Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ika, gefeliciteerd!!!! Super meid, ga lekker stuiteren vanavond en van het weekend!!!
    Wow, zo fijn dat het alweer bij twee meiden raak is bij ons! Nu Bella.... en dan de rest!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat stom he, na die tranen die we delen zit ik nu echt met een big smile het bericht van Ikapika te lezen!
    Wat kun je dan blij zijn voor een "onbekende"

Losje, ik heb nog wat bloedverlies (bruinig van kleur). Heb ook wel een echo gehad ter controle de dag na MK. Ik kijk het nog even aan maar hou het zeker in de gaten!

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!! Zie je nou wel?!! Geniet ervan meis!!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik bleef drie weken bloeden toen(rood) maandverbandje vol per dag..........

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja doorom. Zit nu op 2,5 week na MK en heb dus bruin, vooral na het plassen. Denk dus wel dat alles schoon is.

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja dan denk ik ook wel dat je schoon bent!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dankjewel voor alle lieve felicitaties!!!! :)

Vriendlief kon ook niet meer wachten. Eda, je hebt gelijk, het weekend begint om 17.00 ;)
    Ik had wel het gevoel dat het raak was, maar durfde niet te hopen. Ik heb de hele dag door een wee gevoel in mijn maag en ben al een paar dagen super moe. Ik had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
    We hebben samen op het testje staan turen, vol spanning. Toen verscheen er een heel licht streepje... we hebben in elkaars armen staan huilen. Ik hoop zo dat deze zwangerschap goed gaat. Ik ben wel bang, maar wil ook proberen te genieten. Je hebt het nou eenmaal niet zelf in de hand.

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Je moet ook genieten meis! Je hebt nooit een garantie! Hup 9 maanden op die roze wolk!! En ik hoop dat ik zondag erbij kan springen ;)

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wifi op de boot en m'n notebook mee (hoezo verslaafd)

@ika gefeliciteerd wat zul jij een fijn weekend hebben

@hier gyn uit amc belde nog om 18:00 het chromosoom onderzoek was goed dus geen erfelijke oorzaak voor Ukkie's defect.
    Dubbel het is dus echt botte pech geweest, en voor wat ie had waren de omstandigheden zoals het er nu uitziet het minst slecht. Maarja de echo ziet niet alles en ach nouja het besluit is op veel meer punten gemaakt.
    Positieve ervan is dat de kans op herhaling dus erg klein is... (wat is er klein vroeg ik...tja moeilijk om getal aan te hangen maar <1%) Oftewel duimen maar dat je niet 2x de loterij wint.

@mamsie wsl is het wel schoon als je alleen bruin heb, maar toch zie ik dat ook graag helemaal verdwijnen. Dan kan die maandverband ook weg. Ik heb 2 dagen niks gehad en vandaag weer een klein plekje. Maarja zolang ik niet weet hoe lang dat duurt blijf ik dat spul maar gebruiken. Hoef ook geen ravage in mijn ondergoed.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Het is toch ook knetterspannend Ika!
    Mooi dat jullie samen getest hebben. Bijzonder!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Een keer kan genoeg zijn :D
    Spannend hoor....ik duim voor je!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhh super meid! Ik dacht het wel al hoor:D
    Gefeliciteerd !

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap hey helemaal hoor dat je bang bent nu Ika! Is ook volkomen normaal....maar dit kindje verdient het om van genoten te worden lieverd. Of het fout gaat weet je toch nooit.....
    Maar deze keer gaat het gewoon helemaal goed! :D

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja heb sinds 2 dagen inlegkruisje in en dat gaat goed maar helemaal vertrouwen doe ik het niet...

Maar fijn zeg, dat de kans op herhaling zo klein is!
    En nu lekker genieten van je weekend meid!

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    hahaha ja dat zeggen ze he!
    woensdag geklust en donderdag denk ik de eisprong gehad te hebben. woensdag beetje slijm, donderdag heel erg.
    Maar ik heb mijn mannetje ook niet meer gezien sinds donderdagochtend.
    Eens in de zoveel tijd hebben wij dat helaas. Ikke ochtend werken en hij smiddag tot 11 savonds.
    Baal der beetje van maar ja misschien was woensdag wel genoeg. ;) Had graag gezien dat de kans iets groter was geweest.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het vruchtbaarst ben je voor je ei....dus wat dat betreft zit je goed toch :D

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ja dat wel ja.. ach ja we zullen over een weekje of 2 zien. Ik heb gewoon ik verwacht niks. Is het wel zo dan natuurlijk helemaal super!!
    Als het niet zo is ga ik denk ik toch wel die ovu testen gebruiken. Vind het toch wel heel handig.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik ben er wel blij mee moet ik zeggen....

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook hoor Lizzie, we zien wel!

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ika van harte gefeliciteerd!! Super voor jullie, geniet van dit prachtige weekend

@NOD: Ik zie dat ik de laatste ben die kan testen. Hoop dat er voor die tijd nog meer zwangeren bij zijn gekomen...

Deel Deze Pagina