Hallo dames, Alles goed hier met iedereen? @Mirtjuh; ei gevonden? hoop zo dat het een positieve ronde is voor jou!! Hier vast wat Hcg en ik hoop dat je over een poosje een mooie roze test in handen hebt!! Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg
Hee dolfijn... Hier gaat alles weer redelijk... maar een heftig weekje achter de rug... Voor hoelang de rust duurt weten we niet... Ik heb er een eigen topic over gemaakt... dus als je het lezen wilt... Met jou ook alles goed???
Heb even door je topic heen gelezen.. wat ontzetten K** dat het zo moet gaan meis! :x Kan je eigenlijk alleen maar heeel veel sterkte wensen, want helaas heb ik niet meer tips voor je dan degene die je daar al hebt gahad.. Hele dikke KNUFFEL en neem je tijd om alles te plaatsen en te verwerken.. Dit alles heeft veel invloed op jou, je kinderen en je relatie.. xx
Dank je wel meis... Het is ook een hele aanslag op iedereen in het gezin hier... En het slaat allemaal nergens op! Zeggen hulpverleners ook... Het is te zot voor woorden...