Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Fijn dat je toch zoveel zin hebt in de eerste echo!! Knap hoor! Kan me voorstellen dat je onzeker bent en dat sommigen met lood in de schoenen gaan.
    En ja dat zou zeker een lichtpunt voor je moeder zijn! Wat een moeilijke tijd maken jullie door :(. Zwaar! Zo raar hoe dicht verdriet en geluk bij elkaar liggen. Die kleintjes werken op de een of andere manier zo troostend voor opa's en oma's en sowieso mensen in een moeilijke tijd. Zo ontwapend en eerlijk die kleintjes! Sterkte meis!!!

2. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Je hebt gelijk, de urine van gisteren was ook bijna helder. En vanmorgen zo geel dat het me meer deed denken aan oranje. Zal idd op houden, ben erg blij met de huidige test. Dat stressen helpt ook niets, toch maar genieten. Maar de onzekerheid blijft, maar die moet niet weer de overhand krijgen. Een vriendin van mij kan ieder moment bevallen, kan niet wachten totdat ik mag bevallen in Oktober! :D

3. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Dank je wel! Natuurlijk zal ik ook erg zenuwachtig zijn, maar het is toch weer een volgende stap. Verdriet en geluk liggen idd dicht bij elkaar. Toen mijn zoontje werd geboren (ik lag toen 4 dagen in ziekenhuis) werd mijn vader met spoed opgenomen met poliepen in de darmen wat uiteindelijk kanker bleek te zijn. Hij is uiteindelijk wel genezen, gelukkig.

4. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Dank je. Gelukkig schrok al! De zwangerschapstest is de midstream van 123thuistesten.nl

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nog even lekker gejankt na m'n bericht. Vriend kwam direct naast me zitten en sloeg een arm om me heen terwijl ik net ontploft was..

@mgkb haha ja kan net ons anders praten dan met je man. Niet per se beter.

Lig al in bed, welterusten.

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ach, wat een lieverd zeg! Echte liefde!

Dames werk ze of fijne dag of sterkte by wie het minder gaat vandaag. Heb vandaag tel afspraak met mn bazin. Kijken of ik maandag weer ga beginnen. Ik twijfel nog zo. Lichamelijk lukt het allemaal nog niet zoals ik gehoopt had, mveraar ik wil zo graag weer. Verder gaan, weer het normale leven oppakken. Maar als ik er nu aan denk... Eerlijk? Moet ik er nog niet aan denken. Lichamelijk dan. Kan werk en privé goed scheiden dus net doen alsof alles goed gaat, das het probleem niet.
    Maar ja heb nog drie dagen om op te knappen. Toch? Als ik bij jullie zo lees is iedereen weer ah werk en ik vind dat ik mn collegas zo belast! Daar voel ik me zó rot bij! Zij draaien extra diensten omdat ik er niet ben...

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Goedemorgen meiden,

Vandaag maar naar het kruidvat. Ik ben nog steeds niet ongi en mijn temp. was 37,1. Echt spannend.

Fijne dag allemaal !

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #1168 Bouwjaar1979, 8 feb 2013
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
    @ mgkb... Moet jij niet slapen op dat tijdstip?
    Ik zit alweer in de trein. Op m'n werk gaat het aardig. Ik denk wel dat t veel scheelt wat voor werk je doet. Ik zit veel achter de pc, met nog 2 collega's op een kamer. Ik kan dus rustig ff huilen als dat zo uitkomt. Zoals gisteren toen m'n eigen huisarts nog belde. (waarnemer had eerder al gebeld) Mijn werk ligt grotendeels stil als ik er niet ben. Ik 'belast' niemand.

Bovendien moet je niet aan t werk gaan omdat je leest dat de meesten dat doen hier. Iedereen is anders. De ene zal meer tijd nodig hebben als een ander. En als je alsnog naar huis moet zullen ze ook niet helemaal blij zijn toch? Bovendien is het ook niet voor iedereen ven lang/kort geleden

Ik had en heb wel moeite om t normale leven weer op te pakken, voelt een beetje alsof je verder gaat op oude voet, niets veranderd. Maar er is wel iets veranderd. Komt wel denk ik, ik maak me er niet druk om dat ik daar moeite mee heb of af en toe loop te huilen. Heeft z'n tijd nodig.

