Zwanger willen worden; oudere partner met kinderen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Wat jammer dat het zo geslonken is... Moet dus even gelobbied worden ;)
    Misschien anders een ander clubje... Iets algemeners.. in de trent van dat de partner een stuk ouder is?
    Maar zou gewoon leuk zijn als het hier weer meer ging leven...

Ja het gevoel zegt dat idd wel... Maar door de jaren heen ben ik, raar maar waar, ook meer met mijn verstand gaan doen. Dat gevoel van mij nekt me anders nog ;)
    En nu met Tom, tja die gooit toch zijn medische kennis in de strijd en voor zijn gevoel is er dan weinig plaats meer geloof ik.
    Als ie er al van baalt, gaat hij het medisch beredeneren en dat was het dan weer.... ;)

2. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hey hallo,

Jeetje, pff ha ha ik moest heeeeeel wat bij lezen, komt niet vaak voor dat ik hier 2 pagina`s achter lig, ha ha.

Brielle, Jou verhaal is een mooie ontmoeting! Ik vind het absoluut niet raar hoor. Vind dat het dan zo moest zijn. Ben blij voor je dat je gelukkig bent!
    Jammer dat jullie dat gedoe met je moeder hebben, hopenlijk kan dat idd geregeld worden zonder de rechtbank. Is idd te zot voor woorden dat grootouders om zo`n regeling kunnen vragen! Is zo idd ook niet fijn voor je dochter.
    Ik heb geprobeerd alles te onthouden , maar het was zo`n verhaal, ha ha , ben een beetje vergeetachtig.

Groetjes!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hihihi 1985 :) Dit is inderdaad wel eens anders geweest.. Meestal paar korte berichtjes van mij en Mirtjuh en nu ineens hele verhalen ;) maar wel gezellig toch?
    Beetje activiteit hier :D
    Verder alles nogsteeds goed? Begint je buikkie al te groeien?
    Ik merk vooral dat boobs aan het veranderen zijn.. en verder nogsteeds wel buikkie van darmen.. Dus ach, nog even en iedereen mag het van mij gaan zien :)

4. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Hahahah... jeetje krijg je het ineens druk... ;)
    Al had ik het vandaag ook druk hoor.... gezellig druk dat wel!

Tom was vandaag lekker thuis en dus hebben we vanochtend lekker samen doorgebracht met de kids. Daarna zijn we een poesje erbij wezen halen (sealpoint Heilig Birmaanpoesje) als uitbreiding van de cattery. Lekker wezen visiten daar.. en vervolgens zijn we gezellig uit eten geweest. Thuisgekomen de kids op bed (was al 20.15 uur) en even op de bank gezeten. Tom zit nu alweer met zijn neus in de dossiers voor maandag... Dus dat geeft mij weer tijd om hier even weer langs te komen... ;)

Ik denk ook idd dat onze ontmoeting zo heeft moeten zijn, al was het echt niet eenvoudig. Zeker voor mij niet. Ik ben al zo een denker hahah... en dat helpt niet kan ik jullie vertellen ;)
    Maar goed... das ook goed gekomen.

Van mijn moeder en familie baal ik als een stekker. Ik ben er inmiddels ook achter dat je als ouder in Nederland dus helemaal niets over je kind te zeggen hebt als het erop aan komt he...
    Iedereen heeft recht op je kinderen, behalve jijzelf als ouder.
    En nu klinkt dit wellicht overdreven in jullie oren... en dat deed het mij ook.. maar helaas... het is de waarheid.
    Het is ook te zot voor woorden dat grootouders een regeling kunnen vragen. Het kan zelfs als jij vrienden hebt die een band hebben met je kinderen en jullie zijn geen vrienden meer. Als zij dan jouw kinderen willen blijven zien, kunnen ze ook een omgangsregeling bij de rechter aanvragen... Dit heb ik dus gehoord van een jurist. Het is echt te zot voor woorden! Iedereen gilt wel dat het in het belang van het kind is... maar dat belang is maar ver te zoeken hoor... Het is allemaal eigen belang.... helaas...
    Maar goed... voordat ik mijn woede op jullie afvuur ;)

5. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Ha ha ja zeker zeer gezellig!
    Ja hier alles ok, krijg idd al een klein buikje, maar ik moet zeggen, had voorheen ook niet een super strakke buik hoor, ha ha. Dus het valt mij eigenlijk niet op, maar mijn vriend zegt van wel, ha ha. Ja en de (.) (.) pff die blijven idd maar doorgroeien, ha ha!
    Ja meid je buikje komt vanzelf! En nog een paar nachtjes... en dan de echo, joe hoe!

