Welkom Patty! Natuurlijk mag je je hier aansluiten.. De laatste loodjes.. hmm.. lijkt me geweldig zover te zijn maar daar moet ik nog 'even' geduld voor hebben, want zoals Mirtjuh al schrijft is het pas mijn eerste ronde. Heel veel succes met alle voorbreidingen en natuurlijk ook met de bevalling.. Hoever ben je met de voorbreidingen? alles al helemaal klaar? Hou ons een beetje op de hoogte! Mijn eerste ronde verloopt niet echt soepel, ML heeft veel last van hoge bloeddruk en hartklachten en daardoor aan de medicatie.. en helaas is de bijwerking van deze medicatie een verminderde libido en erectie problemen.. bah, baal er op dit moment echt even van daar mijn eisprong er aan zit te komen.. maar goed, we gaan gewoon door en hopelijk is er ergens een positief momentje en kunnen we er alsnog voor gaan..
Dolfijn, wat sneu! ML heeft in 2006 een hartinfarct gehad en zit dus ook volop aan de medicatie. Wij zijn toen gewaarschuwd door de arts dat de lipitor erectie problemen kan geven. Gebruik jouw ML deze ook? In de bijsluiter staat : "Raadpleeg uw arts als u te veel last heeft van één van de bovengenoemde bijwerkingen, of als u andere bijwerkingen ervaart waar u zich zorgen over maakt." Kan je het niet bespreekbaar maken met de arts, misschien kan het medicijn vervangen worden. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie beide niet prettig is.
Dank je voor het mee denken Mirtjuh! vervelend dat jouw man ook een 'zwak' hart heeft.. We hebben het gister besproken met cardioloog, maar deze wil eerst een katheterisatie doen voordat hij iets in de medicatie gaat veranderen.. Vandaag hoor ik wanneer deze gaat plaatvinden, hoop niet te lang.. want deze maand gaan we mijn ei toch echt wel missen daar die eraan zit te komen. Jammer maar pech, volgende maand weer beter.. ML's gezondheid gaat voor! Ik heb al berichten gekregen van meerdere medicijnen waarvan het bekend is.. en die medicatie gaat er ook als eerste af als er niets uit katheterisatie komt.. Hopelijk kunnen we er dan weer volop voor gaan!
Dankjewel voor de lieve ontvangst @Dolfijn1982 : De laatste loodjes inderdaad! Nu word het ook wel erg spannend allemaal. Alles is gelukkig helemaal klaar, dus de baby kan komen . Ik loop nu onder begeleiding bij de gynaecoloog omdat ze een 'flinke baby' verwachten en zodra mijn baarmoedermond rijp genoeg is willen ze me gaan inleiden. Ik ben nu al 2 x in het ziekenhuis geweest en helaas mijn baarmoedermond is nog steeds niet rijp genoeg om mij te inleiden. Maar zoiets kan binnen een paar minuten veranderen zei de gynaecoloog. Ik Moet maandag weer terug naar het ziekenhuis voor een herbeoordeling. Misschien is ze er voor die tijd zelf wel uit gekomen haha.. En ik zie dat je aan je eerste ronde begonnen bent? Spannend zeg! Alleen lees ik dat het niet echt mee zit? :x . Vervelende start zeg.. Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je snel zwanger mag worden van jullie wondertje! Ik blijf je volgen...
Dank je wel Patty.. lief van je! Jij heel veel succes met de bevalling en ik hoop dat je snel een gezonde dochter op de wereld mag zetten.. Laat je hier even weten hoe het ging? Succes met afwachten en hopelijk is ze snel daar! xx
Dolfijn, nou heel veel sterkte met de katheterisatie, hopelijk valt de uitslag mee en worden jullie snel zwanger. Patty, het kan bij jou dus elk moment gaan gebeuren. Spannend hoor ... zie je er tegenop ?
@ Mirtjuh : Nee ik kijk juist heel erg uit naar de tijd die komen gaat. Ik ben ook helemaal niet zenuwachtig voor de bevalling. Ik zou juist blij zijn als er tekenen zijn dat het gaat beginnen. Maar het duurt nu allemaal wel erg lang . Ik hou heel veel vocht vast in mijn enkels , ik lijk net een olifant de laatste dagen dus van mij mag ons meisje nu wel komen! Even genoeg van alle kwaaltjes . Het kan ieder moment gewoon gebeuren dat is zo´n raar gevoel eigenlijk niet te omschrijven en ontzettend spannend want ik ben zo benieuwd hoe ons meisje eruit ziet .