Oja en ik heb nu meteen de hele week gewerkt, dat had ik niet moeten doen. Ik denk dat 3 dagen een mooie start was geweest. En dit terwijl ik woensdag thuis gewerkt heb en dus niet hoefde te reizen

Vanavond uit werk door naar waar vriend werkt. Die is met de auto en dan rijden we meteen door naar Holwerd, waar de boot naar Ameland gaat. auto laten we op t vaste land, kost 76 euro om m mee te nemen. Veel te veel geld en ach wsl heb je m amper nodig. Zondag eind vd dag weer naar huis.
    Zal dus weinig schrijven komend weekend en maandag wsl veel te lezen hebben :D

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ikapika dat klinkt iig positief

10. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Ikapika, ben erg benieuwd of je test kan laten liggen tot het weekend:D

@bouwjaar 1979: alvast heel veel plezier op Ameland. Waai lekker uit en geniet van elkaar.

@temperaturen: welke meiden hier doen dat? Ik ben er vanochtend mee begonnen. Alleen geen idee hoe het werkt. Vanochtend (tweede dag na ongi) was mijn temperatuur 37,05. Ik moet nu dus eerst zien te achterhalen wat mijn normale temp is en als die dan op een dag hoger is, is dat zeer waarschijnlijk mijn ei?;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

aaaah nou dan hoop ik dat alles goedgaat meid!

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Pff.. Ik ben trouwens echt toe aan weekend. Normaal had ik dat nooit zo, maar sinds die miskraam lijkt alles wel wat vermoeiender op de één of andere manier.
    Gelukkig vandaag een rustig dagje. Twee klassen zelf lesgeven en de laatste les wordt overgenomen door stagiaires. Mag ik lekker achterin zitten :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar wat zijn ze toch super he die mannen!
    Ika jeetje ga je vandaag nog testen of?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jaydee ik ben blij dat ik morgenvroeg niet perse om 7uur hoef op te staan pfffff dus ik snap je hoor!
    Ben ook emo moe!

15. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh en Redrose, ik snap je onzekerheid. Ik denk dat ik ook elke keer zou blijven testen, vooral tot ik die eerste echo gehad zou hebben. Maar toch moet je proberen het los te laten en proberen te genieten. Je tests zien er iig heel mooi uit, dus probeer ervan uit te gaan dat alles goed zit:)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik tempte voor Ukkie ook al heel lang (alle tijd voor gehad...) en op een gegeven moment zie je echt wel een duidelijk patroon terug. Meestal daalde mijn temp vlak voor of met de ongi. Het ei was ook goed terug te vinden, al kon het wel verschillen wat mijn temp deed, soms meer in stapjes en soms schoot ie in 1x omhoog. Het moet iig minimaal 0.2 gr hoger zijn dan je basis temp ervoor.
    Hou je het bij in FF?
    Nu dus ook weer, kweenie uit nieuwsgierigheid. Temp is al hele week stabiel, ook vaag.

@moe: hier dus ook moet en ook echt toe aan weekend. Heerlijk uitslapen hopelijk lekkere bedden en een goede donkere kamer. Alleen wel rekening mee houden dat we moeten ontbijten voor ? 10.00 ofzo.

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Eindelijk!!! :D

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden,

Hier vanochtend even een baalmoment. Na een paar dagen bruinverlies wéér rood bloed. Ben vanaf 6 januari al met bloedverlies bezig. Ben er zo klaar mee. Was ook chagrijnig tegen m'n vriend. Die begreep het gelukkig wel. Hij is vandaag de hele dag op pad voor een verlaat verjaardagscadeau, maar ik krijg het pas over 3 weken. Ben zo benieuwd!

Sorry dat ik even geen reacties geef op andere posts...moest heel even m'n frustratie kwijt...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap je helemaal dido! Is ook gewoon ***!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jeetje Dido, ik kan me voorstellen dat je daar goed van baalt en dat je er onderhand wel eens klaar mee bent.

ennuh gewoon ff spuien zonder te reageren kan hier juist he!

Deel Deze Pagina