstrijkt dat het de vorige keer mis ging. Hoe dan ook, ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! @ Hier, net even naar Ikea geweest, zo'n leuk kinderstoelje gekocht voor zoonlief. Hij wil nu ineens overal op zitten, dus dan gaat ie maar steeds op zn speelgoed zitten haha... maar nu heeft hij een eigen stoeltje En daarna weer leuke kleding voor hem geshopt en daar een boekje meegenomen waar zoonlief in staat. Hij is model geweest bij Beebielove voor de wintercollectie 2013. Reclame materiaal is dan al klaar enzo, maar komt pas dit jaar winter in de winkels. Ben zo'n trotse mama
Hier weer even een dipje. Ben wat aan het opruimen geweest en kwam wat kaartjes tegen. Mensen zijn zo lief geweest voor ons! Het raakt me, al die betrokkenheid. Ben heel blij met mijn negatieve test van vanmiddag maar ook dat is weer een stukje afsluiting. Het is ook goed en fijn om dingen af te sluiten. Ik wil dat ook wel graag maar het allerliefste wilde ik natuurlijk niet in deze situatie zitten.... Heb echt moeite om alles te accepteren merk ik.
@Doula: ook jij welkom hier... niemand van ons wou in die situatie zitten, maar je zult zien dat hier lezen en/of meeschrijven echt deugd kan doen. Hoe slecht we ons voelen, we kunnen niet bij de pakken blijven zitten, zeker de meiden onder ons die het geluk hebben om al mama te zijn.. dus we moeten wel vooruit, maar vergeten zullen we natuurlijk nooit doen...
@mamsieM heel begrijpelijk hoor! En je mag best je dipjes hebben, als je daarna maar weer vol vertrouwen naar de toekomst kunt kijken! @fotos, ik heb even een privefotoalbum gemaakt. Moet je wel eerst even vriendjes worden maar dan kun je zien met wie jullie kletsen, mocht je dat leuk vinden
@Jaydee, leuk Ik zal je uitnodigen en ook een foto plaatsen in mijn eigen album. @Mamsie, moeilijk is dat hè. Die tranen komen soms op de meest onverwachte momenten @Bella, wat zul je trots zijn op je zoon, een echt fotomodelletje! Gelukkig is het bijna weekend. Ik begin nu een testdrang te krijgen, maar vriendlief zegt dat we nog even moeten wachten. Hij heeft wel gelijk, want misschien was mijn ei ook iets later en komt mijn ongi dan ook later.
Hallo dames ik wil ook even mijn verhaal kwijt......... Wij hebben twee prachtige dochters en waren niet van plan om nog een keer zwanger te worden...... Tot onze verbazing kwam ik erachter 1 dag na kerst dat ik toch zwanger was,na even een uurtje bij gekomen te zijn,waren we toch super blij het gaf een heerlijk gevoel! Helaas is het vruchtje niet ouder geworden dan 6w3d 24 januari heb ik een curettage gehad....... We gaan er wel weer voor want we waren zo blij,nu maar afwachten wanneer ik een eisprong krijg want dat is een groot vraagteken natuurlijk op het moment. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.........en heel veel geluk! Xxx
Welkom Losje, wat verdrietig. Zo onverwacht, maar zo welkom en dan zo kort bij jullie Hihi in navolging van Jaydee. Wie mij wil zien, mag ook vriendjes met me worden