@ Brielle, Oh het is idd te zot voor woorden! Niet normaal dat dit zo hier in nederland gaat! Tsjonge jonge, nou breekt mijn klomp hoor!
    En wat leuk, een klein poesje erbij! Oh die zijn zo lief!

Leuke dag dames!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jij ook een fijne dag meis.. en inderdaad :D bijna tijd voor de echo :D
    Morgen checkup van manlief en hopen dat daar duidelijkheid in komt.. en dan hopen op een mooie, duidelijke, goede echo :)

hihihi Fijne dag allemaal!

7. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Je kan ook alvast foto's gaan maken he "en profile"... dan kan je het alvast vergelijken ;)

Ja het loopt de spuigaten uit in Nederland.. en dat merk je pas op het moment dat je het bij de hand hebt he...
    Tom is het in ieder geval al flink beu en zegt: Liever gisteren emigreren naar Italië dan vandaag!
    (oops...)

Ons jongste huisgenootje.. Siërra.. daar gaat het super mee! Ze heeft al haar plekje veroverd bij ons op schoot tot ergernis van Aisha die echt verbouwereerd zit te kijken dat er nu een ander op haar plekkie ligt hahahaha..
    Siërra is ook een pittig meisje... Ze gromt en blaast naar alle katten en de katten gaan voor haar op de loop hahahaha...
    Met een paar dagen zal het wel verbeterd zijn. Ze ligt nu heerlijk te slapen in het ligstoeltje van Thomas.

Het is een dotje ;)

8. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan hier en oooooh wat was ik blij: Weer afgevallen!!!!!
    36.9 zat ik op... Heeeelemaal super!
    Zelf wil ik graag naar 55 kilo. Dit is volgens de berekeningen mijn ideale gewicht, maar Tom is het hier niet mee eens. Hij zegt dat er wel wat over moet blijven van mij dus hij zegt: 60 en geen gram minder! hahahaha

All
    Iedereen een superfijne dag gewenst!!!!

Dolfijn
    Overmorgen is het al zover... leuk he????
    de echo....

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kijk er zeker heel erg naar de echo uit :D
    enne.. jouw gewicht.. 36,9kg??????
    Ik ben zelf 14,5 kg afgevallen voordat ik zwanger werd.. en moet nu echt oppassen dat ik niet nog afvalt terwijl ik zwanger ben..
    Maar weet dus heel goed wat het betekend als weegschaal aangeeft dat er weer wat af is :)
    Maar idd, moet wel wat aan blijven zitten hoor.. hihihi geen graatmager vrouwtje worden (is namelijk ook niet goed voor zwangerschap!)

10. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Waaaah.. ik bedoel natuurlijk 63.9... ooooopssss hahahahahaha

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah dacht ik al.. hihihihi vond het wel heeeeeel erg weinig :p

12. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    ha ha ha dat klinkt wel beter!

13. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    hahahah wel he...

Maar goed... 63.9 is supergoed toch??? ;)
    Ik kom van 72.3...

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat is idd wel heel erg goed :D
    Ik ben van 86 kg naar 71,5 kg geggaan dus ken het gevoel :)

15. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Zoo hee Dolfijn... das ook een behoorlijk aantal kilootjes minder!!!

Je mag best afvallen tijdens je zwangerschap als het maar met mate is... Dus als je nog wat kwijt wilt en het gaat eigenlijk vanzelf.. niet druk om maken ;)

Ik viel met Thomas ook af ;)
    Ik had in het begin gezegd dat ik dus geen 25 kilo zou aankomen net als bij Maud omdat ik dan toch wel gevaarlijk dicht bij de 100 in de buurt zou komen en dat ik dat absoluut niet wilde...
    Toen zei Tom dus ook dat dat ook niet zou gaan gebeuren, daar zorgde hij wel voor...
    En toen ik dus bleef afvallen, heeft ie me wel een keer streng aangekeken en gevraagd of ik niet expres aan het lijnen was hahaha...
    Toen ik plechtig beloofde dat dat niet het geval was kreeg ik te horen dat het dan goed was..., maar hij bleef me wel in de gaten houden...
    Ja duh!!! hahahah

16. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Goedemorgen dames,
    Hier ben ik weer. In het weekend zit ik bijna nooit achter de computer en we waren er ff tussen uit.
    Zo wat een verhalen om bij te lezen zeg, erg leuk!

