Wat sneu.... Dat zo een mooie verrassing kan eindigen in zoveel verdriet he? Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe nu jullie het weer gaan proberen
Al over de 100 pagina's! Gezellige boel hier Welkom aan de nieuwe meiden. Ik hoop dat jullie veel steun vinden in dit forum. Ik heb er in ieder geval veel aan. Had ik bij de 1e keer ook goed kunnen gebruiken. @lov wat een goed nieuws!
Wie kletsen er mee? NOD bekend: Kimmm25, 1e kindje, nod 30 januari Krulletje87, 4e kindje, nod 4 februari Dorianne (31), 3e kindje, nod 4 februari Eda (30), 1e kindje, nod 5 februari Redrose82 (30), 2e kindje, nod 6 februari ZWANGER! Ikapika (33), 1e kindje, nod 7 februari Eliz30 (31) , 1e kindje, nod 7 - 9 februari BellaNoa (26),3e kindje, nod 12 februari MamaAnnelies (21), 2e kindje, nod 14 februari MGBK (29), 1e kindje, nod 18 februari MamsieM (30) , 2e kindje, nod 19 februari MamaHeleen (26) 1e kindje, nod 20 februari MamavanDJ (30), 3e kindje, nod 23 februari Jaydee (23), 1e kindje, nod 1 maart NOD nog onbekend: Ankiepankie, ? kindje Bouwjaar (33), 1e kindje Dido82 (31), 1e kindje Doula, ? kindje Fie2kids (31) , 3e kindje Jam87, 1e kindje Jettos, ? kindje Kirrebir (38), 2e kindje Knuffie 23, ? kindje Lizzie (26), 1e kindje Losje, 3e kindje Lov23 (29), 3e kindje Lovelle, 1e kindje Mietie (32), 1e kindje RockinMommy, 1e kindje San987, ? kindje xxPatriciax, 2e kindje Weer even het lijstje opgedoken en aangepast. Het is inmiddels een hele lijst. Ik weet niet of die klopt. Er staan wat mensen bij die volgens mij niet meer meepraten.
Dank je! Zijn ook echt mijn grootste schatten! Vooral onze border collie voelde goed aan wat er allemaal gebeurde vorige maand. Zo bijzonder. En haar knuffels en kusjes hebben dan ook echt wel geholpen
@losje jammer dat ook jullie afscheid hebben moeten nemen. Sterkte, klets lekker mee hier In navolging op de andere dames, kunnen degenen die vrienden zijn/worden ook mijn knar bekijken. Wat een mooie dames zijn jullie! Nu ff douchen en dan lekker de mand in. Wel erg vroeg maar ach, lekker
ik heb je ook toegevoegd. Heb nog geen foto's maar als het eens past, dan zet ik er ook, oa van mijn allerliefste hond, ik heb zoveel aan haar gehad, als ik een huilbui heb, komt ze echt kijken, van wat scheelt er wel met je... heb een vriendin die heel binnenkort moet bevallen... ze wist nog niet van mijn mk (was nog niet sterk genoeg om dat met haar te delen) en heb ze dat per sms verteld en probeer vrijdag nog vlug te bellen om bij te praten (voor dat ik op reis vertrek zaterdag). Als je zoiets meemaakt, heb je toch de neiging om zwangere kennissen te mijden vind ik, uit zelfbescherming wellicht... @Losje: welkom en veel sterkte... zo'n verlies komt zo onverwacht hé
Sorry meiden, zou komen bijkletsen, maar heb de kamer van de jongste gewit.... Nu ff douchen en dan mn bedje in! Vinden jullie her een leuk idee (of niet leuk) om een privé club aan te maken? Wil ik best maken als jullie het een goed idee vinden?! Vrijdag dan... dan ben ik weer vrij... Alvast trusten en tot snel weer.
Eda dank je wel, Ja heel onverwachts......en heb ook twee zwangere in me omgeving En ik was uitgerekend twee dagen voor me dochter haar verjaardag,dus dat zal ook wel een beetje dubbel worden. Jij ook veel sterkte
Hier ook 2 goede vriendinnen (hoog) zwanger. 1 moet deze maand bevallen, de ander begin april. Waren ook alledrie tegelijk van de 1e zwanger. Nu dus ook (kort) zwanger van de tweede geweest tegelijk. Moet zeggen dat ik er nu geen moeite mee heb. Gun hun echt een kindje. Heb ook echt vertrouwen dat het bij ons ook wel komt.
Binnen gekomen verzoeken geaccepteerd. Hier 5 zwangeren in mijn omgeving 4 goede vriendinnen en 1 nichtje die ook goede vriendin is. Bevallingen: mei, april, 2x juli (was dan ook uitgerekend) en augustus. Ik gun het ze allemaal van harte, maar toch is het ook confronterend. 2 hebben al een gezond kind, 2 hebben al 2 gezonde kinderen en mijn nichtje is in verwachting van een 2ling. En wij hebben niks. Vanwege de duur alvorens Ukkie er was, heb ik dus niet alle vertrouwen in dat t goed komt
@bouwjaar: dat gevoel heb ik ook een beetje, ik gun ze het allemaal, dat is het punt niet, maar ik heb NIETS en zolang het zo is, ja, dan voelt dat gewoon niet lekker hé. Een dikke knuffel van mij toe, het is echt wel babyboom in jouw omgeving... (bij mij ook een beetje maar minder en 1 vriendin nog maar net bevallen van haar eerste, die andere wordt ook haar eerste, mijn schoonzus in juli haar tweede... tja en op facebook kom je er dan ook nog een heleboel tegen, maar ik heb niets te melden, want posten dat je een mk hebt gehad, dat gaat misschien iets te ver, vooral omdat het van mij zo'n vmk was, niemand was op de hoogte...)
Dat is ook wel een verschil ja. Ik heb een prachtig jochie, weliswaar ook lang op moeten wachten maar hij is er wel. Daarom ook vertrouwen dat er wel weer een goede zwangerschap komt. Kan me voorstellen dat dat voor anderen niet zo is...