Kan mij heel goed voorstellen dat je benieuwd bent naar dat kleine mensje dat je al die tijd in je buik hebt gedragen Lijkt me een geweldig gevoel! Hoop voor je dat je niet meer te lang hoeft te wachten en dat kwaaljes ook snel afnemen.. Heel veel succes nogmaals! xx
Hallo allemaal, Hoe staat het hier met iedereen?? Hier ongi geworden na een cyclus van 21 dagen.. erg kort dus Hopelijk wel netjes genoeg voor een ei.. Verder ging het niet zo lekker met manlief de laatste dagen maar gelukkig komt katheterisatie eraan (20 mei), ben blij als dat geweest is, want het klussen wordt zo helemaal niets Succes allemaal en hoop dat alles goed gaat! xx
Patty: ondertussen bevallen van een mooie meid?? of nog niet?? Hoop dat je snel van een gezonde dochter mag bevallen! KNUF xx
Is inderdaad erg kort 21 dagen dolfijn, maar volgens mij net lang genoeg voor ei hoor. Hier werd de vreugde na positief testen wreed verstoord door de rode duiveltjes. Het was nog wel heel pril, ik was nog maar 2 dagen overtijd, maar erg jammer. Sterkte de 20ste!
Wat jammer meis! was inderdaad nog heel erg pril, maar blijft toch altijd erg jammer.. kan me voorstellen dat je je toch al aan het verheugen was.. Jij ook veel sterkte en heel veel succes in een nieuwe rond.. xx
Hallo allemaal. Ik wilde even laten weten dat ik bevallen ben van een kerngezonde dochter genaamd Jaylie. Ze weegt 4265 gram en is 50 cm lang . We zijn lekker aan het bijkomen van de zware bevalling. Jaylie zat met haar hoofdje en schoudertjes vast en had het navelstrengetje om het nekje. Ze hebben me ingeknipt en gelukkig heeft ons meisje er niets aan overgehouden! Ik heb de berichten nog niet terug gelezen daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Ik kom binnekort hier alles even terug lezen... Liefs xxx
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTER!! Jaylie.. wat een ontzettend mooie naam! Geniet van haar en kom rustig bij.. was nog al een drama begrijp ik.. gelukig dat alles goed is gekomen! Hele dikke knuffel! en zie graag een foto als je zover bent! xx
Patty, van harte gefeliciteerd met je de geboorte van je dochter! Geniet maar lekker hoor van jouw kleine wonder. Was wel even schrikken denk ik tijdens de bevalling, maar fijn dat alles helemaal goed is gekomen. Ik vind de keuze van de naam Jaylie erg leuk!
Hoi allemaal, Als het mag vind ik het ook wel leuk om hier mee te kletsen als dat mag. Mijn man en ik schelen 21 jaar en hebben 2 kinderen van onszelf. Wij zijn nog van plan om voor een derde te gaan maar het ligt er even aan of ik een keer ongesteld wordt. Allemaal veel succes met zwanger worden!
Dank je wel en klets gezellig met ons mee! Hoop dat je nog ongi mag gaan worden en dat jullie nog voor een kleintje kunnen gaan.. Heel veel succes!
Hoe is het met de dames met oudere partners?? Hier gaat het allemaal weer lopen.. manlief is gekatheteriseert en dus hebben we deze ronde moeten overslaan. We hopen er deze ronde weer vol voor te gaan!! Ben heel benieuwd of er al roze te zien is bij één van de dames.. dus laten jullie even een berichtje achter?? Succes allemaal en dikke knuf! xx
Heel allemaal! ik zie dat je al ronde 1 in bent gegaan dolfijn! wat spannend of niet! Patty gefeliciteerd met je dochterje! Wat een leuke naam heeft ze! Mirtjuh,, Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen met zulke dingen maar wil je in ieder geval wel sterkte wensen en succes in de volgende ronde! Hier zijn we maand 7 ingegaan.. Liefs
Hey DikkeBuik, ja, het echte werk is hier begonnen alleen deze ronde even moeten overslaan ivm katheterisatie van ML, maar volgende ronde gaan we er helemaal voor.. en dan heb ik ook beter zicht op cyclus.. dus echt nog geen man over boord. Hoop dat het snel raak mag zijn voor je.. 7 maanden is toch al wel een poos als je wacht op iets.. Succes meis!