Herken dit echt zo erg!:x en kan me er ook nog boos over maken.. maar gelukkig kan ik het beter los laten.. en loop ik me er niet meer dagen om op te vreten.. Maar leuk is het zeker niet We moeten er wat voor over hebben hé?!
haha ja, maar ik snap het niet, als een relatie goed zit, waarom denken andere mensen dan dat ze er een oordeel over moeten hebben? Wie denken zij dat ze zijn dat hun mening er toe doet? :x Afgelopen weekend ook weer een leuke te horen gekregen, het werd even vergeleken met pedofilie...sorry maar toen stond ik echt even met mn oren te klapperen...ik bedoel, het is niet zo dat ik 14 was ofzo toen we een relatie kregen
Trek je er niets van aan meis! als jij maar gelukkig bent toch?! Ik vind het knap van ons dat we het uberhaupt gewoon aan durven.. dus laat die mensen maar denken en praten..
Ja hier ook genoeg vooroordelen hoor. Gelukkig ook veel leuke reacties gehad van mensen om ons heen. Wij hadden het voordeel dat we al 2 jaar vrienden waren voor we iets kregen, en onze gezamelijke vrienden het dus heel makkelijk accepteerden en leuk vonden voor ons. Maar de wijk waar we wonen hebben een hoop geroddelt hoor en nog steeds...
hey meiden Ik was 18 toen ik hem ontmoete en hij 51, volgende maand weer 4 jaar samen, 13-08-2007 getrouwd (15 maanden samen) en maart/april 2008 begonnen voor een kleintje, dus het is allemaal heel snel gegaan (op het zwanger worden na dan) En m'n ouders zijn jonger dan hem m'n vader is net 53 en m'n moeder 51 ze schrokken natuurlijk wel eerst heel erg, maar nu is het eigenlijk best normaal, ze waren ook getuigen op ons huwelijk, ze zeggen beter 1 van 50 die je goed behandeld, dan 2 van 25 die je slecht behandelen (ex) Maar soms wel grappige reacties hoor zoals inschrijven bij een nieuwe HA, werd terug gebelt of de geboorte datum wel klopte lol
Hallo dames! Hier eigenlijk een beetje het zelfde mijn ouders waren heelllleemaaal niet blij dat ik iemand had gevonden die 20 jaar ouder was! iedereen dacht dat wij het niet zouden halen,, Maar hey Ques what! Where doing fine!! Ik vind het ook erg leuk dat er zoveel dames zijn die een zoveel jaar oudere partner hebben! Heel veel liefs!
Ben blij dat ik een onderwerp hierover geopend hebt.. kende wat dat betreft maar weinigen in zo'n situatie Dus fijn dat we hier bij elkaar kunnen komen meiden!
Hoe staat het met de dames hierzo?? Ik zat even over moederdag na te denken.. in de zin van; volgend jaar ben ik misschien zelf moeder ipv alleen 'maar' stiefmoeder.. Nu vroeg ik me af.. geven jullie stiefkinderen aandacht aan jou op moederdag? Ik heb twee keer wat gekregen van de jongste twee kids, als waardering voor wat ik voor hen doe.. niet als mama, maar wel dat ik er voor ze ben.. het woord mama blijft toch voor hun eigen moeder die er niet meer is.. Een heel mooi gebaar En super lief van ze! Toch is het de laatste twee jaar weer over geslagen.. dus ben benieuwd naar dit jaar, en zeker naar volgend jaar; maar dan in de zin van 'echt' moeder zijn........ Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Mijn vriend zijn kinderen zijn hier nooit, Ex heeft het allemaal in de hand, mijn vriend ziet zijn kinderen weinig tot nooit, ze will aleen zijn geld. Hij vind het wel fijn dat wij samen voor een kindje gaan , hij zegt ik zie het een beetje als een tweede kans en als een kroontje op onze liefde. Liefs
Jammer dat dit zo moet gaan Fijn dat je samen met hem aan een tweede kans werkt Hoop nogsteeds dat het snel raak mag zijn voor jullie!
Ik sluit me bij jullie aan. Ik ben 31,mijn vriend is 45. Hij heeft 2 kinderen uit een eerste huwelijk (19 en 21 jaar) maar die wonen met hun moeder in het buitenland.Wel goed contact en we zien elkaar om het jaar ongeveer. Samen hebben we een zoontje van 19 maand en nu willen we graag voor een tweede gaan. Vind het best wel weer eng. Hoop dat het lukt enzo
Welkom Beagle78! Fijn dat je je bij ons aansluit.. en leuk om te lezen dat jullie al een zoontje hebben samen Heel veel geluk en succes voor een nieuwe zwangerschap! Je kan ons hier altijd vinden.. Hou ons een beetje op de hoogte! En vooral; Heel veel plezier!! xx
hehehehe dat gaat wel lukken Had niet verwacht dat ik het weer zo spannend zou vinden.Ik zal eens even op zoek gaan naar een banner.
hahah nu wel en zo te zien precies op het goede moment Vandaag zeker aan de klus.. Heel veel succes en vooral; veel plezier!!
Hoe staat het hier met de dames?? Wordt het bij iemand al spannend? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat.. xx
Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik zelf ben bijna 35 en ML is vorige maand 50 geworden. ML heeft een zoon van 13 uit een vorige relatie en samen hebben we 2 dochtertjes van 8 en 6 jaar. Nu gaan we voor ons derde wonder.
Leuk om te lezen dat jullie voor een 3e wondertje samen gaan Heel veel plezier hier.. en hopelijk is het snel raak!
Hallo allemaal, Ik hoop dat ik mezelf bij dit forum aan mag sluiten . Mijn vriend is 35 en ik ben 20. Dus ook 15 jaar leeftijdsverschil. We zijn zwanger van ons eerste kindje een meisje en bijna uitgerekend zoals jullie zien . Mijn vriend heeft gelukkig geen kinderen dus dat maakt de situatie voor ons natuurlijk weer wat makkelijker. Mijn ouders schelen zelf ook 8 jaar dus het 'leeftijdsverschil' zit een beetje in de familie , mijn moeder is 46 en mijn vader 54. Dus ze worden ook nog eens erg jong opa en oma en dit vinden ze helemaal geweldig! Problemen met het leeftijdsverschil hebben mijn ouders nooit gehad. Ze waren meteen helemaal weg van mijn vriend en kunnen heel erg goed met hem overweg..
Patty, de laatste loodjes dus voor jou. Spannend hoor! ML zijn zus ( 37 ) en broer ( 48 ) zijn beide ook jonge leeftijd opa en oma geworden en dat terwijl ML de oudste is van het stel. ML trekt zich daar gelukkig helemaal niks van aan en is er van overtuigd dat nog een kleine erbij hem jong houd Dolfijn ik zie dat het voor jou de eerste ronde is ... ook heel spannend. Ik zit nu een week voor mijn nod, heb zelf sterk het gevoel dat het niet raak gaat zijn deze maand, maar goed ... in een week kan er een hoop veranderen natuurlijk