@Brielle: Tja, erg lief dat mijn vriend voor mij zijn hersteloperatie heeft laten doen.
    We zijn nu 3,5 jaar samen. In het de eerste 2 a 2,5 jaar van onze relatie heeft hij altijd gezegd dat hij met mijn ook wel aan een baby wou beginnen.
    Ik was best bang, omdat hij met zijn 3x-vrouw ook 2 kinderen heeft. Ik wou zo graag dat het allemaal voor hem de eerste keer zou zijn. Maar hioj heeft dat allemaal al een keer mee gemaakt. Hebben jullie dat gevoel nou ook ooit gehad?
    Gelukkig stelde mijn lief mij gerust, dat het met mij heel anders zou zijn, en voor zijn gevoel het de eerste keer zou zijn. Dat het hem het gelukkigste moment van zijn leven zou zijn dat hij ons babytje in zijn armen mocht houden.
    Toen hij een jaar terug krabbelde was dat een behoorlijke klap voor mij.
    Na heel veel praten heeft hij besloten zijn sterilisatie ongedaan te laten maken. Dat was in begin augustus.
    Begin november, kunnen we zijn zaad op sturen om te kijken of er wel doorgang is.
    Ik ga er vanuit dat het allemaal wel gaat lukken, er kan toch wel 1 zwemmertje tussendoor komen?
    Mijn vriend staat daarom wel achter het besluit, maar voor hem had het niet perse gehoeven. Daar bedoel ik mee, voor mij is het een groot verdriet als wij geen baby mogen/kunnen krijgen. Hij heeft 2 gezonde dochters, voor hem is de wens daarom niet meer zo groot.

Wat goed meiden dat jullie zo goed zijn afgevallen, hebben jullie een bepaalt dieet gevolgd? Ik gebruik sinds 4 weken herbalife. al van 84 naar 81 kg gegaan! (en wil naar de 75kg)

Over (stief)kids... : ik kan heel goed opschieten met de 2 meiden van mn vriend. Ze zijn 15 en 18 en ik ken ze nu ruim 3 jaar.
    Ze hebben mij gelukkig nooit uitgetest, en ze roepen nooit: maar jij bent mijn moeder niet.
    Tussen mij en de oudste zit maar 11 jaar leftijdsverschil, ze noemt mij ook een soort van vriendin, hahaha.
    Daar heb ik enorm veel geluk mee gehad!

@Dolfijn: hoe gaat het? Voel jij je een beetje goed?

Gisteren voor het eerst een licht positieve test, ik blij!
    Hopen dat ie vanavond donkerder is....

Liefs

17. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    hahaha denk ik bij jullie.. pff wat een lang verhaal.. zie ik mijn eigen bericht is het ook best lang....

18. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Ha ha kunnen we elkaar de hand schudden, ik kwam van 72 en ben op 64 blijven hangen. Nu (2 jaar later) ben ik nog steeds 64 kg. Yeeh, maar vast niet voor lang meer, ah ah !

19. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Dolfijn , hoe is het vandaag gegaan? Je man moest voor controle toch?

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vandaag inderdaad controle van manlief

-Als eerste halfuurs bloedrukmeting gehad; bloeddruk nog wel iets te hoog maar niet zo extreem meer :)

-Daarna gesprek Dieetiste.. we doen alles redelijk goed alleen manlief gebruik teveel zout.. valt op te lossen :)

-Echo van de nieren; Alles goed :)

-ECG (hartfilmpje); ziet er netjes en redelijk constant uit :)

-Gesprek vaatverpleegkundige; Veel onduidelijkheid over verslag vanuit ZH hierzo.. Nu een hoop duidelijker; Vaten zijn wel iets aangetast maar op dit moment nog geen echte problemen.. Dus voor nu :)

-Gesprek internist; om lang verhaal kort te maken; Bloeddruk komt door stress, niet door lichamelijk falen. Ook de andere lichamelijke klachten komen hierdoor.. Conclusie; Stress weg is oplossing. Voor nu medicatie minderen en zorgen dat knie operatie kan plaatsvinden zodat manlief gewoon zijn dingen weer op kan gaan pakken..
    Dus dat is volgende stap.. Maar deze heeft gelukkig vooral duidelijkheid en positief nieuws opgeleverd! :D

Deel Deze Pagina