Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames omdat we september oktober aardig vol gekletst hebben weer even een nieuwe !
    2 nieuwe maanden dus weer nieuwe kansen !
    Voor de zwangere dames gezellig als we met z'n alle blijven kletsen !

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Je had er al een geopend.. ik had net een reactie geplaatst in de vorige..

We moeten eigenlijk een andere naam verzinnen.
    Niet iedereen zit meer op het wachtbankje..
    Maar dan gaan we dat wel in November regelen...

Ik ben er in iedergeval weer bij!
    Hopelijk komen alle dames ook de zwangere hier ook weer.
    Vind het ontzettend leuk omdat we best wel hele gesprekken hebben..
    Lief en leed:)
    En vind het leuk om jullie te volgen in jullie zwangerschap

3. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Hoiiiiiiiii

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha ik zag et net ja :p maar goed id voor de volgende keer ja alleen dan moeten we idd een goede naam verzinnen want straks word die weer gesloten -.-

5. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Nieuwe ronde nieuwe kansen

6. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Jullie we gevonden! Hoop op weer een vruchtbare maand komende maand, afgelopen maand was een topper dus ik zeg: op herhaling :D dan hoeven we in november ook geen nieuw onderwerp hier meer te openen ;) , kunnen we er eentje openen onder 'zwanger' :D

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ja ben er 😃!!

Gezellig , nieuwe ronde , nieuwe kansen !!!!

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jaja hier ook gevonden! En nog eerst ff reageren in het andere topic he hihi, muts dat ik ben. Maar abbo op deze is inmiddels gebeurd :) kletsen maar! Hopelijk is oktober een vruchtbare maand!

9. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Haha ik zag het dat je nog gereageerd had in andere topic..

Gezellig kletsen we hier weer verder.
    Ja hoop op een vruchtbare maand voor ons als wachtende.
    en voor de zwangere een mooie echo.

10. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend gertine! mijn duimen draaien voor je!
    Sabine hoe zit het nu bij jou?

Ik zit inmiddels op dag 34.. En echt ik voel niks aankomen..
    Soms lichte menstruatie krampen, maar zodra ik ze opmerk verdwijnen ze alweer..
    Ik voel nog steeds afentoe rechts me eierstok maar dat is wel minder geworden.. gisteravond toen ik op de bank hing voelde ik opeens aan de linkerkant ter hoogte van mijn navel een soort van apart drukkend/duwend gevoel.. Niet heel heftig ofzo maar wel apart..

Verbeeld ik me dit nou gewoon :) geen idee..
    Morgen maar weer een testje denk ik, vandaag niet

Mijn moeder weet hier trouwens van, die vind het allemaal wel leuk..
    ik had haar gebeld toen ik dat bloed had de 18e met de vraag of het herkenbaar bij haar was aangezien ze er al 3 had geproduceert:D

Mijn zus heeft 2 weken geleden bekendbaar aan ons gemaakt dat ze zwanger was, hartstikke leuk!
    Ze zit nu op 8 weken en ik moet me mond houden tegen de buitenwereld nog;) best moeilijk! Ik word eindelijk tante:D
    Me zus zei gisteren dat 2 aug de eerste dag van haar laatste menstruatie was, ik floep er zo uit dat de mijne de 29e was.. oeps! me zus keek me zo een beetje zo aan::$ , zie je ik wist het! riep ze...
    naja me zus weet het nu ook;) heb maar niks tegen me vriend gezegd:)

me zus was trouwens heel relaxed, keek helemaal niet raar op toen ik vertelde dat ik negatief testte, gewoon volgende week weer ff doen zegt ze..

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hihi wat leuk voor je zus larosa hopen dag jij een deze dagen ook een mooie positieve test hebt! Haha ohw ik versprak me ook hoor , ik had toen die zaterdag was mn broer hier en me vriend zij ga niet testen voor je NOD maar ik had zo het gevoel van ik moet testen dus ik had smorgens al testen gehaald en toen die middag testpoint boven gedaan dus me vriend naar boen geroepen en hij ja ik geloof het niet test volgendeweek maar opnieuw ik voelde me dus gekwetst en de 2e testpoint gedaan waar hij bij was ja nou uh ik geloof het nog niet wil niet dat je vandaag nog test en ik dacht dikke he dus naar de etos cb digitaal gehaald en ik zo ja ik ga de was opvouwen maar hij wist niet dat ik een digitale zou doen dus ik overheen geplast naar zolder om de was op te vouwen en wachten op de uitslag ja hoor zwanger 1-2 ik heel hard gillen dus mijn vriend komt rennend naar boven ik zo kijk schatje nou vriend geloofde het wij naar beneden me broer zo wat is er ik lachen had ik me broer de foto gestuurd want vriend wou niet dat broer het al wist,

Maar hier nu echt wel een emotionele dag van geluk dan, zit nu te denken ja ben alweer 11 weken binnen 9 weken hoop ik dat we weten wat het word en dan word me darmenbuik hopelijk al een zwangerschaps buik voorheen leek 5 weken al lang en nu denk ik echt 9 weken is zo kort 9weken geleden is het kleintje gemaakt Alsof het de dag van gister is zo gek, voordat we het weten is de kleine er heb echt vlinders in de buik

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    LaRosa wat leuk van je zus.. Nu jij nog hopelijk heb je snel een positieve test. Want dit is echt niet te doen meer.
    Wat is een lichaam toch vreemd.

