Zwanger willen worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wensje88, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Nou meiden het bewijs oh ik ben zo in de zevende hemel en ik weet en voel dat het zoeken is anders dan de vorige keer...ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn. Mag ik hier nog wel mee kletsen? ! Het zal ook nog wel eens spannend zijn en jullie bewijs en dat xxx

Ik hoor het wel

Bijgevoegde bestanden:

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Woowww hoekje van harte gefeliciteerd! ! Het is je super gegund en zeker mee blijven kletsen hoor, ik wil alles blijven volgen!! Hoe voel je je? En je vriend?
    Je zal heus nog eens onzeker zijn en ik denk dat je dat juist hier goed kan bespreken 😊
    Straks zijn we in dit clubje gewoon met allemaal zwangere dames :D

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Gefeliciteerd Hoekje! :D

Gewoon blijven hangen hoor, hou ons op de hoogte!

4. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Bedankt meiden. Was wel een mooi huwelijkscadeau we waren gisteren 9 jaar getrouwd. Dus het kon niet meer stuk. Fijn dat ik mee mas blijven kletsen. Ja het is zeker spannend maar het voelt anders dit keer het zit goed daar gaan we helemaal van uit en dat voel ik. Ik sprenkel Hee, veel roze over jullie heen. En ik hou Julie op de hoogte. Zou leuk zijn eigen clubje met allen zwanger :)

5. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Bedankt voor je lieve woorden! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap wat onwijs fijn voor je zeg!! Wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe!

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hoekje hoe voel je je nu..?

Ik ben fijn aan het wachten op men ei.. Het duurt en het duurt maar.. Blehhh hou echt niet van dit wachtbankje.. Hopelijk snel weer op het zwangere wachtbankje, is toch minder erg :)

Iemand al in de buurt van haar NOD..? Of allemaal aan het wachten op de ei?

7. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Dat wachten duurt lang hè wensje88! Ik heb gisteren mijn eisprong gehad, hele dag last van ovulatiepijn. En nu is het afwachten. Ik ga pas een test gebruiken als ik overtijd ben dus nog twee weken wachten...probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar heb nu vakantie dus het is best lastig om met andere dingen bezig te zijn.

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier heb ik alleen nog een beetje spotting dus morgen is het bye bye ongi, en ik hoop dat ie sowieso 9 maanden uitblijft haha. Ik ben overigens wel superblij dat mijn ongi nu maar 5 dagen duurt. Het jaar tussen de pil en nexplanon had ik een regelmatige 30 dagen cyclus waarvan 7-8 dagen ongesteld, dat was echt een hel. Denk dat het nu wel goed zit. Ik vereacht mijn ei in indergeval eind volgende week, maar ga al vrij vroeg beginnen met de ovulatietesten en ik ben vanaf deze maand bezig met de Billings methode, best wel interessant!

9. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Hoekje!!! Ik snap dat het heel angstig is, maar t schijnt dat toch de meeste zwangerschappen goed gaan ;)!! Probeer er wel een beetje van te genieten meis!
    xxxx

10. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Pfff wat duurt het lang.. Men ei is kwijt na men miskraam.. Ik weet dat je cyclus vaak wat van slag is maar o o o wat kan ik hier slecht tegen.. :) vandaag op CD20..gerekend vanaf echte miskraam en normaal vandaag men ei maar nog niks.. Ziet er ook niet uit alsof hij er al aan komt we testen door en wachten maar af meer kan je niet doen.. Vriendlief is nu ook ziek dus opzich maar beter dat men ei nu niet is anders hadden we er niet eens iets mee gekunt ;) hoe is het bij jullie dames..?

11. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    En is je ei inmiddels geweest Wensje88? Kan inderdaad allemaal even ontregeld zijn door de miskraam.
    Ik mag zondag testen. Tot nu toe nog geen test gedaan, dat geeft echt enorm veel rust. Heb wel al wat gevoelig borsten, maar kan natuurlijk ook nog van ovulatie zijn...ben benieuwd maar ik reken nergens op.

