Heb een heerlijk topicgeopend..... VOOr als je even iets kwijt wilt zonder discussies! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/419263-wie-schreeuwt-mee-5.html
Vraagt net een collega hé tijd niet gesproken, gaat het goed? Ehhh... ja ik zat vorige week thuis... ...(stilte) .... en nee het gaat niet goed. Ik kan geen masker opzetten. Tranen. En ik ga ook niet zeggen dat het goed gaat als het helemaal niet zo is.
heftig he..... ik vind het ook zo lastig als ik mensen onverwachts tegen kom. Dikke knuffel voor jou meid!
Dido, wat irritant he, dat stomme bloed! Pfffff ben er ook zo zat van! geen sorry zeggen hoor, nergens voor nodig!
Ben helemaal blij! Net een mooie doos besteld om alle spulletjes in te bewaren van de zwangerschap. We hebben veel kaartjes, kleurplaten etc gehad dus fijn om alles bij elkaar te hebben straks! Weer een stukje in het afsluiten....
Ja heerlijk topic hè hahahaha...soms is dat gewon even fijn zonder commentaar alles eruit gooien ! Bwjaar zeker geen masker opzetten meid.....zo weten anderen ook of ze je even met rust moeten laten.
Het dat is wel een goed idee voor als ik er aan toe ben. Kaarten & herinneringesboekje staan nu nog op de kast, maar alles wat verder met de zwangerschap te maken had een in doos gegooid. Ook de Nijntje-knuffel die we gekocht hadden toen ik pas positief getest had. Doet me te pijn om te zien. Afsluiten gaat echt stukje bij beetje he, dat merk ik wel. Als ik in de spiegel kijk lijkt ik wel jaren ouder. Nou gebruik ik geen make-up aangezien ik dat er toch aldoor afjank, maar toch.
Hier heb ik de testen nog altijd niet bekeken,..,.laatst de foto's wel eens weggegooid van de testen. Was toch even emo....het is dan het echte bewijs dat ik echt zwanger was.... Maar stapje voor stapje Bwjaar ...alles in je eigen tempo. Het heeft geen haast. Gebruik de tijd dat je nu ongi bent nog om te verwerken....die heb je toch nodig hoor.
Hier ook nog geen make up hoor. Blijf poetsen anders Wat Lov ook zegt, stapje voor stapje. Hier woensdag de kaarten van de kast gehaald. Iedere keer weer een stapje! Er zijn heel veel mooie dozen en kisten voor de spullen Bouwjaar. Ik heb wat besteld bij WELKOM | MUURSTICKERS Klein Idee maar vind de dozen van Hart Van Hout - Liefdevolle grafkistjes voor prematuur en voldragen baby's, urnen, harten en herinneringen van hout ook erg mooi! Nu even gauw wat boodschappen doen!
Hoi meiden, wat hebben jullie weer een hoop geschreven!!! Heb even geen tijd om alles bij te houden, deze week 4 dagen gewerkt en as. weekend verjaardag van zoontje. Ben dus druk met opruimen, wassen, boodschappen etc etc.... Hoop na het weekend even uitgebreid op iedereen te komen reageren... Allemaal alvast een fijn weekend! (kom vanaaf nog wel even spotten of Ika getest heeft! )
Ik heb ook eerst uitgebreid gekeken hoor! Wij krijgen een witte doos met zilvere letters en een vlinder.
Vandaag een goede dag.......zon schijnt,zit lekker in me vel........voor alle meiden die een rotdag hebben veel sterkte en ik hoop dat de zon ook snel weer voor jullie gaat schijnen.........een dikke knuffel van mij en ik kom vanavond weer effe spreken en reageren
Vaag, Ik dacht ik gooi er nog even een ovu-test tegen aan om te kijken of die lichter is dan woensdag. Nou streepje is vlgs mij lichter. Vervolgens komt er nog een roze streep voorbij trekken van links naar rechts, nog nooit gehad. Zie foto's iemand ooit gezien? Zou dat dan HCG zijn? Ik heb een zw-test in mijn bagage gegooid dus ik zou van het zondag nog kunnen kijken of die blanco blijft. (zal wel niet) (niet de nieuwste mobiel dus foto's zijn niet helemaal scherp)
@Dido, zo lang bloedverleis! Das zeker heftig en meer dan genoeg reden om zonder sorry je frustratie te uiten!!!! Hier hetzelfde, blijf ook bloeden maar niet als een ongesteldheid...dus wat is het dan wel?? Hadden we overal maar antwoorden op! Sterkte meis! @Bouwjaar: ja wel een lichter streepje, maar ik heb er te weinig verstand van om er iets over te zeggen, gebruik ze zelf pas sinds deze maand en ik maakte er direct al een potje van door niet op hetzelfde tijdstip te testen...:x @losje: fijn! Geniet van de dag. @herdenkingsdozen: gaaf zeg! Hier alles in een kartonnen verhuisdoos gegooid een half uur na het slechte nieuws! Er hingen allerlei kleertjes, knuffels, tutdoekje, schoentjes, sokjes en van alles aan de spiegel, kaartjes op de kast met echo's, zwangerschapsdagboek, ALLES direct weg. Erg he?? @MamavanDJ: gefeliciteerd met je zoontje!! Zal een druk weekend worden, kun je het een beetje aan? @Jaydee (mooie naam trouwens!, geen idee of je ook echt zo heet...):fijn dat je bijna weekend hebt, wat kun je ernaar uit kijken he? @RedRose, hoe gaat het met je meis? Begin je het al te geloven?!?! @Ikapika: TESTEN TESTEN TESTEN. Wij kunnnen NIET wachten!!! Hahaha @MamsieM en Lov23: hoe gaat het met jullie?? Dikke kus!