Goed dat jullie daarop inspelen als school zijnde! Lijkt me ook leuk voor jou dat je dan ook andere groepen ziet. Vind ik namelijk een groot voordeel aan mijn werk. Ik zit niet de hele dag met dezelfde klas maar heb er in totaal 6 die ik lesgeef. Mentor zijn is ook echt super leuk! Vind de leerlingen van Havo 2 ook echt geweldig. Eigenlijk zijn het nog kindjes, vooral aan het begin van het jaar en dan aan het einde van het jaar zijn het ineens echte pubers op weg naar hun eigen identiteit. Heerlijk!
Hahahahaha jeetje meiden, het is amper te doen dat bijlezen, zeker met mijn concentratieboog van een pinquin... En een geheugen van een treurwilg...
@ Ikapika, oohhh wat ben jij gemeen zeg Ik denk, ze heeft wel getest even snel kijken...... nou, mooie teleurstelling hihi! @ Losje, dikke knuffel meis, deze dagen horen er helaas ook bij, weet er alles van... bah! Hopelijk morgen weer een betere dag voor je. @ Lizzie, dat slijm ik word er nooit wijzer van... advies is echt ovutesten te gebruiken @ Jaydee, nou moest er niet aan denken hoor dat ik op mijn 17de zwanger zou zijn, zielig voor dat meisje! En meestal staan die jonge meiden er ook nog eens alleen voor, althans zonder vriend. Duits, pff daar had ik altijd een hekel aan haha! @ Mamsie, jezus lekker domme opmerkingen Bedankt voor al jullie lieve reacties bij de foto!
@Dorianne: ik kan je niet helpen met die testen, ken ze totaal niet. Geniet ervan vanavond @Bellanoa: lijkt me wel een mooi aandenken inderdaad @losje: je zeker niet sterker willen houden dan je bent, je gewoon laten gaan, je voelt je wel iets beter erna... @lizzie: ja dat zou inderdaad wel ovulatie kunnen betekenen. Wel grappig dat we daar vroeger eigenlijk niet echt bij stil stonden en dat we nu bij elk detail van ons lichaam de betekenis achter zoeken... wel jammer van de slechte timing! @jaydee: wel erg dat zo'n onverwachte/ongewenste zwangerschap nog voorkomt bij jongeren en dat terwijl er vrouwen zijn die er alles aan doen om zwanger te raken en hopen dat ze zwanger blijven... de wereld is gewoon niet fair hé @mamsieM: wat moet je daarmee doen hé met zo'n opmerking... de meesten denken idd: het kan/zal mij niet overkomen en dus zoeken ze maar naar verklaringen en bepaalde uitleg... het is idd echt niet eerlijk als je ziet bij wie het dan goed gaat (ook dat meisje van 17: geen foliumzuur, wellicht gedronken, misschien gerookt etc...), echt niet fijn hé morgen nog een halve dag werk en dan echt wel aan de valiezen beginnen voor zaterdag....
Hihi mbgk, die is mooi... een geheugen van een pinguin. Ik ga hem onthouden @Jaydee, leuk he hoe kinderen veranderen. Dat vond ik leuk in groep 3. Ze starten als kleuter en aan het eind van het jaar kunnen ze lezen en schrijven!
Het is maar goed dat ik vaak naar de Pfaff's gekeken heb, anders had ik echt niet geweten wat valiezen zijn
Voor iedereen die gaat slapen; welterusten Voor iedereen die gaat klussen;have fun Morgen hopelijk weer een betere dag.........
Mijn kwalen waren weg na de miskraam. Of mn hcg toen al weg was weet ik niet, heb pas zaterdag voor het eerste ovu- en zw.schapstest gedaan.
Hahahah valiezen zijn toch koffers hè?! Ook pfaffs gekeken hahaha.. Mamsie lekker zo'n opmerking. Scheelt dat ze het zelf niet snapt. Hier heb ik de hele dag al last van kramperig gevoel in de bm....maar niet comstant. Erg vervelend.
Losje, vergeet niet hoe kort het nog maar geleden is...geef het de tijd. Mijn mk is nu 2,5 week geleden, maar had ineens gisteren, gewoon tijdens het tv kijken, niets bijzonders aan de hand, geen zwangeren in beeld, geen verdrietig muziekje onder een film, niks, ineens een megahuilbui! Kon een kwartier lang niet meer stoppen. Gelukkig nam manlief me in zijn brede armen en kwam de hond met zijn grote kop op mn been liggen...flink huilen...verteld (ben niet zo open) dat ik het kindje nog zo mis, mijn zwangerschap, de droom...
oei, sorry, ik sta er niet bij stil dat jullie misschien niet alles verstaan... valiezen = koffers en duimpsijker, ja punaise zeker.... misschien verstaan jullie soms niet eens de helft van wat ik schrijf?! je moet dat wel dan zeggen hé... Knuffel en slaapwel
Lov, ik doe met je mee! Heb ook 90% van de tijd krampen in de bm! Zijn absoluut niet mn darmen, want daarvan weet ik sinds de zw.schap meer dan goed hoe die voelen! Jeetje, wist ik maar wat dit betekende die krampen! Hoort het nog bij de mk?? Heb al 1,5 week geen krampen meer gehad. Zou het een aankomende menstruatie zijn?? Stel dat ik al innesteling zou hebben, voel je die dan?!?! Gen idee... Wist ik het maar!!!