Sunshine: wat vliegt de tijd dan he.. Voor je het weet is het zover..
    En je darmenbuik zal wel snel veranderen in een zwangerschapsbuikje..

Ik heb nog steeds vruchtbaarslijm vandaag al een keer me broekje verwisseld die was wel erg nat! nog niet het gevoel dat ei gesprongen is. Maandag had ik dat wel. Maar heb nooit zoveel slijm nadat ei gesprongen is. Dus vanavond denk ik maar weer klussen.

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @larosa: hopelijk morgen toch echt n goede test! Wat leuk van je zus!

@sunshine: zoals gertine al zegt wat gaat de tijd snel! Bijna 1jr geleden had ik mijn lieve meisje op mn buik liggen.. Nu kruipt ze heel het huis door! Vliegt zo hard voorbij! Echt, maak genoeg fotos want je vergeet het zo snel weer!

@gertine; klusze!! :p

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja echt gaat hard! Hoop dat me darmenbuikje snel anders word ik ben altijd heel slank geweest maat xs/s maar nu :/ zal zo is foto plaatsen heb er nog wel een van eergisteren me camera van me tel is er gister mee opgehouden -.- dus let niet op hoe charmant ik er verder bij sta kwam net onder de douche vandaan haha

Zolang er vruchtbaar slijm is gewoon lekker doorklussen

15. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Sunshine, wat heerlijk om te lezen dat je je zo geweldig voelt!:)
    Lekker van genieten!

Gertine heel veel klusplezier !!hihi

Ik voelde vandaag weer vreemd duwend gevoel achter me navel..niet pijnlijk maar wel apart, verbeeltenis of symptoom??
    wat ik ook al een paar dagen heb, is een vreemd zenuwachtige kriebel in me buik..weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven..
    Maandag zei ik het nog tegen me vriend, ik noemde het toen onheilspellend alsof er wat gaat gebeuren die dag..nu bedenk ik me dat het miss ook een symptoom is??
    zijn er meerdere die dit herkennen??

sinds vanavond ook brandende tepels, kan komen omdat ik keek of er vocht uit kwam:p uit 1 tepel wel een druppel dus
    lichte steken in me linkerborst..

Blijf er met me kop niet bij kunnen... Jullie hebben allemaal gelezen hoe ik overtuigd was dat ik zwanger was/ben, echt heilig van overtuigd! 6 dagen over tijd en negatieve testen waardoor ik per uur me gedachten wissel van wel zwanger naar niet zwanger...

ben zo benieuwd naar morgenochtend maar ben bang dat deze weer omo-wit word :(

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Sunshine: mooi buikje hoor :) Ik heb na de vorige zwangerschap een klein buikje overgehouden, dus er zit al iets meer dan bij jou.
    Al was ik na de bevalling meteen weer op normaal gewicht, er verandert toch iets aan je lichaam. Heb nu wel het idee dat het sneller gezien gaat worden!

@larosa: dat duwende gevoel ken ik niet. Die zenuwachtige kriebel wel, nog steeds heb ik die. Vroeg me al af of dat normaal is, of omdat ik gewoon zo blij ben haha! Dat van je tepels zou kunnen, heb ik geen last van gehad. Maar het lijkt allemaal toch steeds meer naar een zwangerschap te neigen hoor. Zou me zeer verbazen als je morgen nog negatief test!
    Ik duim voor je iig! Weg met die onzekerheid!

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Leuk buikje hoor sunshine !! Die verandert snel hoor . Let maar op over een aantal weken . Mijn zag er idem uit bij m'n eerste zwangerschap . Was ook een licht gewicht dus al snel darmen zichtbaar haha.
    Nu hetzelfde als wat choco zegt. Vorm verandert wel na zwangerschap . Ik zie het zelf nu al en merk dat andere ook stiekem staren. Nu rond de 6wk plus maar darmen erg opgezet en veel krampen daar dus ook wel echt een buikje zichtbaar. Niet extreem hoor maar kan het niet inhouden zeg maar.

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje dames nou mijn buikje was getraind ik deed 3x per week krachttraining had dus niet verwacht dat het zo snel zou gaan zo zag ik er eerst uit en hoop het ook wel die kant op te kunnen laten gaan na de zwangerschap

19. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ach ja hoor. Het vergt de een meer moeite als de ander maar ik verbaas me dat je na zo een mega buik toch weer een mooi figuur kan creëren . Ik zal eens kijken of ik nog een preggy foto heb

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Deze foto ben ik 28 weken zwanger .. Kan even geen duidelijkere foto vinden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg