Doe ik zeker meis! fijn dat je er voor me bent Enne, hij krijgt nu totale checkup: hart scan, nier scan, lever scan, bloed onderzoek, urine onderzoek en nog meer van dat soort onderzoeken.. Ze willen nu gewoon alles doorlichten.. Dus hopelijk nu eindelijk duidelijkheid, want dat hebben we dus nogsteeds niet.. Ik laat het je weten meis! KNUF xx
NOD LIJSTJE: 17 september - Mirtjuh Zwanger: Kalfje 1985 Tara26 Diana88 Dolfijn1982 Heb je datum even in september gezet, een cyclus van 7 dagen lijkt me wat kort
Is goed ... zou mooi zijn 17 september, heb ik weer een mooie cyclus. Even afwachten, als ik mijn ei gevonden heb laat ik het je weten.
Hey hai, ik had de eerste echo toen ik precies 9 weken zwanger was. Toen konden we het hartje op de echo al goed zien, alleen nog niet horen.
Dolfijn, oh dus even een chek upje, succes ermee! Oh en 1 dag later de echo, pff moet je nog een dag langer wachten, ha ha , maar is de moeite wel waard hoor!
hahah en dan ben ik op 1 dag na 9wk.. Dus hopelijk heb ik dan ook een mooie, duidelijke echo Kan niet meer wachten hoor, merk nu wel dat het van mij mag gaan gebeuren.. maar tja, nog 10 dagen geduld hebben..
hihihi Lief van je.. tel hier ook echt af.. wil weten of alles goed is en of ik het van de daken mag gaan schreeuwen; Wil het echt niet meer stilhouden!! En jij je ei al gespot? Succes meissie, hoop dat je em vind en goed kan gebruiken KNUF
En deze dag is ook weer zo goed als voorbij.. Dus nog maar 7 dagen te gaan.. en dan zullen we weten of alles goed is in mijn buikkie
hihihih hahaha ja echt wel.. begin nu weer te twijfelen of alles goed is.. ben de laatst dagen echt minder misselijk en probeer daar wel van te genieten, maar maakt me toch onzeker.. Verder nogsteeds bij tijden krampjes in onderbuik en geen andere rare dingen dus we gaan nog steeds uit van posi nieuws
komt wel goed meis! dat zijn gezonde zenuwen. dat had ik ook, ik dacht straks is er niets te vinden of te zien! en ik had helemaal nergens last van, niet misselijk ofzo. voelde me dus helemaal niet zwanger. nu eigenlijk nog niet echt, terwijl der echt een kleine spruit zit. heel gek is dat.
Ja, voor jou morgen de 12 wk grens.. Echt super voor je!! Fijn dat alles goed gaat tot nu toe.. en ik geniet ondertussen ook gewoon hoor.. maar kijk gewoon uit naar die echo
en Mirtjuh... ei gevonden?? Hoop voor je dat ie toch zo langzamerhand zich weer gaat laten vinden.. Succes meis! x
Oooh wat leuk dit... Ik ben hier net nieuw en kom meteen dit topic tegen... Ik heb een vriend die 56 is (binnenkort 57) en ik ben 36. Dus ook 20 jaar verschil. Hij heeft een volwassen dochter uit zijn huwelijk. Ik heb 2 kinderen van mezelf en we willen nu graag samen een kind, maar ik word niet gemakkelijk zwanger. Ik heb nu 2x een IVF-behandeling gehad. De 3e willen we nog wel doen, maar we hebben besloten om even rust te nemen. Ik ben wel benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen eigenlijk.
Welkom hier Breille! Grappig om te lezen dat jullie ook 20 jr leeftijdsverschil hebben en fijn om te lezen dat het toch meer voorkomt.. Ik hoop dat je 3e IVF poging wel een succes mag worden.. kan me goed voorstellen dat je eerst even rust neemt.. Neem je tijd meis! Ik en mijn man hebben ons leren kennen via eerste vrouw van manlief.. Zij was een vriendin van mij. Helaas kreeg zij kanker en kwam te overlijden.. Ik ben veel in het gezin geweest als vriendin en dit is later uit gegroeid tot een mooie relatie met manlief en zijn kinderen.. En nu dus zwanger van ons eerste kindje Klets hier lekker van je af en hou ons op de hoogte over de ontwikkelingen tov IVF.. Succes meis! xx
Hoi Dolfijn! Dank je voor je warme woorden en voor je verhaal. Wel heftig, maar toch ook heel mooi eigenlijk! Ik zag het dat je zwanger bent... meid wat super! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Heb je al een afspraak voor een echo??? Ik hoop ook dat mijn 3e IVF-poging raak zal zijn. Ik heb nl. wel zoiets van: Daarna is het over! Dan is er voor mij en mijn vriend geen mogelijkheid meer op een kindje van ons samen en ik zou dat heel jammer vinden. Het is dan zo definitief. Nu heb ik nog steeds zoiets van: Het kan nog! Er is nog hoop! Ik zal onze ontmoeting later even vertellen, want ik moet eerlijk zeggen dat het niet echt makkelijk was om het aan vriendinnen te vertellen. Zij steken er ook behoorlijk de draak mee moet ik zeggen en ik kan daar niet zo goed mee overweg... Dus daar wacht ik nog liever even mee als jullie het niet erg vinden... Ik hou jullie zeker op de hoogte! Ik hoop dat het hier zo gezellig blijft