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Irritant Wensje! Hopen dat ie eens deze dagen toch nog komt opdagen haha.

Hier denk ik de hele tijd dat mijn ei eraan komt maar dan is het weer vals alarm. Maar het is ook nog vroeg. Hoe obsessed kan ik zijn zeg, pffff.

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Nope ei is nog niet terecht, wel vruchtbaar slijm dus ik vermoed dat hij niet lang op zich laat wachten.. Ovu testjes lopen opzich wel wat op maar nog geen knaller :)

Spannend bobbele ik duim voor je dat het raak is en dat je een mooie plakbeeb hebt :)

Melliemuis irritant he dat wachten op je ei :) en dan straks weeeeeer wachten haha

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Net een dikke klodder vruchtbaar slijm (beetje too much information misschien) dus ik doe nog een een ovulatietestje en toen was ie hartstikke wit. Goedkope rotdingen (30 stuks voor ong. 5 euro). De ene keer donker, de andere keer wit. Straks maar ff langs de drogist voor betere testen ;) Snapderniksmeervannnn. Voor de zekerheid vanavond maar gezellig maken hihi.

15. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Melliemuis wat raar dat die ovu testen niet reageerden! Heb je uiteindelijk nog andere gehaald? Ik heb altijd wel goede ervaringen met die van de action. Niet zo duur maar wel gevoelig.

Hier inmiddels goed nieuws...al drie dagen positieve zwangerschapstesten! Nog heel licht, maar ze staan er wel! Zit nu weer op andere computer waar foto's niet op staan, maar heb ze geplaatst hier:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/529810-voorzichtig-blij.html

Ik probeer nu gewoon een paar dagen niet te testen, dit leverde de vorige keer zoveel stress op. Ik ben soms ook gewoon bang dat het daardoor toen mis is gegaan. Onzin natuurlijk, maar wil die stress niet meer. Ik ga proberen een beetje ervan te genieten. Hoop dat jullie ook snel positieve testen in handen hebben. En hoop dat ik hier nog mee mag schrijven! :)

Hoe gaat het verder met jullie?

16. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Bobelle: Gefeliciteerd meid! Fijn dat je er gewoon van probeert te genieten, dat wil ik straks ook gewoon kunnen.

Ik heb inderdaad een dure (erg dure) ovulatietest gehaald. Hij was in de aanbieding gelukkig. Maar vanochtend kreeg ik mijn eerste knipperende smiley dus dit word een gezellig weekend :D

Bekijk bijlage 410951

17. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Woowww bobelle ! Wat een mooi nieuws wat zou dat geweldig zijn..! Tuurlijk mag je nog meekletsen!! Ik gun het je van harte meid

Fijn melliemuis een positieve ovulatietest hup aan de klus hihi hier ook gister een bijna positieve dus ik zal vandaag wel mijn echte knaller hebben 😊 dat betekent dat men cyclus maar een weekje verschoven is na de MA dus dat is wel positief..! Straks nog even testen en dan ook hier een gezellig weekendje 😍
    Vertellen jullie je vriend dat je een positieve ovulatietest hebt.. Hier wel maar heb het idee dat het hem een beetje teveel druk oplegt.. :) dus ga er maar niks meer over zeggen..

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik zeg het mijn vriend niet maar ik denk dat hij het wel merkt aan mijn gedrag hahaha.

19. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Haha jaa dat zal hier ook wel zijn als ik het niet zou vertellen..!

Hier een echte knaller binnen 40sec haha dus ik ben happy, men cyclus doet het gewoon weer goed. :)vanavond aan de klus en dan kijken wat men temp morgen doet.. En dan op het wachtbankje.. Gezellig samen melliemuis :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,8 KB
      Weergaven:
      0
  20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Jaaaaaa en dan moeten ze ook alletwee deze maand raak zijn, dan is dit topic ook alweer bijna leeg haha.

Deel Deze Pagina