Hey Breille, Voel je niet verplicht om iets te vertellen.. het is leuk om van elkaar te weten maar zeker geen verplichting!! Ik heb volgende wk dinsdag ochtend mijn echo en kijk er echt zo naar uit!! hahah wil niet meer wachten en het iedereen vertellen.. maar ja, dan wil ik wel weten dat het nu in elk geval goed zit! Dus ik wacht nog tot dinsdag maar dan ga ik het lekker van de daken schreeuwen Hou jouw hoop vast en kan me goed voorstellen dat je het idee van "na de 3e IVF" niet teveel wilt bedenken omdat het dan definitief wordt.. Lijkt me heel zwaar meis Heel veel succes en tuurlijk blijft het hier gezellig! @Mirtjuh; ben heel benieuwd naar je ei.. Al wat gevonden meis? Hoop het wel voor je hoor! KNUF @1985; Hoe voel jij je? Alles goed? Neemt je energie al weer wat toe? of nog niet? Ik hoop dat je je goed voelt en lekker aan het genieten bent! @All; Voel me vandaag redelijk, alleen sliep eindelijk weer eens echt lekker.. Wordt je wakker omdat wekker afgaat Vandaag weer aan het werk.. bah, het regent ook nog eens en daar moet ik dan door op de fiets.. BAH!! Maar goed, wat moet dat moet.. Tot later dames en allemaal succes vandaag! xx
Dolfijn, nee nog geen ei gevonden hier, maar ik zit pas op dag 12 in mijn cyclus, dus had hem ook nog niet echt verwacht. Bijzonder verhaal meis hoe jij je man hebt leren kennen! Brielle, welkom, leuk dat je mee komt kletsen. Ik hoop voor je dat de derde IVF poging jullie geluk brengt.
Dolfijn Ach en eigenlijk is het helemaal niet zo raar eigenlijk als je de hele periode pakt die het om handen heeft gehad dat wij bij elkaar gekomen zijn, maar toch... mensen maken er kennelijk een probleem van. Ik vond het zo niet leuk hoe de mensen in mijn omgeving er op reageerden. Ofdat ik nog niet genoeg had aan zijn ex. pfff... Maar goed.. zijn dochter reageert heel positief en is echt een schat van een meid. Het is ook geen verplichting... dat weet ik... maar het is natuurlijk wel leuk en ik vraag het ook aan de anderen... Eerst maar eens even de kat uit de boom kijken Ooooh leuk en spannend!!! De eerste echo.... Als het volgende week goed zit, heb je de 2 meest kritieke punten ook gehad hoor. In de eerste 12 weken zijn 2 kritieke punten: 1. Met plm. 6 weken als het hartje moet gaan kloppen en met plm. 8 weken. Als het met 9 weken nog allemaal goed gaat is de kans groot dat het gewoon goed blijft gaan. Dus volgens mij kan je het dan ook gewoon van de daken schreeuwen hahahaha... Ik heb er trouwens nooit een geheim van gemaakt dat ik zwanger was en ook niet van of het een jongen/meisje was en voor bekenden ook de naam niet. Nou dat vond iedereen maar heeeeeeel raar hahahaha... Als ik bij de arts kwam, was het: Heee Briël, hoe is het met je? en hoe is het met Thomas? Voordeel hiervan was dat toen Thomas ter wereld kwam hij er al helemaal bij hoorde. Ja, terwijl we aan de andere kant ook hebben: als het niet lukt is het ook goed! We hebben kinderen, ook al zijn ze dan niet van ons samen, maar ze worden wel zo behandeld. Al is het voor zijn dochter natuurlijk wat lastiger. Ik zie haar niet als mijn dochter omdat ze al volwassen is, maar ik kan wel heel goed met haar opschieten en we hebben besloten dat we op een soort van vriendinnenbasis met elkaar omgaan. En dat bevalt super! Ik ga voor gezelligheid!!!!! hahahahahha Ik kon ook beide keren in het begin van de zwangerschap heel slecht slapen. En inderdaad zo rond een week of 8 werd dat weer wat beter Zal de spanning van het zwanger zijn en het nieuwe wel zijn denk ik. Ooh meid... wat naar... op de fiets door de regen... Bwegghhh.. Ik was vanmorgen zo lekker bezig dat ik er ook een aantal keren door moest; gelukkig wel met de auto. School belde: Maud was haar gymkleren vergeten. Klopt! Stom! Nieuwe schooljaar: mams is nog niet in het ritme! xuse me... hihiih Dus gymtas gebracht. Even lekker met de concièrge gebabbeld... wil ik wgrijden... Roept ze me nog een keer... Maud was haar fietssleuteltje ook vergeten. Dus mams nog een keer naar huis... fietssleuteltje gehaald. Zucht... De container moest ook nog aan de weg en Tom heeft dat natuurlijk niet gedaan he... Dan wordt ie nat Dus ik heb mijn portie ook wel gehad... Mirtjuh Dank je wel!!! Het lijkt me hier ontzettend gezellig en ik vind het zo fijn dat jullie het leeftijdsverschil ook hebben. Even geen oordelen.. lekker gewoon! Iedereen een fijne dag gewenst!!!